Početna stranica CERTIFIED SHOP®

CERTIFIED SHOP®

Certified Shop® je simbol sigurne online kupovine. Pouzdanim trgovcima dodjeljujemo oznaku povjerenja, a potrošačima omogućujemo da se prije kupovine upoznaju s ocjenom web trgovine i pročitaju mišljenja drugih kupaca.

Intervju s pouzdanim trgovcima: Corner69

Web trgovina Corner 69 na tržištu je od 2011. Svo vrijeme svog postojanja tvrtka se trudila ponuditi širok asortiman erotskih igračaka za užitak žena i muškaraca. Njihova je vodilja ponuditi kvalitetne proizvode za poboljšanje...

Nove funkcionalnost za trgovce s oznakom Certified Shop®

Otključavamo funkcionalnosti koje se plaćaju U CERTIFIED SHOP® svi web trgovci imaju sada mogućnost odgovarati na recenzije i komentare kupaca potpuno besplatno do 30. lipnja 2020. Sva provjerena mišljenja vaših kupaca možete sada ažurirati, na...
povecanje-povjerenja

8 taktika za povećanje povjerenja vaših kupaca i poboljšanje poslovanja

Trend nevjerojatnog porasta ecommercea se nastavlja. Prema podacima iz istraživanja Shopper's Mind, koje proučava online kupovne navike Hrvata, na internetu redovito kupuje već gotovo 6 od 10 korisnika interneta, a samo desetina nema nikakvog iskustva s...
ponuda dana

PonudaDana.hr – prva web trgovina u Hrvatskoj koja već treću godinu zaredom nosi oznaku...

PonudaDana.hr webshop već devetu godinu za redom dogovara akcijske ponude za svoje korisnike, a od male firme sa samo 4 zaposlenika, danas je narasla u jednu od vodećih online trgovina sa skoro pola milijuna...

Oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP® osvaja web trgovce u regiji i mijenja svoj izgled

Shopper's Mind Hrvatska s ponosom vam predstavlja nov izgled nacionalne oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® - prepoznatljiv dokaz pouzdanih web trgovaca, koja se dodjeljuje zajedno s europskom oznakom povjerenja EMOTA! U nastavku pročitajte zašto smo se odlučili...

Digitalnom zajedništvu pridružio se i Jeftinije.hr

Digitalno zajedništvo je inicijativa nastala s namjerom okupljanja servisa i usluga digitalne zajednice kako bi inovativnim rješenjima i uslugama smanjili društveni i gospodarski utjecaj koronavirusa. Cilj je održati kontinuitet poslovanja u novonastalom izazovnom okruženju,...

Što svaki web trgovac može napraviti kako bi zadržao kupce?

Veliki dio web trgovaca još uvijek nije svjestan koliko prednosti, i značajno nižih troškova, ima zadržavanje postojećih kupaca u usporedbi s pridobivanjem novih raznim marketinškim i prodajnim aktivnostima. Svakodnevno se za pridobivanje novih klijenata...
vjernost_kupca

6 načina kako pridobiti vjernost kupaca

Pronalaženje kupaca i njihovo zadržavanje glavni je cilj ecommerce-a. Na tržištu je mnogo online trgovina i vi morate učiniti nešto kako bi se istaknuli. Programi vjernosti su jedna mogućnost, a u ovom članku možete...

Intervju s pouzdanim trgovcima: Outletshop

OutletShop je specijalizirana web trgovina s najširom ponudom originalnih i zamjenskih baterija renomiranih proizvođača. U njihovoj ponudi nalaze se kvalitetni punjači, baterije i dopunska oprema za prijenosna računala, tablete, telefone, fotoaparate, kamere, robotske usisivače...

Čak više od 80% Hrvata kupuje online!? Evo zašto je to tako i što...

Dostupnost od 0-24 sata, jednostavna i brza kupnja, sigurnost kod online kupnje neki su od ključnih faktora zbog kojih Hrvati vole kupovati online. Svakim danom sve je manje straha i bauka oko online kupovine....

ZADNJE OBJAVE