partypops

[INTERVJU] Partypops.hr: Tajna je u brzoj dostavi!

Web trgovina partypops.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017, najprestižnijem ecommerce natjecanju u regiji, osvojila naziv The Shopper’s Mind Category Award, Gifts & Fun. S Mirelom Hamš suvlasnicom trgovine smo porazgovarali o tome što je...

Što zapravo GDPR znači za tvrtke, a što za pojedince?

U prošlom sam članku pisala malo više o samoj Općoj uredbi koja će stupiti na snagu 25. svibnja 2018., ali što će to konkretno značiti? Pojedinci će imati pravo dati suglasnost o korištenju svojih...
8 koraka u oblikovanju uspjesnih infografika

8 koraka u oblikovanju uspješnih infografika

Infografike ili vizualizacije podataka postale su uobičajene na web portalima, blogovima, u trgovinama i časopisima jer predstavljaju način otkrivanja informacija skrivenih u slojevima podataka.  Vizualnim predstavljanjima podataka uspješno nadograđujemo komunikacijsku strategiju, marketinški i prodajni...
FB oglasavanje

8 zlatnih pravila Facebook oglašavanja

Broj Facebook korisnika u konstantnom je porastu, a prema podacima Statista, u drugom kvartalu 2018. godine Facebook je mjesečno koristilo čak 2,23 milijarde ljudi. Ta informacija je zanimljiva svim poduzetnicima, tvrtkama i organizacijama koji...
pdv

Novi zakon o PDV-u za online trgovce!

Ministarstvo financija Europske Unije odlučilo je pojednostaviti zakon o PDV-u za web trgovce, te na taj način potaknuti razvitak online poslovanja. Po novom će, umjesto registracije PDV-a za svaku državu, web trgovci moći podnijeti...
inspektori_u_web_trgovini

Što inspektori provjeravaju u web trgovini? Stvari na koje morate paziti…

Inspektori su već u akciji, a vi niste u potpunosti sigurni je li vaša web trgovina u skladu sa zakonom? U prošlom sam članku pisala o tome što morate učini kada se odlučite pokrenuti...
Naucite-se-upotrebljavati-UTM-parametre

Imate 10 minuta vremena? Naučite koristiti UTM parametre!

Oglašavate se na webu? Kako detaljno mjeriti uspjeh online oglasnih kampanja? Ako ste u tome stručnjaci, zasigurno znate koliko vas prosječno košta konverzija sa pojedinog izvora, a vjerojatno poznajete i UTM parametre. Ako vam koncept UTM-a...

Koji je pravi subject line kojem vaši kupci neće moći odoljeti?

Jeste li vidjeli da čak 70% web kupaca napusti web košaricu prije nego izvrši kupnju? Pitate se zašto? Možda se pri samom procesu susretnu s izazovima koji ih obeshrabre od nastavka puta kupovine. Kako...

Znate li koji oglašivački kanali najznačajnije utječu na online odluke o kupovini?

Nedavno smo u jednom od članaka na portalu sMind objavili rezultate istraživanja Shopper's Mind – sMind koji nam otkrivaju kako različiti poticaji (oglašavanje, PR sadržaj, … ) utječu na odluke o kupovini online kupaca. Sada smo...
adwords display

3 pogreške koje morate izbjegavati na Google prikazivačkoj mreži

Google Ads je u potpunosti razvio pretraživanje po ključnim riječima i godinama je samo iz toga donosio prihode. Međutim, 2005. godine Google je proširio svoju ponudu na prikazivačku (display) mrežu. Google prikazivačka mreža ima...

ZADNJE OBJAVE