[INTERVJU] Mall.hr: Konkurencija je vrlo jaka!

mall.hr

Web trgovina Mall.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017 osvojila posebnu nagradu stručne komisije, The Shopper’s Mind Committee Award. Razgovarali smo s Petrom Bukovec, voditeljicom marketinga trgovine Mall.hr.

pozitivna iskustva razlog su zbog kojeg se kupci vraćaju!

Što mislite da je bilo ključno za vašu pobjedu na natjecanju Web trgovac godine 2017?

Mall.hr je nova online trgovina u Hrvatskoj, zato smo prošle godine sve usmjerili na to da bolje prilagodimo ponudu i usluge hrvatskom tržištu. Iskustva Mall Group iz drugih europskih država pokazuju da je svako tržište specifično stoga smo se trudili slušati hrvatske kupce i približiti im svoju prodajnu uslugu, što su prepoznali i kupci.

Kako brinete za svoje kupce? Koje karakteristike vas razlikuju od konkurencije?

Zadovoljstvo i povjerenje kupaca su za nas ključni. Svjesni smo da su pozitivna iskustva razlog zbog kojeg nam se kupci vraćaju. Konkurencija je vrlo jaka. Grana online trgovina u Hrvatskoj je vrlo razvijena te se natječemo s trgovinama iz cijelog svijeta pa moramo iskoristiti prednost domaćeg terena i maksimalno se približiti kupcima i poštovati njihove želje.

Puno rada ulažemo u kontakt s korisnicima, mogu nas nazvati, pisati nam i razgovarati s nama na Facebook-u. Pomažemo im kada naiđu na problem, savjetujemo ih vezano uz kupovinu, vodimo kroz postupak kupovine i pomažemo im u slučaju reklamacija i povrata robe.

Kako namjeravate podatke iz analize Web trgovac godine implementirati u svoj radni proces – namjeravate li možda nešto promijeniti na svojoj stranici, prilagoditi strategiju? 

S analizom Web trgovac godine smo htjeli provjeriti jesmo li na pravom putu i kako kupci vide naše zacrtane smjernice i promjene. Odaziv kupaca će nam biti od velike koristi i postavit ćemo si izazov da u drugoj godini postojanja naše online trgovine napravimo dodatni korak u pravom smjeru.

Koja je po vašem mišljenju najpozitivnija strana natjecanja Web trgovac godine? Zašto mislite da bi se hrvatski web trgovci trebali priključiti natjecanju?

Najpozitivnija strana tog natjecanja je sigurno činjenica da kupac svojim sudjelovanjem i predajom mišljenja pomaže kreirati smjernice za razvoj grane online trgovine u Hrvatskoj. Ona može biti uspješna samo ukoliko poštuje želje i potrebe kupaca. Zato je Web trgovac godine iznimno dobrodošao projekt za razmjenu informacija između kupaca i trgovaca. Za trgovca su informacije o stanju na tržištu, feedback kupaca, vrlo dragocjene. Te informacije nam omogućavaju da se mijenjamo i razvijamo u pravom smjeru.

Više o natjecanju Web trgovac godine 2017: