Znate li koji oglašivački kanali najznačajnije utječu na online odluke o kupovini?

Nedavno smo u jednom od članaka na portalu sMind objavili rezultate istraživanja Shopper's Mind – sMind koji nam otkrivaju kako različiti poticaji (oglašavanje, PR sadržaj, … ) utječu na odluke o kupovini online kupaca. Sada smo...

Jeste li spremni na posjete inspektora?

U medijima se već neko vrijeme piše o novom projektu uvođenja i razvoja sustava praćenja i nadzora e-trgovine u Poreznoj upravi RH (CRO E-COM), vrijednom gotovo 200.000 eura, koji financira EU. Porezna uprava namjerava oblikovati...

Zašto bilježite manje prometa nego ste ga platili?

Događa li vam se često da ne znate objasniti razliku između podataka o plaćenoj usluzi i dobivenih rezultata? Praćenje učinkovitosti i rezultata online oglašavanja bez analitike jednostavno ne ide. Izvori posjetitelja web stranica su toliko raspršeni...

Marko Čendak (Proteone): “Svaki naš pothvat ima početak i kraj, ali ključan je timski...

Na ovogodišnjem održanom natjecanju za najbolje hrvatske web trgovce proteone.hr osvojio je nagradu Web Challenger Committee Award - nagradu stručne međunarodne komisije. Proteone.hr, prema ocjenama stručne međunarodne komisije, primjer je weba u koji se...
gdpr-25_svibnja

[GDPR] Opća uredba o zaštiti osobnih podataka uskoro stupa na snagu, ali jeste li...

U današnje vrijeme posjedovanje i obrada podataka imaju sve veću važnost. Zbog toga dolazi i do njihove zloporabe. Yahoo je 2016. godine doživio krađu u kojoj je ukradeno rekordnih pola milijarde podataka, između ostalog...

Kako njegovati prepoznatljivost branda i mjeriti rezultate?

Izgraditi prepoznatljivosti branda web trgovine dugotrajan je proces koji zahtijeva promišljeno planiranje i razrađenu strategiju svakog web trgovca. Bilo koji korak kupovnog iskustva vaših kupaca može predstavljati tzv. make-it-or-brake-it točku u kojoj ćete zadržati...
povecanje-prometa-na-web-stranici

Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …

Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...

Kako personalizirati iskustvo kupnje i web trgovini dati osobni pečat?

Kupovina više nije samo puka nabavka proizvoda koji nam nedostaju za ugodniji i jednostavniji život. Iako je krajnji cilj možda i dalje isti, potrošači uživaju u samom iskustvu kupnje: razgledavanje i istraživanje proizvoda koji...

Jesu li kupci zadovoljni uslugama dostave i što žele?

Dostavne usluge kod online kupovine postaju jedan od najvažnijih faktora kupovnog procesa. Kada je riječ o dostavi naručenih proizvoda, očekivanja kupaca su iznimno porasla proteklih godine. Upravo je praktičnost dostave i dostavu po mjeri...
mall.hr

[INTERVJU] Mall.hr: Konkurencija je vrlo jaka!

Web trgovina Mall.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017 osvojila posebnu nagradu stručne komisije, The Shopper’s Mind Committee Award. Razgovarali smo s Petrom Bukovec, voditeljicom marketinga trgovine Mall.hr. pozitivna iskustva razlog su zbog kojeg se kupci vraćaju! Što...

ZADNJE OBJAVE