Što zapravo GDPR znači za tvrtke, a što za pojedince?

U prošlom sam članku pisala malo više o samoj Općoj uredbi koja će stupiti na snagu 25. svibnja 2018., ali što će to konkretno značiti? Pojedinci će imati pravo dati suglasnost o korištenju svojih...
Naucite-se-upotrebljavati-UTM-parametre

Imate 10 minuta vremena? Naučite koristiti UTM parametre!

Oglašavate se na webu? Kako detaljno mjeriti uspjeh online oglasnih kampanja? Ako ste u tome stručnjaci, zasigurno znate koliko vas prosječno košta konverzija sa pojedinog izvora, a vjerojatno poznajete i UTM parametre. Ako vam koncept UTM-a...

Znate li koji oglašivački kanali najznačajnije utječu na online odluke o kupovini?

Nedavno smo u jednom od članaka na portalu sMind objavili rezultate istraživanja Shopper's Mind – sMind koji nam otkrivaju kako različiti poticaji (oglašavanje, PR sadržaj, … ) utječu na odluke o kupovini online kupaca. Sada smo...
https

Kako osigurati da vaša stranica bude sigurna za stranke?

Ranije ove godine Google Chrome je promijenio način na koji prikazuje HTTP web stranice bez TLS/SSL enkripcije. Na taj način žele korisnicima pružiti sigurniju mrežu, pa su počeli prikazivati upozorenje „Nije sigurno“ na adresnu...
5_načina_kako_povecati_prodaju

5 trikova kako povećati prodaju

Marketing i prodaja vrlo su povezani s ljudskom psihologijom, te vrlo jednostavno možete upotrijebiti nekoliko osnovnih trikova koji će uvjeriti ljude da kupe upravo u vašoj web trgovini. U nastavku pročitajte 5 načina koji...
marketing automatizacija

[INTERVJU] Andrej Bergant: »Marketinškom automatizacijom sa svakim kontaktom možete komunicirati u najbolje vrijeme!«

Jeste li znali da automatizacijom marketinga možete uštedjeti puno dragocjenog vremena, te postići bolje rezultate? Posjetila sam predavanje Andreja Berganta u sklopu FrodX akademije na temu marketinške automatizacije, te popričala s njim o tome kako pametno...
8 koraka u oblikovanju uspjesnih infografika

8 koraka u oblikovanju uspješnih infografika

Infografike ili vizualizacije podataka postale su uobičajene na web portalima, blogovima, u trgovinama i časopisima jer predstavljaju način otkrivanja informacija skrivenih u slojevima podataka.  Vizualnim predstavljanjima podataka uspješno nadograđujemo komunikacijsku strategiju, marketinški i prodajni...
Znate li koliko konkurenata u vasem sektoru vec prodaje na internetu

Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?

Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
lokalno-pretraživanje

Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing

Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako? Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...

[INTERVJU] Digitalni marketing: što rade vodeći na internetu?

Slovenski portal Mladi poduzetnik objavio je intervju s dr. Jelenom Rašula, jednom od osnivačica brenda Shopper's Mind i voditeljicom digitalnog marketinga na Ceneje d.o.o., koja je govorila o ključnim marketinškim izazovima u sljedećim godinama.  Sugovornica je, između...

ZADNJE OBJAVE