Web trgovina partypops.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017, najprestižnijem ecommerce natjecanju u regiji, osvojila naziv The Shopper’s Mind Category Award, Gifts & Fun. S Mirelom Hamš suvlasnicom trgovine smo porazgovarali o tome što je presudilo njihovom uspjehu, a Mirela nam je otkrila nekoliko praktičnih savjeta o tome kako se pobrinuti za zadovoljstvo kupaca.
KLJUČNO JE ZNATI POSLUŠATI POTREBE I PRIJEDLOGE VAŠIH KUPACA!
Što mislite da je bilo ključno za vašu pobjedu u kategoriji Gifts & Fun?
Smatramo da nam je pobjedu donijela kombinacija nekoliko ključnih elemenata, od široke ponude artikala, brze dostave i niza drugih pogodnosti do dizajna i funkcionalnosti samog webshopa. Pri izgradnji web trgovine odmaknuli smo se od tradicionalne kategorizacije ponude i odlučili se za inovativni dizajn sa zanimljivim rasporedom elemenata kojemu je zadatak bio, osim estetike, osigurati bolju preglednost ponude i omogućiti kupcima lakše snalaženje i brže pronalaženje traženih artikala.
Osim specifičnog dizajna mnogo se pozornosti posvetilo i funkcionalnosti pa se tako možemo pohvaliti lakoćom naručivanja koja ne zahtijeva registraciju tako da kupac može izvršiti narudžbu u svega nekoliko poteza, velikom brzinom učitavanja stranica i lakom dostupnošću informacija. Osim toga, kupcima smo omogućili sve vrste plaćanja, sigurno plaćanje karticama te ekspresnu dostavu – paket koji naručite danas već sutra može biti kod vas.
Ipak, svojim najvećim prednostima smatramo široku ponudu artikala koju konstantno nadopunjujemo prema potrebama kupaca i najnovijim trendovima te dostupnost artikala (sve artikle imamo na zalihama i isporučujemo ekspresnom dostavom čak i na otoke). Također, ne postoji mogućnost da kupci naruče artikl kojeg nemamo na zalihama jer se stanje zaliha redovito ažurira. Tako kupci u svakom trenutku mogu sami jednostavno provjeriti je li traženi proizvod dostupan i naručiti samo onu količinu artikala koju imamo na zalihama i koju možemo odmah isporučiti. Time se svakako smanjuju frustracije kupaca koji su nažalost često primorani na artikle naručene putem hrvatskih ili inozemnih internet trgovina čekati danima, tjednima, pa čak i mjesecima.
Kako brinete za svoje kupce? Koje karakteristike vas razlikuju od konkurencije?
Kupcima nastojimo omogućiti pravodobne informacije i osigurati što jednostavniji proces naručivanja, što bržu dostavu i sve vrste plaćanja. Redovito osluškujemo potrebe i prijedloge svojih kupaca, a kao mala tvrtka u mogućnosti smo se lakše i brže prilagoditi potrebama kupaca nego što to mogu veliki sustavi i to nam svakako donosi određenu prednost u odnosu na konkurenciju.
Možemo se pohvaliti jednostavnim postupkom naručivanja koji ne zahtijeva registraciju što kupcu omogućuje da naruči proizvod u svega nekoliko koraka.
Koje podatke analize Web trgovac godine planirate implementirati u svoj radni proces – namjeravate li možda nešto promijeniti na svojoj stranici ili prilagoditi strategiju? Kakve učinke očekujete?
Proces unapređenja web trgovine provodimo kontinuirano tokom cijele godine, a rezultati analize svakako će nam dobro doći kao smjernice pri kreiranju i implementiranju novosti. Pokušat ćemo što prije implementirati one izmjene koje se pokažu najbitnijima našim kupcima, a zatim kroz ostatak godine i ostale izmjene. Učinke tih izmjena zasad je teško predvidjeti jer često određena poboljšanja u vidu prodaje i ponašanja kupaca dolaze kao posljedica kombinacije faktora i teško je onda razlučiti koji je od njih najviše tome doprinio, ali svakako očekujemo poboljšanja po svim navedenim točkama.
Koja je po vašem mišljenju najpozitivnija strana natjecanja Web trgovac godine? Kakvu dodanu vrijednost donosi trgovcima?
Natjecanje je bitno koliko za pojedinačne trgovce toliko i za razvoj cjelokupnog sektora e-trgovine. Nama trgovcima dodijeljene nagrade su potvrda struke, ali i naših kupaca da smo postigli ono što smo htjeli i na čemu smo dugo i naporno radili. Također, rezultati istraživanja pokazuju i nama i svim ostalim sudionicima gdje postoji prostor za poboljšanje i na čemu trebamo raditi do sljedećeg natjecanja.
S druge strane, ovakve konferencije bitne su jer okupljaju stručnjake iz područja web trgovine, daju priliku za kvalitetan networking i razmjenu iskustava, a ujedno i odaju priznanja najboljima te potiču ostale sudionike na poboljšanja koja će u konačnici koristiti kako njima samima, tako i cjelokupnoj industriji.
Svojim kupcima omogućujemo sve vrste plaćanja i ekspresnu dostavu – proizvod kojeg naruče danas već sutra je kod njih!
Zašto mislite da bi se hrvatski web trgovci trebali priključiti natjecanju?
Smatramo da bi sve web trgovine trebale sudjelovati na natjecanju jer će dobiti korisne rezultate analize koji im mogu ukazati na određene probleme, potrebe kupaca kojih možda trenutno nisu ni svjesni te prostor za unapređenja i poboljšanja. Također, sudjelovanje na natjecanju motivira sve sudionike na uvođenje pozitivnih promjena i stimulira pozitivan natjecateljski duh. S druge strane, dodijeljene nagrade podižu razinu pouzdanja od strane kupaca koji će svakako imati više povjerenja prema onim web trgovinama koje osvoje nagrade i/ili značke koje potvrđuju sigurnost kupnje.
Više o natjecanju Web trgovac godine 2017:
Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.