Poznajete li baš sve mogućnosti targetiranja na Facebooku?

Oglašavate na Facebook-u? Ako da, nadam se da koristite mogućnost ciljnog oglašavanja koje može pomoći dosegnuti pravu skupinu potrošača. »Hrvatska je premalena za napredno targetiranje« je rečenica koju često čujem od oglašivača koji obično ciljaju...

Marko Čendak (Proteone): “Svaki naš pothvat ima početak i kraj, ali ključan je timski...

Na ovogodišnjem održanom natjecanju za najbolje hrvatske web trgovce proteone.hr osvojio je nagradu Web Challenger Committee Award - nagradu stručne međunarodne komisije. Proteone.hr, prema ocjenama stručne međunarodne komisije, primjer je weba u koji se...
online-rast-modne-industrije

Modna industrija – najbrže rastući ecommerce sektor

Početkom ove godine, Ecommerce Foundation javnosti je prezentirala zanimljive podatke ecommerce benchmark istraživanja provedenog na uzorku 1068 kompanija. Usredotočit ćemo se na online stopu rasta (ukupan broj online narudžbi upućen vašoj tvrtki podijeljen s...

[EKSKLUZIVNO] Pretrpjeli ste štetu zbog najnovijeg ažuriranja Facebooka?

Jesu li korisnici vaše web stranice šokirani, a da vi to ni ne znate? Vaša Facebook aplikacija uzrokuje vam poslovnu štetu? Matej Kolšek, voditelj marketinga u tvrtki Ceneje d.o.o. ekskluzivno otkriva što morate pod hitno...
GDPR 5 pitanja

GDPR: 5 pitanja i odgovora o osobnim podacima i 1 primjer nepoštene prakse

U ovom vam članku predstavljamo 5 pitanja o upravljanju osobnim podacima na koja morate znati odgovor prije 25. svibnja, kada GDPR stupa na snagu. Pogledajte i primjer nepoštenog sakupljanja osobnih podataka kojeg uredba izričite...

Povećajte prodaju za četvrtinu – email marketingom!

Ne posvećujete se email marketingu jer mislite da nemate vremena za razvoj baze email kontakata? Na račun toga možete izgubiti jako puno novaca, a vaša prodaja može biti i do 25 % niža! Kao što možete...
Znate li koliko konkurenata u vasem sektoru vec prodaje na internetu

Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?

Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
holiday season

Kako pripremiti web shop za sezonu darivanja?

Za brojne web trgovce božićna kupovina predstavlja značajan dio godišnjih prihoda, pa je važno da dobro pripreme svoju web trgovinu. Možda vam se čini kako je Božić daleko, ali ista pravila vrijede i za...

3 najčešće pogreške kod upotrebe UTM parametara

Najčešće pogreške s kojima smo se suočili u praksi su upotreba neprimjerenih znakova u UTM parametru, dodavanje parametara kada to nije potrebno i nerazumijevanje sintakse. 1. Upotreba neprimjerenih znakova URL mora s UTM-om činiti neprekinut niz...
povecanje-prometa-na-web-stranici

Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …

Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...

ZADNJE OBJAVE