povecanje-prometa-na-web-stranici

Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …

Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...

7 trikova za uspješnije email kampanje, ali oprezno s njima!

Što napraviti ako nikako ne možete oživjeti svoje "mrtve baze" pretplatnika na e-novosti? Vrijedi jednako i za poslovne partnere ili cijelu internu email komunikaciju >> kako postići da zaista otvore vaše poruke? Neću govoriti o...

Poznajete li baš sve mogućnosti targetiranja na Facebooku?

Oglašavate na Facebook-u? Ako da, nadam se da koristite mogućnost ciljnog oglašavanja koje može pomoći dosegnuti pravu skupinu potrošača. »Hrvatska je premalena za napredno targetiranje« je rečenica koju često čujem od oglašivača koji obično ciljaju...

Pitanja kupaca na koja izvrsna web shop stranica mora znati brzo odgovoriti

Kojim se sve detaljima posvetiti prilikom izrade savršenog web shopa možemo pisati na tisuće stranica. Za početak, prođimo zajedno ključne elemente koji čine izvrsnu ecommerce stranicu odgovarajući na pitanja koja kupac postavlja prilikom posjete web shopu. Gdje...

Znate li u kojim će se Dom i vrt kategorijama zanimanje u 2020. čak...

U najjačoj kategoriji DOM I VRT na Jeftinije.hr, online korisnici mogu birati između 200.000 proizvoda. Možda u svojoj web trgovini prodajete proizvode koji odgovaraju nekoj drugoj potkategoriji? Povjerite nam svoju email adresu i možda...

Kako mjerite ROI kampanja na društvenim mrežama?

Alat Google Analytics (GA) prati podatke na našim internetskim stranicama te nam omogućuje analizu učinkovitosti oglašivačkih kampanja. Analiza AdWords kampanja može biti brza i učinkovita, a u Google Analyticsu imamo prikazane troškove i druge podatke...

Naučite oblikovati infografike u 5 koraka!

Nedavno sam za portal Shopper's Mind pripremila pregled 8 ključnih elemenata uspješnih infografika, a u ovom članku pokazat ću vam kako u samo 5 koraka možete naučiti oblikovati vlastite infografike koje vam na vizualno...

5 koraka za učinkovito pozicioniranje na Jeftinije.hr

Vjerojatno nije potrebno posebno naglašavati da su se kupci gotovo u potpunosti preselili na internet. Posljedica je to iznimno brze prilagodbe potrošača na mjere društvene izolacije, mjere koja je uzrokovala značajne promjene kupovnog ponašanja....

6 razloga zašto vaše marketinške kampanje nisu uspješne

Svi vi koji se bavite digitalnim marketingom dobro znate da izvedba marketinških kampanja nije jednostavan proces. Iako vladate pojedinim elementima lako može doći do pogrešaka pri povezivanju u jedinstvenu kampanju. Posljedično, rezultati ne dostižu zadane...
nezadovoljni_kupci

Kako se nositi s nezadovoljnim kupcima?

Odgovaranje nezadovoljnim kupcima ponekad može biti vrlo nezahvalan zadatak, te će vam se često činiti da ne možete riješiti njihov problem ili pravilno odgovoriti na zahtjev koji vam postavljaju. Uzmimo idući primjer: nakon što...

ZADNJE OBJAVE