Kupci se boje nepouzdanih web trgovaca! Vjeruju li vam vaši kupci?

Znate li zašto neki web kupci ne kupuju u vašoj trgovini? U više od 50 posto slučajeva razlog je nepoznavanje te strah od zloupotrebe kod nepouzdanih trgovaca.

Prijelomna odluka kod internet kupovine temelji se na povjerenju u trgovca kojeg grade razni kriteriji pouzdanosti. Pobrinite se da vas vaši kupci vide kao pouzdanog trgovca!

Prošle godine je gotovo desetina hrvatskih internet kupaca naručeni proizvod primila kasnije nego što je bilo navedeno prilikom narudžbe.

Prošle su godine ovo bile najčešće poteškoće na koje su naišli web kupci:

  • 5% kupaca je dobilo pogrešan ili neispravan proizvod
  • 4% kupaca je naišlo na tehničke probleme prilikom naručivanja ili plaćanja

Internet kupci prije zaključka kupovine traže potvrdu da je usluga kod odabranog trgovca sigurna i da do sličnih poteškoća neće doći.

Kako projekt Shopper’s Mind – sMind rješava takve probleme?

Vođeni željom za razvojem internet kupovine u regiji, u grupaciji Ceneje smo se prije četiri godine odlučili na razvoj projekta Shopper’s Mind – sMind (Web trgovac godine). Projekt se temelji na detaljnom istraživanju navika potrošača prilikom web kupovine. U okviru projekta do sada smo prikupili mišljenja i iskustva više od 50.000 hrvatskih online kupaca.

Projekt Shopper’s Mind – sMind povećava povjerenje u internet kupovinute kroz dodjelu nagrada Web trgovac godine, prepoznaje i nagrađuje najbolje web trgovce te nudi poštene, pouzdane i kvalitetne poslovne prakse u internet trgovini.

Povjerenja vrijedne trgovce nagrađujemo oznakom povjerenja CERTIFIED SHOP

U okviru projekta Shopper’s Mind – sMind već dvije godine u Hrvatskoj, a četiri u Sloveniji dodjeljujemo oznaku povjerenja CERTIFIED SHOP.

»Oznaka povjerenja ima važnu ulogu povećanja povjerenja web kupaca na online tržištu u regiji što je izrazito važno za rast web kupovine u budućnosti. Oznaka provjerava i kada je dodijeljena, potvrđuje ispunjavanje kriterija pouzdanosti, sigurnosti usluge, poslovanja u skladu s zakonom te prikladnu razinu korisničkog iskustva,« pojašnjava Darko Dujić, izvršni direktor grupe Ceneje d.o.o.

Što dobivate s oznakom povjerenja CERTIFIED SHOP?

  • povećanje povjerenja web kupaca, što je ključno za vaš daljnji rast
  • kupci vas brzo prepoznaju kao povjerenja vrijednog kupca
  • oznaka je istaknuta na različitim mjestima – na portalima Jeftinije.hr i Ceneje.si na stranici proizvoda pored logotipa pojedine web trgovine te na web stranicama trgovina koje su zaslužile naziv CERTIFIED SHOP.

Pogledajte Što oznaka povjerenja znači potrošaču i Kako dobiti oznaku CERTIFIED SHOP.