Gdje nastaju digitalci?

Shopper's Mind – sMind (grupacija Ceneje) prvo je poduzeće u Hrvatskoj i Sloveniji u kojem su svi zaposlenici i vanjski suradnici u tri države položili ispit Googleove Digitalne garaže i time potvrdili aktualna znanja s...

Amazon i Whole Foods: zajednički interes ili kompleksna strategija web giganta?

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind Hrvatska – sMind.hr objavili osvrt mag. Darka Dujića na to kako će Amazonova kupovina lanca Whole Foods utjecati na dinamiku razvoja trgovine, a u ovom članku vam donosimo...
mrpet

[INTERVJU] Mrpet.si – dobitnik nagrade Web Challenger Award 2017

28. studenog je na konferenciji Ecommerce Day 2017 završilo najveće regionalno ecommerce natjecanje Web trgovac godine 2017. Online trgovina mrpet.si osvojila je glavnu nagradu među manjim online trgovcima, Web Challenger Award i uz to nagradu u svojoj kategoriji,...
online trgovci

Što kao online trgovac možete postići na Instagramu i kako pripremiti dobar profil?

U prvom članku o Instagramu predstavila sam sve popularniju društvenu mrežu kojoj se pridružuje sve više tvrtki. Sada ćemo konkretno pogledati zašto i kako početi s komunikacijom na toj mreži. Zašto se uopće pridružiti Instagramu? Ako...

Web trgovci u Hrvatskoj i Sloveniji prijavljuju se za certifikaciju svoje trgovine – jeste...

Želite kupcima jasno poručiti da ste trgovac vrijedan povjerenja? Znate kakva su iskrena mišljenja vaših kupaca? Sigurni ste da poslujete u skladu s nacionalnim i EU standardima? Na sva ta pitanja odgovara CERTIFIED SHOP, unaprijeđena oznaka...

15 činjenica o korisničkom iskustvu vaših kupaca

Posvećujete li dovoljno pažnje upravljanju kupovnim iskustvom vaših kupaca? Na žalost, još uvijek se događa da poduzeća ne razumiju kako cjelokupno iskustvo njihovih kupaca utječe na snižavanje troškova i povećanje prihoda. Spoznajte značaj upravljanja iskustvom kupovine! Iskustvo kupovine (angl....

Kako postići rekordnu prodaju putem interneta? Evo što savjetuje Blaž Regina, stručnjak za online...

Povećanje upita potrošača internet kupovine posljednjih pet godina snažno utječe na budući rast prihoda u svim područjima poslovanja, kako u B2B tako i u B2C segmentu, od maloprodaje do usluga. To je činjenica. A...

[GOOGLE NOVOST] Što vam sada omogućuje AdWords?

Google je objavio par novosti za korisnike AdWords-a samo par dana prije Black Friday ludnice. Kao što pišu u Search Engine Land-u, Google je prije otprilike godinu dana počeo s testiranjem dodataka za oglašavanje....
Netokracija: Darko Dujić

Jeftinije.hr postao dio grupe Heureka: Što to znači za web trgovce?

Portal za komparativnu kupovinu Jeftinije.hr, trenutno ima više od 250 trgovina i više od 1,100.000 dnevno aktivnih ponuda, a mjesečno ga posjeti više od 950 tisuća jedinstvenih kupaca. U godini 2018 je Ceneje (koji...

Na što trebate paziti kako bi vaša web trgovina (p)ostala profitabilna

Razvoj novih ecommerce rješenja, povećanje broja online kupovina kao i povećanje prelaska broja ljudi iz tradicionalnih u online kupce, obećavajući su znakovi za one koji se žele okušati u web trgovini. Ecommerce nudi izvrsne...

ZADNJE OBJAVE