
Mnogi ljudi razmišljaju o pokretanju ecommerce tvrtke, ali rijetko tko se za to stvarno odluči. Ako je vaša ideja dobra, testirana i spremni ste za pokretanje, ne trebate se bojati. Ključ uspjeha leži u dobrom digitalnom marketingu. Ecommerce marketing jednostavno koristi najbolje kanale i najučinkovitije digitalne metode za povećanje prodaje. Digitalni marketing se sastoji od brojnih načina koji će vam pomoći da razvijete svoj posao.
»» Razmišljate o pokretanju vlastite online trgovine? Evo što prvo morate učiniti…
1. Upoznajte svoje kupce
Doživljaj kupca ovisi samo o vama. Kupčevu put u potpunosti možete prilagoditi, ali ga prije toga morate upoznati. Mnoge informacije o svojim strankama možete otkriti na društvenim mrežama, te tako s njima komunicirati ili otkriti koje kanale koriste. Što više znate o svojim potencijalnim kupcima, bolje ćete prilagoditi sadržaj.
2. Istražite svoju industriju
Možda mislite da znate sve prednosti i nedostatke svog poslovanja, ali dodatna analiza i istraživanje neće štetiti. U digitalnom svijetu sve se brzo mijenja i stalno morate pratiti te promjene. Isto tako, morate dobro proučiti sadašnjost da biste mogli predvidjeti što vaš posao očekuje u budućnosti.
3. Upoznajte konkurenciju
Mnogi analitički alati omogućavaju vam da lakše shvatite konkurenciju. Možete vidjeti njihove jake i slabe strane. Provjerite društvene mreže i pogledajte što im nedostaje, te ćete znati na kojem dijelu morate dodatno raditi.
4. Izgradite prepoznatljivost
Ništa nije važnije od prepoznatljivosti, a za to je važan dizajn. To ne znači da morate zaposliti skupu agenciju za izradu stranice, dovoljno je da budete unikatni i kreativni. Ne postoji univerzalan dizajn koji će svima odgovarati. Držite se pravila manje je više. Ako počinjete iz nule, prvo odaberite domenu. U roku od par minuta možete imati mali dio interneta registriran na vaše ime.
»» Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …
5. Pazite na SEO
Glavni dio vaše strategije za digitalni marketing morao bi biti fokusiran na SEO. Ključne riječi su važne za razvoj posla, a posebno ako želite privući lokalne stranke. SEO je važan koliko i svaki drugi element digitalnog marketinga. Istraživanje koje donosi SearchEngine Journal govori da čak 93 % ljudi kupovinu započinje pretraživanjem na Internet preglednicima, te vam je u interesu biti među prvim rezultatima. Ključ je u kvalitetnom, redovitom sadržaju i fokusu na ključne riječi. Razmislite o dužim frazama prilikom izbora ključnih riječi.
Svaki početak je težak, ali ustrajnost se isplati.