Web trgovina Conrad.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017 pobijedila u svojoj kategoriji i ponijela nagradu The Shopper’s Mind Category Award, IT & Consumer electronics. Povodom toga, razgovarali smo s Tinom Jankovič Vladović marketing menadžericom trgovine koja nam je otkrila što je presudilo njihovom uspjehu.
Što mislite da je bilo ključno za vašu pobjedu na natjecanju Web trgovac godine 2017?
Za našu pobjedu na na natjecanju Web trgovac godine 2017 bilo je ključno povjerenje naših korisnika i trendovi koji za nas predstavljaju izazov za kontinuiran razvoj desktop i mobilne stranice.
Za nas je ključ do uspjeha u samim uslugama, tehničkoj i customer care podršci
Kako brinete za svoje kupce? Koje karakteristike vas razlikuju od konkurencije?
Naši kupci su svakako »zahtjevniji« kupci, kupci sa tehničkim znanjem, koji žele s našim rješenjima nadograditi svoje hobije i dom, ured ili radionicu.
Naša velika prednost u odnosu na konkurenciju je definitivno naša tehnička podrška koja brine za rješenja. Dnevno ta rješenja uspješno dostavljamo putem različitih kanala – internet, telefon ili na terenu s posjetom partnera.
Kako namjeravate podatke iz analize Web trgovac godine implementirati u svoj radni proces – namjeravate li možda nešto promijeniti na svojoj stranici, prilagoditi strategiju?
U drugoj polovici godine prelazimo na novi izgled naše web stranice, što će svakako uključivati i komentare te korisnička iskustva.
Naš cilj je naravno iz godine u godinu nadopuniti naše usluge jer veliki potencijal dolazi i od strane samih korisnika. Sa ocjenama proizvoda i korisničkim iskustvima doprinose jasnijoj prezentaciji proizvoda, koju koristimo i u rubrici »Savjeti«.
ocjene proizvoda i korisničkog iskustva doprinose jasnijoj prezentaciji proizvoda
Koja je po vašem mišljenju najpozitivnija strana natjecanja Web trgovac godine? Zašto mislite da bi se hrvatski web trgovci trebali priključiti natjecanju?
Sam projekt svakako pomaže da se stalno razvijamo i poboljšavamo korisničko iskustvo, ali za nas je ključ do uspjeha u samim uslugama, tehničkoj i customer care podršci i sigurni smo, da smo jedna od rijetkih tvrtki s tako snažnim uslužnim servisom.
Smatramo da bi se web trgovci trebali priključiti natjecanju prvenstveno zbog oznake Certified shop koja može biti temeljna oznaka lojalnosti kupaca.
Više o natjecanju Web trgovac godine 2017: