6 načina kako pridobiti vjernost kupaca
Pronalaženje kupaca i njihovo zadržavanje glavni je cilj ecommerce-a. Na tržištu je mnogo online trgovina i vi morate učiniti nešto kako bi se istaknuli. Programi vjernosti su jedna mogućnost, a u ovom članku možete...
PonudaDana.hr – prva web trgovina u Hrvatskoj koja već treću godinu zaredom nosi oznaku...
PonudaDana.hr webshop već devetu godinu za redom dogovara akcijske ponude za svoje korisnike, a od male firme sa samo 4 zaposlenika, danas je narasla u jednu od vodećih online trgovina sa skoro pola milijuna...
8 taktika za povećanje povjerenja vaših kupaca i poboljšanje poslovanja
Trend nevjerojatnog porasta ecommercea se nastavlja. Prema podacima iz istraživanja Shopper's Mind, koje proučava online kupovne navike Hrvata, na internetu redovito kupuje već gotovo 6 od 10 korisnika interneta, a samo desetina nema nikakvog iskustva s...
Čak više od 80% Hrvata kupuje online!? Evo zašto je to tako i što...
Dostupnost od 0-24 sata, jednostavna i brza kupnja, sigurnost kod online kupnje neki su od ključnih faktora zbog kojih Hrvati vole kupovati online.
Svakim danom sve je manje straha i bauka oko online kupovine....
CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!
Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala...
Oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP® osvaja web trgovce u regiji i mijenja svoj izgled
Shopper's Mind Hrvatska s ponosom vam predstavlja nov izgled nacionalne oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® - prepoznatljiv dokaz pouzdanih web trgovaca, koja se dodjeljuje zajedno s europskom oznakom povjerenja EMOTA! U nastavku pročitajte zašto smo se odlučili...
Što svaki web trgovac može napraviti kako bi zadržao kupce?
Veliki dio web trgovaca još uvijek nije svjestan koliko prednosti, i značajno nižih troškova, ima zadržavanje postojećih kupaca u usporedbi s pridobivanjem novih raznim marketinškim i prodajnim aktivnostima. Svakodnevno se za pridobivanje novih klijenata...
Digitalnom zajedništvu pridružio se i Jeftinije.hr
Digitalno zajedništvo je inicijativa nastala s namjerom okupljanja servisa i usluga digitalne zajednice kako bi inovativnim rješenjima i uslugama smanjili društveni i gospodarski utjecaj koronavirusa. Cilj je održati kontinuitet poslovanja u novonastalom izazovnom okruženju,...
Intervju s pouzdanim trgovcima: Mali zakladi
Mali zakladi je butik trgovina dizajnerskom opremom i pomno odabranim dodacima za mame, bebe i mališane. Na jednom mjestu nudi sve najljepše i najbolje za nezaboravne trenutke u životu – od početka avanture i...
Intervju s pouzdanim trgovcima: Outletshop
OutletShop je specijalizirana web trgovina s najširom ponudom originalnih i zamjenskih baterija renomiranih proizvođača. U njihovoj ponudi nalaze se kvalitetni punjači, baterije i dopunska oprema za prijenosna računala, tablete, telefone, fotoaparate, kamere, robotske usisivače...