jd.com

Još jedan kineski gigant započinje širenje u Europu

Kineski ecommerce div JD.com prije nekoliko mjeseci objavio je kako u svojoj trgovini želi više luksuznih europskih brendova. Time je započeo otvoreni rat sa svojim najvećim konkurentom, divom Alibaba, za kojeg je rekao da...

Amazon i Whole Foods: zajednički interes ili kompleksna strategija web giganta?

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind Hrvatska – sMind.hr objavili osvrt mag. Darka Dujića na to kako će Amazonova kupovina lanca Whole Foods utjecati na dinamiku razvoja trgovine, a u ovom članku vam donosimo...
supermarket-amazon

Amazon otvara prvi supermarket bez blagajni! Mijenja li se budućnost maloprodaje?

Ecommerce div je u prošli ponedjeljak otvorio prvi supermarket bez blagajni. Je li to potez koji će promijeniti način kupovanja namirnica i cijelu maloprodaju? Kako donose bbc.com i businessinsider.com, trgovinu Amazon Go, koja se nalazi u Seattleu, tijekom prošle godine već...

[VRUĆE] Facebook krivo obračunavao metrike video objava

Među onima ste koji marljivo koriste prednost video objava i video oglašavanja na Facebooku? Onda morate znati da je web gigant nedavno objavio službenu ispriku radi pogrešnog prikaza metrika za tu vrstu oglašavanja. »We sincerely...

Ecommerce Day 2017, Zagreb – Fotografije i dojmovi s konferencije

U dvorani KRAŠ Auditorium u Zagrebu, danas 5. travnja 2017, završila se najveća konferencija s područja web kupovine Ecommerce Day 2017 koja je na jednom mjestu okupila više od 150 ecommerce stručnjaka. Sudionicu su...
rast učestalosti online kupovine

[ISTRAŽIVANJE SHOPPER’S MIND] Iznimno povećanje učestalosti internet kupovine u Hrvatskoj i Sloveniji

Novi podaci najvećeg istraživanja online kupovine u regiji, Shopper’s Mind 2017, predstavljeni na konferenciji Ecommerce Day 2017, otkrivaju sličnosti i razlike među hrvatskim i slovenskim internet kupcima i donose jedinstveno znanje za web trgovce na oba...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti

Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina? Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...

[BIZdirekt] Pravo je vrijeme za pokretanje web trgovine

Online trgovina je u porastu, a prema svim pokazateljima i istraživanjima u sljedećim će godinama nezaustavljivo rasti. Poslovni magazin BIZdirekt svoj je lipanjski broj posvetio temi upravo ecommerca. Europska komisija je nedavno pokrenula postupak ukidanja...
marketinška odličnost

[MARKETINŠKA ODLIČNOST] 5 tajni koje su nas odvele u sam vrh marketinga u Sloveniji

S ponosom javljamo da je tvrtka Ceneje, pod čijim okriljem djeluje i Shopper's Mind, jedan od finalista za nagradu marketinška odličnost godine 2018. Podjela se održala na 23. Slovenskoj marketinškoj konferenciji. Ovom prilikom preko 5 pitanja...

Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima

Podaci istraživanja Shopper's Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja. Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet,...

ZADNJE OBJAVE