Ecommerce Day 2018 – Foto galerija i dojmovi s konferencije

1306

U srijedu, 28. ožujka 2018., u dvorani Kraš Auditorium u Zagrebu završila je najveća regionalna konferencija o online kupovini, Ecommerce Day 2018, koju organizira Shopper’s Mind Hrvatska. Skoro 20 vrhunskih predavača predstavilo je najnovije trendove s područja online kupovine i prilike koje se nude u budućnosti. Konferencija je završila svečanom podjelom nagrada Web trgovac godine 2018.

Nakon uvodnog govora Darka Dujića (grupa Ceneje) koji je otvorio konferenciju i iznio neke od najvažnijih trendova koji nas očekuju u 2018. godini u ecommerceu, na pozornici je predavanje održala dr. Biljana Borzan (zastupnica u EU parlamentu), koja je s nama podijelila informacije o ukidanju diskriminatornih praksi prema hrvatskim potrošačima, te odgovarala na brojna pitanja o geoblokiranju. David Čreslovnik (Ceneje i EW-Shopp) govorio je o strojnom učenju i o njegovoj upotrebi, a dr. sc. Igor Mikloušić (Institut društvenih znanosti Ivo Pilar) o utjecaju psihologije u marketingu. Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey) završio je prvi blok predavanja, ecommerce izazovi, svojim predavanjem o omnichannel trendovima.

Partneri događaja predstavili su inovativna ecommerce rješenja. Damir Hozdić (Mastercard) govorio je o modernim rješenjima za online plaćanje, Snježana Stanić i Dario Lučić (DPD) otkrili su kako oduševiti domaće i inozemne kupce njihovom dostavom, a Andraž Repar i Olga Šunjara (IOLAR) objasnili su tehnike pametnog prevođenja u ecommerceu.

U praktičnom dijelu je Miroslav Varga (Escape) nasmijao publiku svojim iskustvom rada s Google AdWordsom, a Ivica Kruhek (Marker) objasnio je kako prodavati na pet tržišta, s različitim cijenama po tržištu, dva jezika, četiri troška dostave i pet valuta, a da se pritom ne poruši UX. Milutin Zrnić (Perpetuum) prisutnim je trgovcima dao 10 važnih upozorenja kojih se trebaju držati kad otvaraju web trgovinu, Vice Božić (GoAds) objasnio je kako Google Analytics neće uzeti puno vremena, a podaci koji se njime dobiju trgovcima mogu puno koristiti, a Rok Hrastnik (Sensilab) podijelio je s nama pozitivne i negativne strane širenja na čak 14 tržišta u roku od godine dana.

Stjepan Perko (lolongo), Jan Jilek (Dotmetrics), Dubravka Dolenc (Info House) i Rok Hrastnik (Sensilab) na okruglom su stolu raspravljali o novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR), te odgovarali na brojna pitanja iz publike.

Predsjednica komisije #WTG2018, dr. Jelena Rašula (Shopper’s Mind), na samom je kraju konferencije objasnila metodologiju izbora pobjednika natjecanja Web trgovac godine 2018, nakon čega je slijedilo svečano proglašenje 23 pobjednika. Ovdje možete pogledati tko su pobjednici ovogodišnjeg natjecanja.