Pitanja kupaca na koja izvrsna web shop stranica mora znati brzo odgovoriti
Kojim se sve detaljima posvetiti prilikom izrade savršenog web shopa možemo pisati na tisuće stranica. Za početak, prođimo zajedno ključne elemente koji čine izvrsnu ecommerce stranicu odgovarajući na pitanja koja kupac postavlja prilikom posjete web shopu.
Gdje...
Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?
Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
Chrome će 2018. automatski blokirati »loše« oglase. Jesu li i vaši među njima?
Google će u 2018 u pretraživač Chrome ugraditi novu opciju blokiranja oglasa koja će spriječiti prikazivanje »loših« oglasnih formata.
Prema pisanju The Wall Street Journal, izdavači će imati na raspolaganju šest mjeseci prilagode kako bi se...
Jednostavan uvid u regionalni ecommerce [BPI]
Promjenom vanjskih čimbenika i uvjeta na nivou pojedinih kategorija, unutar određenog segmenta proizvoda, možemo primijetiti nastanak i oblikovanje novih sezonskih trendova.
Već pomalo zaboravljeni proizvodi, na koje dugo vremena nismo obraćali posebnu pozornost, u specifičnim...
Završio veliki projekt Porezne uprave, inspektori već izašli na teren
Projekt uvođenja i razvoja sustava praćenja i nadzora e-trgovine u Poreznoj upravi RH (CRO E-COM), vrijedan gotovo 200.000 eura, o kojem smo vam već pisali u veljači, zatvoren je prošlog tjedna. Implementacija projekta, financiranog...
5 praktičnih savjeta kako poboljšati email marketing
Email marketing predstavlja odličan alat za promociju brenda i povećanje prodaje, ali kako ističe Shopify, to nije jedini način na koji ga možete iskoristiti. Dodatna prednost elektroničke pošte je održavanje odnosa s kupcima, odnosno...
6 razloga zašto vaše marketinške kampanje nisu uspješne
Svi vi koji se bavite digitalnim marketingom dobro znate da izvedba marketinških kampanja nije jednostavan proces. Iako vladate pojedinim elementima lako može doći do pogrešaka pri povezivanju u jedinstvenu kampanju. Posljedično, rezultati ne dostižu zadane...
Zašto se isplati dosljedan marketing?
Ponekad je ključ uspjeha SEO optimizacije i online marketinga upravo u dosljednosti. Pod dosljednošću se smatra raditi nešto redovito da vas dovede na pravi put. Ljepota konzistentnosti je upravo to što vas mali koraci...
Što inspektori provjeravaju u web trgovini? Stvari na koje morate paziti…
Inspektori su već u akciji, a vi niste u potpunosti sigurni je li vaša web trgovina u skladu sa zakonom? U prošlom sam članku pisala o tome što morate učini kada se odlučite pokrenuti...
GDPR: 5 pitanja i odgovora o osobnim podacima i 1 primjer nepoštene prakse
U ovom vam članku predstavljamo 5 pitanja o upravljanju osobnim podacima na koja morate znati odgovor prije 25. svibnja, kada GDPR stupa na snagu. Pogledajte i primjer nepoštenog sakupljanja osobnih podataka kojeg uredba izričite...