Vaši kupci žele informaciju gdje se nalazi naručeni proizvod!

Znate li što kupci očekuju kad je u pitanju dostava iz vaše online trgovine i što im je važno da bi bili zadovoljni kad završe s kupovinom? Novo istraživanje pokazalo je da je razina zadovoljstva s online dostavom vrlo visoka, ali na politici vraćanja proizvoda još treba poraditi. Važan zaključak jest da čak 7 od 10 kupaca važnim smatra praćenje dostave.

 

Potrošači zahtijevaju praktičan postupak vraćanja proizvoda

Na portalu ecommercenews.eu donose istraživanje  IMRG BluJay UK Consumer Home Delivery Review 2017 u kojem je sudjelovalo 2.000 engleskih online kupaca. Istraživali su njihovo zadovoljstvo i očekivanja od online dostave. Istraživanje je pokazalo da su online kupci zadovoljniji s politikom vraćanja u usporedbi s prošlom godinom, ali ta razina je još uvijek vrlo niska.

Općenito zadovoljstvo s dostavom proizvoda kupljenih online kupovinom poraslo je u zadnjih nekoliko godina, te ove godine iznosi 85 posto. Poraslo je i zadovoljstvo kupaca s vraćanjem proizvoda, te iznosi 67 posto, ali je još uvijek skoro 20 postotnih točaka niže od  prvog.

Svi online trgovci moraju strankama osigurati praktičnu politiku vraćanja proizvoda, te istovremeno na transparentan način ponuditi informaciju gdje se nalazi njihov paket.

Andrew Starkey, voditelj e-logistike u firmi IMRG objašnjava da je politika vraćanja kompleksan i potencijalno skup element online trgovine kojim treba vrlo oprezno upravljati. Vrlo zanimljiv podatak je porast prosječne razine vraćanja u drugoj polovici godine na 23 posto, što je najviši broj u zadnjih 7 godina otkada ju prate.

85 % kupaca želi informaciju gdje se nalazi njihova pošiljka

Osim zadovoljstva s dostavom i vraćanjem, u istraživanju su provjerili i koje druge informacije su potrošačima važne za dobro korisničko iskustvo u online kupovini. Čak 7 od 10 ispitanika reklo je da je za njih vrlo važna informacija gdje se u određenom trenutku nalazi njihova pošiljka. Nakon što predaju narudžbu, njih čak 85 % želi biti obaviješteno o putovanju paketa.

»Potrošači cijene predvidljivost u dostavi, ali i u ostalim dijelovima procesa kupovine.«, rekao je izvršni direktor firme BluJay Solutions koji je sudjelovao u spomenutom istraživanju i naglasio da su opazili povećanu potrebu potrošača za transparentnošću informacija tijekom kupovine. To im omogućuje da pravilno planiraju kupovinu i predvide dostavu.

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

Zanima vas više?

Pročitajte i: