INFOGRAFIKA: Koji oblici promocije su najučinkovitiji u povećanju prodaje?

Kao trgovce, sigurno vas zanima kako različiti oblici poticanja prodaje, poput oglašavanja, PR sadržaja, direktnog marketinga i promocije na mjestu prodaje, utječu na odluke o kupovini (online) kupaca. Odgovore nudi istraživanje Shopper's Mind –...
Znate-li-kako-vam-internet-moze-poboljsati-prodaju

INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?

8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...
hrvatski-vs-slovenski-web-kupci-2016

Provjerite po čemu su hrvatski web kupci drugačiji od slovenskih!

Istraživanje Shopper's Mind, kojeg partnerski provode grupacija Ceneje i istraživačka agencija Valicon, ove je godine od siječnja do ožujka, na uzorku od 4,436 hrvatskih online potrošača, proučavalo najnovije trendove u njihovim posljednjim kupovinama. Prisutni ste...

ZADNJE OBJAVE