Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?

Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...

Amazon i Whole Foods: zajednički interes ili kompleksna strategija web giganta?

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind Hrvatska – sMind.hr objavili osvrt mag. Darka Dujića na to kako će Amazonova kupovina lanca Whole Foods utjecati na dinamiku razvoja trgovine, a u ovom članku vam donosimo...
FB-oglasi

Velika promjena Facebook news feed-a! Kako će utjecati na oglašavanje?

Facebook je nedavno objavio da će iz news feed-a maknuti oglasne sadržaje kao što su objave tvrtki, brendova i medija. Glavna svrha bi trebala biti veći naglasak na osobnim trenucima koji povezuju korisnike, što...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti

Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina? Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
budućnost ecommerca

Kako ćemo kupovati (online) 2025. godine?

Ako se bavite internet trgovinom zasigurno vas zanima što nas na tom području čeka u budućnosti. Kakav će biti omjer fizičke i online trgovine, kakav će utjecaj donijeti mobilne i nosive tehnologije, što će...
google_prilagodba

Google uvodi promjene zbog kazne EU– istina ili laž?

Google je nedavno izjavio kako će prilagoditi svoj Google Shopping za uspoređivanje cijena, u skladu s odlukom Europske komisije koja je donesena ranije ove godine. Kao što smo već pisali, EU komisija je Google-u...
hoce_lli_fb_pojednostaviti_proces_kupovine_jelena_darko-696x427

Hoće li Facebook revolucionarno pojednostaviti proces kupovine?

Facebook je nedavno, na svojoj F8 konferenciji, predstavio automatizirane programe, takozvane botove koji omogućuju kupovinu direktno iz Messengera. Korisnici odsada mogu unutar Messenger platforme jednostavno napisati koji proizvode traže, a bot će umjesto njih...

6 važnih trendova koji će obilježiti 2017. na društvenim mrežama

Prema pisanju bloga SocialMedia Today i SproutSocial ovo je 6 ovogodišnjih trenova na društvenim mrežama na koje bi svi mi koji se bavimo digitalnim marketingom trebali pripaziti. 1. Analitika dobiva na značaju Brojni oglašivači počinju shvaćati...

Obećaju se niže cijene prekogranične dostave – očekuje li vas više inozemnih kupaca?

Nova EU odredba povezana s preglednijim uslugama prekogranične dostave koju predlaže Europska komisija, donijela bi inozemnim potrošačima niže cijene dostave, a trgovcima više potencijalnih kupaca. O novoj europskoj direktivi koja tematizira prekograničnu prodaju digitalnih usluga...
Stefan Jørgensen: Internacionalizacija karakterizira online tržište_670

Stefan Jørgensen: Internacionalizacija karakterizira online tržište

Što opažate kod globalnih trendova na području e-trgovine? Mogu li se očekivati zanimljivi obrati? U posljednje je vrijeme vrlo važan trend internacionalizacija i to iz perspektive svih e-commerce igrača. Lijepo ide ruku pod ruku s...

ZADNJE OBJAVE