zadovoljstvo-povrat-proizvoda

Vaši kupci žele informaciju gdje se nalazi naručeni proizvod!

Znate li što kupci očekuju kad je u pitanju dostava iz vaše online trgovine i što im je važno da bi bili zadovoljni kad završe s kupovinom? Novo istraživanje pokazalo je da je razina...
mall.hr

[INTERVJU] Mall.hr: Konkurencija je vrlo jaka!

Web trgovina Mall.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017 osvojila posebnu nagradu stručne komisije, The Shopper’s Mind Committee Award. Razgovarali smo s Petrom Bukovec, voditeljicom marketinga trgovine Mall.hr. pozitivna iskustva razlog su zbog kojeg se kupci vraćaju! Što...

5 trikova za mjerenje direktnog učinka marketinških kampanja

Imate web trgovinu ili neki drugi oblik online poslovanja i izbjegavate oglašavanje bannerima ili offline promociju jer se bojite da neće biti zadovoljavajućeg učinka? Vjerojatno vas muči mjerljivost kampanja, a samim time i...
partypops

[INTERVJU] Partypops.hr: Tajna je u brzoj dostavi!

Web trgovina partypops.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017, najprestižnijem ecommerce natjecanju u regiji, osvojila naziv The Shopper’s Mind Category Award, Gifts & Fun. S Mirelom Hamš suvlasnicom trgovine smo porazgovarali o tome što je...

Jeste li spremni na posjete inspektora?

U medijima se već neko vrijeme piše o novom projektu uvođenja i razvoja sustava praćenja i nadzora e-trgovine u Poreznoj upravi RH (CRO E-COM), vrijednom gotovo 200.000 eura, koji financira EU. Porezna uprava namjerava oblikovati...
gdpr-25_svibnja

[GDPR] Opća uredba o zaštiti osobnih podataka uskoro stupa na snagu, ali jeste li...

U današnje vrijeme posjedovanje i obrada podataka imaju sve veću važnost. Zbog toga dolazi i do njihove zloporabe. Yahoo je 2016. godine doživio krađu u kojoj je ukradeno rekordnih pola milijarde podataka, između ostalog...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...

Marko Čendak (Proteone): “Svaki naš pothvat ima početak i kraj, ali ključan je timski...

Na ovogodišnjem održanom natjecanju za najbolje hrvatske web trgovce proteone.hr osvojio je nagradu Web Challenger Committee Award - nagradu stručne međunarodne komisije. Proteone.hr, prema ocjenama stručne međunarodne komisije, primjer je weba u koji se...
Naucite-se-upotrebljavati-UTM-parametre

Imate 10 minuta vremena? Naučite koristiti UTM parametre!

Oglašavate se na webu? Kako detaljno mjeriti uspjeh online oglasnih kampanja? Ako ste u tome stručnjaci, zasigurno znate koliko vas prosječno košta konverzija sa pojedinog izvora, a vjerojatno poznajete i UTM parametre. Ako vam koncept UTM-a...

Što zapravo GDPR znači za tvrtke, a što za pojedince?

U prošlom sam članku pisala malo više o samoj Općoj uredbi koja će stupiti na snagu 25. svibnja 2018., ali što će to konkretno značiti? Pojedinci će imati pravo dati suglasnost o korištenju svojih...

ZADNJE OBJAVE