Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?
Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
Gubite li promet sa HTTPS web stranica?
Sve je više internet portala i web trgovina u posljednje vrijeme suočeno sa gubitkom praćenja posjeta i konverzija mjerenih u Google Analyticsu.
Usklici poput “ŠTO SE DOGAĐA?”, “GDJE NAM JE NESTAO PROMET?” I “ŠTO JE S...
Imate 10 minuta vremena? Naučite koristiti UTM parametre!
Oglašavate se na webu? Kako detaljno mjeriti uspjeh online oglasnih kampanja? Ako ste u tome stručnjaci, zasigurno znate koliko vas prosječno košta konverzija sa pojedinog izvora, a vjerojatno poznajete i UTM parametre. Ako vam koncept UTM-a...
3 najčešće pogreške kod upotrebe UTM parametara
Najčešće pogreške s kojima smo se suočili u praksi su upotreba neprimjerenih znakova u UTM parametru, dodavanje parametara kada to nije potrebno i nerazumijevanje sintakse.
1. Upotreba neprimjerenih znakova
URL mora s UTM-om činiti neprekinut niz...