holiday season

Kako pripremiti web shop za sezonu darivanja?

Za brojne web trgovce božićna kupovina predstavlja značajan dio godišnjih prihoda, pa je važno da dobro pripreme svoju web trgovinu. Možda vam se čini kako je Božić daleko, ali ista pravila vrijede i za...
cross border shopping

Prekogranična kupovina u Europi u 2018. godini

Prekogranična kupovina je vrlo popularna u Europi, ali postoje razlike od države do države. Prema rezultatima PayPal istraživanja, prekogranična online kupovina je popularnija u Irskoj, nego u Poljskoj u kojoj čak 62 % stanovništva...
mobilni korisnici

4 načina kako povećati konverziju na pametnim telefonima

Vjerojatno ste već umorni od ponavljanja činjenice kako se promet na mobilnim telefonima neprestano povećava, ali mnogi oglašivači još uvijek svoje kampanje tretiraju kao da će se gledati isključivo na zaslonu računala. WordStream je...
FB oglasavanje

8 zlatnih pravila Facebook oglašavanja

Broj Facebook korisnika u konstantnom je porastu, a prema podacima Statista, u drugom kvartalu 2018. godine Facebook je mjesečno koristilo čak 2,23 milijarde ljudi. Ta informacija je zanimljiva svim poduzetnicima, tvrtkama i organizacijama koji...
ponuda dana

PonudaDana.hr – prva web trgovina u Hrvatskoj koja već treću godinu zaredom nosi oznaku...

PonudaDana.hr webshop već devetu godinu za redom dogovara akcijske ponude za svoje korisnike, a od male firme sa samo 4 zaposlenika, danas je narasla u jednu od vodećih online trgovina sa skoro pola milijuna...
lokalno-pretraživanje

Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing

Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako? Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...
adwords display

3 pogreške koje morate izbjegavati na Google prikazivačkoj mreži

Google Ads je u potpunosti razvio pretraživanje po ključnim riječima i godinama je samo iz toga donosio prihode. Međutim, 2005. godine Google je proširio svoju ponudu na prikazivačku (display) mrežu. Google prikazivačka mreža ima...
uvodni-email

Kako da vaš uvodni email bude još bolji?

E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...
5_načina_kako_povecati_prodaju

5 trikova kako povećati prodaju

Marketing i prodaja vrlo su povezani s ljudskom psihologijom, te vrlo jednostavno možete upotrijebiti nekoliko osnovnih trikova koji će uvjeriti ljude da kupe upravo u vašoj web trgovini. U nastavku pročitajte 5 načina koji...
nezadovoljni_kupci

Kako se nositi s nezadovoljnim kupcima?

Odgovaranje nezadovoljnim kupcima ponekad može biti vrlo nezahvalan zadatak, te će vam se često činiti da ne možete riješiti njihov problem ili pravilno odgovoriti na zahtjev koji vam postavljaju. Uzmimo idući primjer: nakon što...

ZADNJE OBJAVE