CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!
Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala...
6 načina kako pridobiti vjernost kupaca
Pronalaženje kupaca i njihovo zadržavanje glavni je cilj ecommerce-a. Na tržištu je mnogo online trgovina i vi morate učiniti nešto kako bi se istaknuli. Programi vjernosti su jedna mogućnost, a u ovom članku možete...
Oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP® osvaja web trgovce u regiji i mijenja svoj izgled
Shopper's Mind Hrvatska s ponosom vam predstavlja nov izgled nacionalne oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® - prepoznatljiv dokaz pouzdanih web trgovaca, koja se dodjeljuje zajedno s europskom oznakom povjerenja EMOTA! U nastavku pročitajte zašto smo se odlučili...