5. travnja smo na 3. konferenciji Ecommerce Day u Zagrebu saznali tko su najbolji web trgovci na hrvatskom tržištu. Organizator najtecanja Web trgovac godine 2017 podijelio je 19 prestižnih ecommerce nagrada, a najzvučniji naziv, The Shopper’s Mind Web Champion Award, osvojila je trgovina namjestaj.hr.
Pijus Makarevičius, osnivač krovnog poduzeća, pod kojeg spada i namjestaj.hr, je tom prilikom progovorio što je potrebno za pobjedu i zašto se isplati sudjelovati u najvećem ecommerce natjecanju u regiji.
Namjestaj.hr: “U ecommercu ne postoje nepotrebni podaci i nebitne stvari!”
Što je po vašem mišljenju bio razlog da ste osvojili glavnu nagradu natjecanja Web trgovac godine 2017 – The Shopper’s Mind Web Champion Award?
Za našu je pobjedu ključna bila uslužno orijentirana strategija. Naša je kompletna poslovna strategija uslužno orijentirana: vlastita korisnička podrška, vlastita besplatna dostava, model besplatnog povrata robe – kupac i pristup kupcu nam je na prvom mjestu. Naš ključni pokazatelj poslovanja (eng. KPI – key performance indicator) je zadovoljstvo kupaca.
Kako brinete za svoje kupce? Koje karakteristike vas razlikuju od konkurencije?
Naš je kompletni poslovni model utemeljen na razumijevanju potreba i želja kupaca. Upravo iz tog razloga imamo vlastiti odjel koji se bavi logistikom. U ponudi imamo tisuće proizvoda, a za svaki od proizvoda preuzimamo potpunu odgovornost od trenutka kada je naručen od proizvođača do trenutka korištenja proizvoda od strane kupaca. Kontrola kompletnog lanca opskrbe je veliki izazov, ali je i od velike vrijednosti kupcima.
Kako namjeravate podatke iz analize Web trgovac godine implementirati u svoj radni proces – namjeravate li možda nešto promijeniti na svojoj stranici, prilagoditi strategiju? Kakve učinke očekujete na temelju tih promjena?
Usprkos činjenici da imamo razrađenu snažnu dugoročnu strategiju i snažne vrijednosti, svaka stručna analiza pokazuje da uvijek postoji prostor za promjene i poboljšanja. Naše je mišljenje da ne postoje nebitne ili manje bitne stvari kad je u pitanju e-commerce.
Koja je po vašem mišljenju najpozitivnija strana natjecanja Web trgovac godine? Kakvu dodanu vrijednost donosi trgovcima?
Prije svega, vjerujem da je vrijedan znak pouzdanosti za naše kupce, veliko priznanje našem cijelom timu, te potvrda da smo na pravom putu.
Biste li drugim trgovcima preporučili natjecanje?
Natjecanja nas uvijek potiču da dajemo sve od sebe. Potiču nas na poboljšanja i traženje inovacija te novih načina. Osvajanje ove nagrade veliko je priznanje timu koji je naporno radio kako bi bio među najboljima.
Više o natjecanju Web trgovac godine 2017:
Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.