Web trgovina zooplus.hr na najvećem je ecommerce natjecanju u Hrvatskoj Web trgovac godine 2018 dobila nagradu v svoji kategoriji, Category Award, Specialised Store, te Web Champion Award. Tom nam je prilikom Marina Sklepić otkrila kakav je recept za zadovoljstvo kupaca i osvajanje ove prestižne nagrade.
Što mislite da je bilo ključno za vašu pobjedu na natjecanju Web trgovac godine 2018? Koje su karakteristike koje vas razlikuju od konkurencije?
Zooplus je shop koji konstantno ulaže u novu tehnologiju i stjecanje povjerenja kupaca, a prošle smo godine također razvili zooplus aplikaciju koja kupnju čini lakšom i bržom. Smatramo da nas upravo to razlikuje od naših konkurenata, te asortiman kojeg se trudimo redovno širiti prema zahtjevima tržišta uz atraktivne cijene.
“Zooplus je shop koji konstantno ulaže u novu tehnologiju i stjecanje povjerenja kupaca!”
Na koji način ćete se razvijati u 2018. godini da bi vaša web trgovina u 2019. bila još bolja?
U 2018. ćemo nastaviti na atraktivnom asortimanu, još boljim i češćim ponudama.
Koji su, prema vašem mišljenju, ovogodišnji ključni izazovi na području online trgovine?
Ključni izazov online trgovine je definitivno dostava koja treba pratit ubrzano razvijanje ecommerce industrije i odgovoriti na zahtjeve tržišta.
Pobjednici natjecanja Web trgovac godine 2018
Koja je po vašem mišljenju najpozitivnija strana natjecanja Web trgovac godine? Kakvu dodatnu vrijednost donosi trgovcima, a kakvu potrošačima?
Web trgovac godine je idealna prilika za čuti mišljenje vlastitih kupaca i imati priliku raditi na stvarima koje treba poboljšati što je ujedno dodana vrijednost za trgovca i potrošača.