[GOOGLE OGLAŠAVANJE] Koje vas novosti očekuju?

151

Kako je Google napisao na svojim službenim stranicama, 24. srpnja će Google AdWords postati Google Ads. Nakon skoro 20 godina mijenja se ime i logotip, ali Google neće promijeniti samo vizualni dio, nego će predstaviti i neka nova rješenja za oglašavanje. Google AdWords postaje Google Ads, DoubleClick i Google Analytics postaju dio Google Marketing Platforme, a DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange postaju Google Ad Manager.

Google Ads

Nakon što je lansiran 2000.-te godine, Google AdWords je imao samo 350 oglašivača, te je omogućavao jedino oglašavanje tekstova u pretraživačkim kampanjama. Danas, 18 godina kasnije, AdWords je platforma koja nudi mogućnost oglašavanja različitih formata (tekstova, slika, videa, aplikacija, …) preko pretraživača, YouTube kanala, Gmaila, Karti i brojnih drugih partnerskih stranica i aplikacija. Milijuni oglašivača godišnje troše milijarde dolara na oglašavanje. Google će predstaviti i novi tip kampanje pod imenom „Pametna kampanja“ koja će malim trgovcima olakšati početke oglašavanja, a sve zahvaljujući strojnom učenju.

»» Saznajte razlike između pretraživačke i prikazivačke kampanje

Google Marketing Platforma

Google će marketingu omogućiti veću kolaboraciju spajanjem DoubleClick oglasnih produkata i Google Analytics 360 Suite-a u Google Marketing Platformu. Na taj su se korak odlučili, jer će marketinški stručnjaci više profitirati, te lakše razumjeti kupce i poslovne rezultate zahvaljujući spajanju oglasa i analitike.

Dodatno će predstaviti Display & Video 360 koji će nuditi značajke od DoubleClick Bid Manager-a, Campaign Manager-a, Studio and Audience centra, te omogućiti kreativnim agencijama da od početka do kraja same provedu kampanje i to na jednom mjestu.

Google Ad Manager

Treća važna promjena jest da će se DoubleClick for Publishers (DFP) i DoubleClick Ad Exchange (AdX) ujediniti u Google Ad Manager. Google je nadmašio Microsoft, Yahoo i AOL kako bi za 3,1 milijardu dolara kupio DoubleClick – rješenje za prikazivanje desktop oglasa. Ljudi danas pristupaju sadržaju iz raznih izvora poput prijenosa u živo, televizora, mobilnih igrica i drugih aplikacija, te platformi kao što su YouTube i Apple News, pa je oglašivačima potrebno olakšati i pojednostaviti posao, te im omogućiti monetizaciju.

Kada možete očekivati promijene?

Iz Googlea poručuju kako će to otvoriti brojne mogućnosti za oglašivače. Postepeno pojavljivanje novih brendova možete očekivati tijekom idućih nekoliko mjeseci, a sve će promijene dijeliti na Google Marketing Live kanalu.

Zanima vas više?

Pročitajte i: