Znate li iskoristiti online prisutnost za povećanje prihoda?

Sve više poduzeća iskorištava mogućnosti koje nudi prisutnost na internetu i e-commerce, kako unutar, tako i izvan nacionalnih granica. Prema podacima Europske komisije, broj hrvatskih poduzeća koja prodaju putem interneta je tijekom 2015. premašio i...
open_rate

11 načina kako da povećate open rate

Ako želite da pretplatnici na vašu elektronsku poštu otvore vezu koja se u njoj nalazi, važno je da ju uopće otvore. Sama moram priznati da imam preko 200 neotvorenih mailova, a većina njih su...
Znate-li-kako-vam-internet-moze-poboljsati-prodaju

INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?

8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...
istrazivanje mobilni uredaji

Mobilni uređaji u fazi uoči kupovine gotovo prestižu računala! Jeste li spremni?

Znate li dovoljno o utjecaju mobilne tehnologije na kupovno ponašanje potrošača i na vaše poslovanje? Dva nova istraživanja o korištenju interneta i web kupovini, Shopper's Mind 2017 i Consumer Barometer 2016, otkrivaju gdje potrošači...
rast učestalosti online kupovine

[ISTRAŽIVANJE SHOPPER’S MIND] Iznimno povećanje učestalosti internet kupovine u Hrvatskoj i Sloveniji

Novi podaci najvećeg istraživanja online kupovine u regiji, Shopper’s Mind 2017, predstavljeni na konferenciji Ecommerce Day 2017, otkrivaju sličnosti i razlike među hrvatskim i slovenskim internet kupcima i donose jedinstveno znanje za web trgovce na oba...
povecanje-prometa-na-web-stranici

Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …

Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...
duštvene mreže

Izgradite prepoznatljivost na društvenim mrežama

Društvene mreže preuzele su važnu ulogu u našim životima, ali neke su svejedno popularnije od drugih. Poslovni korisnici smatraju da im društvene mreže omogućuju bržu i jednostavniju komunikaciju s klijentima, korisnicima i potrošačima, a...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...

Za proizvod s objavljenim komentarom kupci su spremni platiti više!

(function(d,s,u,i){var e=d.createElement(s), p=d.getElementsByTagName(s);e.async=1;e.src=u+'#id='+i; p.parentNode.insertBefore(e,p);})(document,'script','//cloud.startquestion.com/scripts/widget/script.min.js', '5inm'); Jeste li svjesni utjecaja komentara kupaca na vaše poslovanje? Potrošači su danas sve informiraniji i zahtjevniji, popusti i besplatna dostava jednostavno nisu više dovoljan poticaj da svoju kupovinu izvrše upravo...
budućnost ecommerca

Kako ćemo kupovati (online) 2025. godine?

Ako se bavite internet trgovinom zasigurno vas zanima što nas na tom području čeka u budućnosti. Kakav će biti omjer fizičke i online trgovine, kakav će utjecaj donijeti mobilne i nosive tehnologije, što će...

ZADNJE OBJAVE