10-digitalnih-kanala

[REPORTAŽA] 10 digitalnih kanala za dobivanje posjetitelja na online stranici tj. u online trgovini

19. listopada smo posjetili događaj Comtron Roadshow koji nas je uveo u svijet digitalizacije i druge aktualne IT tematike. Donosimo reportažu predavanja na kojem su bile predstavljene najvažnije činjenice o digitalnim kanalima za dobivanje posjetitelja na vašu...
nezadovoljni_kupci

Kako se nositi s nezadovoljnim kupcima?

Odgovaranje nezadovoljnim kupcima ponekad može biti vrlo nezahvalan zadatak, te će vam se često činiti da ne možete riješiti njihov problem ili pravilno odgovoriti na zahtjev koji vam postavljaju. Uzmimo idući primjer: nakon što...
5_načina_kako_povecati_prodaju

5 trikova kako povećati prodaju

Marketing i prodaja vrlo su povezani s ljudskom psihologijom, te vrlo jednostavno možete upotrijebiti nekoliko osnovnih trikova koji će uvjeriti ljude da kupe upravo u vašoj web trgovini. U nastavku pročitajte 5 načina koji...
partypops

[INTERVJU] Partypops.hr: Tajna je u brzoj dostavi!

Web trgovina partypops.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017, najprestižnijem ecommerce natjecanju u regiji, osvojila naziv The Shopper’s Mind Category Award, Gifts & Fun. S Mirelom Hamš suvlasnicom trgovine smo porazgovarali o tome što je...

Ne pretpostavljajte. Testirajte!

Kada bi postojao univerzalan koncept prema kojem bi vaša web stranica uspješno ispunjavala postavljene ciljeve, sva poduzeća bi imala izvrsne stranice. Realnost je pak, da se ponašanje korisnika različitih industrija razlikuje. Na primjer, posjetitelji...
dosljedan_marketing

Zašto se isplati dosljedan marketing?

Ponekad je ključ uspjeha SEO optimizacije i online marketinga upravo u dosljednosti. Pod dosljednošću se smatra raditi nešto redovito da vas dovede na pravi put. Ljepota konzistentnosti je upravo to što vas mali koraci...
8 koraka u oblikovanju uspjesnih infografika

8 koraka u oblikovanju uspješnih infografika

Infografike ili vizualizacije podataka postale su uobičajene na web portalima, blogovima, u trgovinama i časopisima jer predstavljaju način otkrivanja informacija skrivenih u slojevima podataka.  Vizualnim predstavljanjima podataka uspješno nadograđujemo komunikacijsku strategiju, marketinški i prodajni...

5 razloga zašto morate imati mobilnu verziju web trgovine

Razvoj mobilnih tehnologija značajno mijenja ponašanje potrošača. Prema prošlogodišnjim podacima DZS-a, broj kućanstava koji koristi pristup internetu putem širokopojasnih mobilnih mreža porastao je sa 31 % na 38 % i to uglavnom zahvaljujući sve...

Poznajete li baš sve mogućnosti targetiranja na Facebooku?

Oglašavate na Facebook-u? Ako da, nadam se da koristite mogućnost ciljnog oglašavanja koje može pomoći dosegnuti pravu skupinu potrošača. »Hrvatska je premalena za napredno targetiranje« je rečenica koju često čujem od oglašivača koji obično ciljaju...
uvodni-email

Kako da vaš uvodni email bude još bolji?

E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...

ZADNJE OBJAVE