Kako njegovati prepoznatljivost branda i mjeriti rezultate?
Izgraditi prepoznatljivosti branda web trgovine dugotrajan je proces koji zahtijeva promišljeno planiranje i razrađenu strategiju svakog web trgovca. Bilo koji korak kupovnog iskustva vaših kupaca može predstavljati tzv. make-it-or-brake-it točku u kojoj ćete zadržati...
7 trikova za uspješnije email kampanje, ali oprezno s njima!
Što napraviti ako nikako ne možete oživjeti svoje "mrtve baze" pretplatnika na e-novosti? Vrijedi jednako i za poslovne partnere ili cijelu internu email komunikaciju >> kako postići da zaista otvore vaše poruke?
Neću govoriti o...
Modna industrija – najbrže rastući ecommerce sektor
Početkom ove godine, Ecommerce Foundation javnosti je prezentirala zanimljive podatke ecommerce benchmark istraživanja provedenog na uzorku 1068 kompanija. Usredotočit ćemo se na online stopu rasta (ukupan broj online narudžbi upućen vašoj tvrtki podijeljen s...
[INTERVJU] Andrej Bergant: »Marketinškom automatizacijom sa svakim kontaktom možete komunicirati u najbolje vrijeme!«
Jeste li znali da automatizacijom marketinga možete uštedjeti puno dragocjenog vremena, te postići bolje rezultate? Posjetila sam predavanje Andreja Berganta u sklopu FrodX akademije na temu marketinške automatizacije, te popričala s njim o tome kako pametno...
[LOGISTIKA] DPDgroup ulaganjem u nove tehnologije unaprjeđuje korisničko iskustvo primatelja paketa
Europsko tržište još je uvijek u fazi razvoja, a značajan napredak bilježi posljednjih nekoliko godina, posebice u B2C segmentu. DPDgroup se pak oslanja na svoju B2B-B2C mrežu. Ipak, B2B segment zauzima najveći udio poslovnih...
[INTERVJU] Conrad.hr: Ključ uspjeha je u snažnom uslužnom servisu!
Web trgovina Conrad.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017 pobijedila u svojoj kategoriji i ponijela nagradu The Shopper’s Mind Category Award, IT & Consumer electronics. Povodom toga, razgovarali smo s Tinom Jankovič Vladović...
8 koraka u oblikovanju uspješnih infografika
Infografike ili vizualizacije podataka postale su uobičajene na web portalima, blogovima, u trgovinama i časopisima jer predstavljaju način otkrivanja informacija skrivenih u slojevima podataka. Vizualnim predstavljanjima podataka uspješno nadograđujemo komunikacijsku strategiju, marketinški i prodajni...
Luka Škacan (Hrvatska pošta): Evo kako web trgovcima omogućavamo lakše poslovanje
Luka Škacan direktor je Službe razvoja fokusirane na tehnološke inovacije i uvođenje novih usluga Hrvatske pošte. Na ovogodišnjem natjecanju Web trgovac godine 2019. "Žuti klik" Hrvatske pošte osvojio je nagradu u kategoriji Web shopping...
5 koraka za učinkovito pozicioniranje na Jeftinije.hr
Vjerojatno nije potrebno posebno naglašavati da su se kupci gotovo u potpunosti preselili na internet. Posljedica je to iznimno brze prilagodbe potrošača na mjere društvene izolacije, mjere koja je uzrokovala značajne promjene kupovnog ponašanja....
[INTERVJU] Sonusart.hr: Iskoristite svaku mogućnost za komunikaciju s vašim kupcima!
Nakon završetka natjecanja Web trgovac godine 2017, koje se zaključilo početkom travnja, na 3. konferenciji Ecommerce Day u Zagrebu, razgovarali smo s web trgovinom sonusart.hr kojoj je pripala jedna od dvije glavne nagrade The...