https-protokol

Gubite li promet sa HTTPS web stranica?

Sve je više internet portala i web trgovina u posljednje vrijeme suočeno sa gubitkom praćenja posjeta i konverzija mjerenih u Google Analyticsu. Usklici poput “ŠTO SE DOGAĐA?”, “GDJE NAM JE NESTAO PROMET?” I “ŠTO JE S...
Znate li koliko konkurenata u vasem sektoru vec prodaje na internetu

Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?

Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
lokalno-pretraživanje

Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing

Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako? Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...

Jednostavan uvid u regionalni ecommerce [BPI]

Promjenom vanjskih čimbenika i uvjeta na nivou pojedinih kategorija, unutar određenog segmenta proizvoda, možemo primijetiti nastanak i oblikovanje novih sezonskih trendova. Već pomalo zaboravljeni proizvodi, na koje dugo vremena nismo obraćali posebnu pozornost, u specifičnim...

4 savjeta za optimizaciju vaše web trgovine!

Online prodaja je dosegla nevjerojatne razmjere. Osim očitih prednosti prodavateljima – znatno nižih troškova (bez troškova najma/zakupa prostora, niži troškovi radne snage), veće prilagodljivosti i responzivnosti na trendove, globalno prodajno okruženje – te prednosti...
zadovoljstvo-povrat-proizvoda

Vaši kupci žele informaciju gdje se nalazi naručeni proizvod!

Znate li što kupci očekuju kad je u pitanju dostava iz vaše online trgovine i što im je važno da bi bili zadovoljni kad završe s kupovinom? Novo istraživanje pokazalo je da je razina...

5 trikova za mjerenje direktnog učinka marketinških kampanja

Imate web trgovinu ili neki drugi oblik online poslovanja i izbjegavate oglašavanje bannerima ili offline promociju jer se bojite da neće biti zadovoljavajućeg učinka? Vjerojatno vas muči mjerljivost kampanja, a samim time i...

5 razloga zašto morate imati mobilnu verziju web trgovine

Razvoj mobilnih tehnologija značajno mijenja ponašanje potrošača. Prema prošlogodišnjim podacima DZS-a, broj kućanstava koji koristi pristup internetu putem širokopojasnih mobilnih mreža porastao je sa 31 % na 38 % i to uglavnom zahvaljujući sve...
mall.hr

[INTERVJU] Mall.hr: Konkurencija je vrlo jaka!

Web trgovina Mall.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017 osvojila posebnu nagradu stručne komisije, The Shopper’s Mind Committee Award. Razgovarali smo s Petrom Bukovec, voditeljicom marketinga trgovine Mall.hr. pozitivna iskustva razlog su zbog kojeg se kupci vraćaju! Što...

Web trgovci oprez! Porezna inspekcija u narednim danima provodi nadzor

Jučer 27.2.2019., Porezna uprava objavila je na svojim službenim stranicama priopćenje vezano za nadzorne aktivnosti Porezne i Carinske uprave u kojem stoji: "​U razdoblju od 28.2. – 6.3.2019. godine ovlašteni službenici Ministarstva financija, Porezne i Carinske...

ZADNJE OBJAVE