Nova stvarnost za web trgovce: kako doći do novih znanja?

U vrijeme ograničenja kretanja i socijalnih interakcija mnoge su gospodarske grane u iznimno kratkom vremenu postavljene pred novu poslovnu stvarnost. Zatvorile su se fizičke trgovine, a prodaja se gotovo u potpunosti preselila na internet....

Kupovne navike i (web) trgovina: reakcije „razboritog“ potrošača – 2. dio

Na prošlu su recesiju potrošači reagirali u svega nekoliko mjeseci prihvativši novu realnost korjenitom promjenom taktike kupnje. Postali su razboritiji, neki čak i iznimno racionalni, na trenutke posve asketski. Jedinstvenost ove trenutne situacije je u...

U izazovnim vremenima možete se osloniti na DPD

U trenutnim okolnostima socijalne izolacije i usmjeravanja svih aktivnosti na suzbijanje epidemije COVID-19, najvažnije želje svih u dostavnom lancu postale su – očuvanje zdravlja i sigurnosti. Zbog preventivnih mjera veći je dio populacije primoran...

Kupovne navike i (web) trgovina: pandemijska realnost – 1. dio

Trgovina je iznimno dinamična djelatnost, a online trgovina još i više. No, 11. ožujka našla se pred novim iskušenjem. Proglašenjem epidemije mogli smo odmah pretpostaviti da će se realnost trgovine promijeniti i da će...

Web trgovci pozitivni oko budućnosti

Web trgovine jako dobro razumiju izazove trenutne situacije i mogućnosti koje se pružaju zbog ograničenosti fizičke trgovine. U vremenu socijalnog distanciranja i izolacije koje zahtijeva osjetne promjene kupovnog ponašanja, možemo primijetiti kako su se...

Rješenje u ovoj situaciji je online kupovina – kako je s dostavom?

Situacija u kojoj smo se našli proteklih dana i tjedana, zbog nepredvidljivih vanjskih čimbenika, svakako nije ugodna web trgovcima. Još većem šoku zbog svih izvanrednih mjera su izložene i sve dostavljačke službe koje su...

Kupci se ne daju ‒ protiv korone se bore i online kupovinom

U vrijeme izvanrednih razmjera širenja virusa COVID-19 i usvajanja rigoroznih mjera za suzbijanje pandemije u većini zahvaćenih država, situacija se za nešto tako svakidašnje poput kupovine, gotovo preko noći – drastično promijenila. Fizičke trgovine se...

Na vrijeme ponudite uređaje za čišćenje doma i okućnice!

Na Jeftinije.hr, najvećem portalu za usporedbu cijena u državi, ovaj smo put pripremili ključne podatke potrebne za pravovremenu pripremu svih marketinških aktivnosti uoči vrhunca pretraživanja visokotlačnih čistača. Pogledajte prognozirani rast upita za čistačima u...

Pravom ponudom privucite proljetne sportaše!

    Na najvećem portalu za usporedbu cijena u regiji Jeftinije.hr, za vas smo prikupili najvažnije podatke potrebne uoči vrhunca potražnje za sportskom opremom za biciklizam, planinarenje, trčanje i ostale sportove na otvorenom. U analizi ćemo...

Kako nam kupovina putem interneta može pomoći u izvanrednim situacijama

Suvremeni potrošači prilikom online kupovine visoko cijene brzinu i učinkovitost te se nadaju još većoj automatizaciji različitih zadataka. Dodatne, pozadinske aktivnosti koje neće pridonijeti većoj produktivnosti, u trenutcima nepogode svesti će na minimum kako...

ZADNJE OBJAVE