
Online trgovina emundia.si je na najvećem ecommerce natjecanju u Sloveniji Web trgovac godine 2017 osvojila nagradu u svojoj kategoriji, Category Award, Home & Garden. Tom prilikom je Jernej Kete u našem intervjuu otkrio recept za zadovoljstvo kupaca i osvajanje ove prestižne nagrade.
Što je po vašem mišljenu zaslužno za to što ste osvojili jednu od glavnih nagrada natjecanja Web trgovac godine 2017?
To je rezultat uloženog truda i rada, pa je teško odrediti samo jednu stvar. Vjerojatno je bilo ključno to što smo definirali svoje vrednote i poslanstvo. To je temelj na kojem smo gradili jasnu viziju i jaku ekipu zaposlenih, te vanjskih suradnika. Moramo naglasiti i upornost. U pet godina od osnutka online trgovine emundia.si bilo je više trenutaka kad nam je bilo vrlo teško i mogli smo odustati, ali smo prepreke na putu pretvorili u izazove i krenuli u rješavanje kao ekipa. Na tome smo učili i vratili smo se bolji, mudriji i usredotočeniji na zadovoljstvo stranaka.
Zadnji ključ uspjeha je definitivno suradnja, bez obzira na to radi li se o suradnji unutar ekipe, s dobavljačima ili ono najvažnije, sa strankama. Suradnja u praksi znači mnogo posla, ali vjerujemo da zajedno možemo pronaći najbolja rješenja i da je to najbolje za sve.
“kLJUČ uspjeha je definitivno suradnja, bez obzira na to radi li se o SURADNJI unutar ekipe, s dobavljačima ili ono najvažnije, sa strankama.”
Po čemu se razlikujete od konkurencije? Kako brinete za zadovoljstvo svojih kupaca?
Mislimo da se razlikujemo po načinu tome kako gledamo na online trgovinu. Trgovina su ljudi i međuljudski odnosi. Ne zanima nas prihod na kratki rok, želimo graditi dugoročne odnose s kupcima i kolegama. Od toga proizlazi usredotočenje na zadovoljstvo naših stranaka. Uvijek sve pokušavamo gledati kroz oči stranaka i pokušavamo razviti usluge koje cjelovito rješavaju probleme s kojima se naše stranke suočavaju. U krajnjoj fazi želimo popraviti kvalitetu života u Sloveniji, znači da naše stranke zbog naših usluga i proizvoda žive bolje. Ta ideja nas pokreće i motivira da se bolje potrudimo.
Osnova za zadovoljstvo kupaca je to da je zaposlenicima stvarno stalo do njih. Uspjelo nam je sastaviti ekipu zaposlenika koji se trude oko stranaka i ne samo zato što moraju, nego zato što to žele. Ako ti je stvarno stalo, sve ostalo dolazi spontano. Mislim da naši kupci to vide i osjete. Vjerujemo da je to jedan od glavnih razloga zbog kojeg se uvijek ponovo vraćaju u našu trgovinu. Naravno, pogreške se događaju, ali kod nas su se otkrivenost i iskrenost pokazale kao najbolja rješenja.
Pobjednici natjecanja Web trgovac godine 2017
“Razlikujemo se po tome kako gledamo na online trgovinu. Trgovina su ljudi i međuljudski odnosi.”
Što mislite kakav efekt ima sudjelovanje na natjecanju Web trgovac godine i što ono donosi trgovcima?
Uvijek se trudimo biti još bolji i ovakva natjecanja su prilika za potvrdu da nešto radimo dobro. Poduzetnici uvijek donose odluke na temelju nepotpunih informacija i nikada nismo sigurni da su te odluke prave. Zato je ponekad važno dobiti potvrdu da si na pravom putu, a takva natjecanja su prilika da dobiješ upravo to.
Uvijek tražimo načine za poboljšanje. Sudjelovanjem na natjecanju smo dobili puno savjeta i inspiraciju koja nas potiče da i dalje radimo.
“NARAVNO, pogreške se događaju, ali kod nas su se otkrivenost i iskrenost pokazale kao najbolja rješenja.”
Zašto bi po vašem mišljenju slovenski online trgovci morali sudjelovati na natjecanju?
Natjecanje potiče neprestano usavršavanje i izlaženje iz svakodnevnih okvira. S novim znanjem i boljim korisničkim iskustvom zajedno povećavamo zadovoljstvo i povjerenje kupaca u online trgovine, što je u konačnoj fazi dobro za kupce, ali i za sve online trgovce.
- Zanima vas više?
-
- Ecommerce Day 2017 – Fotogalerija
- Ecommerce Day 2017 – Predavanja predavača
- Ecommerce Day 2017 – Pobjednici natjecanja Web trgovac godine 2017
- Više o konferenciji Ecommerce Day 2017
- Više o radionici 30+ uputa za poboljšanje online trgovine
- Više o natjecanju Web trgovac godine 2017