Europski web trgovci radi geoblokiranja pod velikim istraživanjem Komisije – što slijedi?

Prodajete na internetu EU državama? Provjerite najčešće greške web trgovaca, kojima se krše EU pravila konkurentnosti i izbjegnite istraživanje Komisije! O mjerama Europske komisije radi otklanjanja geoblokiranja smo na portalu Shopper's Mind – sMind.hr već pisali,...

Kupovne navike i (web) trgovina: reakcije „razboritog“ potrošača – 2. dio

Na prošlu su recesiju potrošači reagirali u svega nekoliko mjeseci prihvativši novu realnost korjenitom promjenom taktike kupnje. Postali su razboritiji, neki čak i iznimno racionalni, na trenutke posve asketski. Jedinstvenost ove trenutne situacije je u...
instagram

[INSTAGRAM] Kako web trgovci mogu iskoristiti sve omiljeniju društvenu mrežu?

Čak i ako smo do nedavno misleći o društvenim mrežama mislili zapravo na Facebook, možda nam u budućnosti prvi na pameti bude Instagram. Društvena mreža u vlasništvu gigantskog Facebooka razvija se iz mjeseca u...

Google je ograničio pristup Keyword Planneru! Što to znači za vas?

Alat za planiranje ključnih riječi Google Keyword Planner je, između ostalih alata koje Google predstavlja na svom portalu, jedan od najvažnijih alata za istraživanje web pretraživanja. Korisniku omogućuje pristup statističkim podacima, uvid u prijedloge...

Kako prodavati milenijalcima, a kako babyboom generaciji?

Zbog ekstremnog rasta online kupovine web trgovci se vraćaju svojim ciljnim skupinama – njihovim karakteristikama, navikama i preferencijama. Zašto? Najvažnije pitanje koje mora postaviti svaki vlasnik web trgovine prije samog početka poslovanja je: Kako prodavati različitim...
negativni-komentari

5 zabluda o negativnim komentarima

Negativni komentari su vjerojatno noćna mora svakog web trgovca. Istraživanje koje je proveo BrightLocal, otkriva kako će čak dvije trećine kupaca stvoriti mišljenje o vašoj tvrtki nakon samo četiri pročitana komentara. To je razlog...

INTERVJU Tomáš Braverman: “Zašto bi se web trgovci trebali držati samo svojeg tržišta?”

Tomáš Braverman je više od 6 godina izvršni direktor vodeće platforme za usporednu kupovinu i konzultantske platforme u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini. Heureka Group s više od...
fotogalerija

10 razloga zašto sudjelovati u natjecanju Web trgovac godine 2017

Prijave na Shopper's Mind Web trgovac godine 2017, jedino natjecanje u području internet kupovine u Hrvatskoj, moguće su samo do 23. ožujka. Niste još prijavili vašu web trgovinu? Predstavljamo 10 razloga, zašto bi to trebali učiniti odmah! 1. Važno...

Gdje nastaju digitalci?

Shopper's Mind – sMind (grupacija Ceneje) prvo je poduzeće u Hrvatskoj i Sloveniji u kojem su svi zaposlenici i vanjski suradnici u tri države položili ispit Googleove Digitalne garaže i time potvrdili aktualna znanja s...

Što svaki web trgovac može napraviti kako bi zadržao kupce?

Veliki dio web trgovaca još uvijek nije svjestan koliko prednosti, i značajno nižih troškova, ima zadržavanje postojećih kupaca u usporedbi s pridobivanjem novih raznim marketinškim i prodajnim aktivnostima. Svakodnevno se za pridobivanje novih klijenata...

ZADNJE OBJAVE