European Union Law Eu Parliament

Prijedlog novog e-commerce zakonodavstva: EU zaboravlja na zaštitu trgovaca!

Europska komisija je 25. svibnja objavila prijedlog novog e-commerce zakonodavstva koji bi, prema njihovom uvjerenju, pomogao potrošačima i trgovcima iskoristiti potpuni potencijal jedinstvenog digitalnog tržišta u EU. Tim su se prijedlogom obistinili strahovi web...

[GO DIGITAL] Kako mobilni telefoni mijenjaju način kupovine?

Kako se nositi s digitalnom transformacijom već smo pisali u prošloj Go Digital reportaži, a danas vam donosimo glavne zaključke predavanja Lenarta Celara, koji otkriva kako mobilne tehnologije mijenjaju način kupovine i kako iskoristiti...
online trgovci

Što kao online trgovac možete postići na Instagramu i kako pripremiti dobar profil?

U prvom članku o Instagramu predstavila sam sve popularniju društvenu mrežu kojoj se pridružuje sve više tvrtki. Sada ćemo konkretno pogledati zašto i kako početi s komunikacijom na toj mreži. Zašto se uopće pridružiti Instagramu? Ako...

[INTERVJU] Ecco-verde.hr: “Odlikuje nas brza dostava koja obično traje 2-3 radna dana!”

Web trgovina ecco-verde.hr na najvećem je ecommerce natjecanju u Hrvatskoj Web trgovac godine 2018 dobila nagradu Committee Award. Tom nam je prilikom Urška Strmečki otkrila kakav je recept za zadovoljstvo kupaca i osvajanje ove prestižne nagrade. . Što mislite...
istrazivanje mobilni uredaji

Mobilni uređaji u fazi uoči kupovine gotovo prestižu računala! Jeste li spremni?

Znate li dovoljno o utjecaju mobilne tehnologije na kupovno ponašanje potrošača i na vaše poslovanje? Dva nova istraživanja o korištenju interneta i web kupovini, Shopper's Mind 2017 i Consumer Barometer 2016, otkrivaju gdje potrošači...
Facebook tržnica

Facebook predstavio Tržnicu državama Europe

Facebook je započeo s predstavljanjem usluge online »Tržnice« u 17 država Europe. Ova usluga, pomoću koje korisnici Facebooka nalaze, kupuju i prodaju stvari ljudima u svojoj zajednici, do sada je bila aktivna samo u...
dropshipping

Dropshipping – da ili ne, pitanje je sad?

Razmišljate o pokretanju online trgovine i ne možete se odlučiti između klasične online trgovine ili dropshipping-a? Niže cijene proizvoda zbog manje posredika i nižih marži na prvi pogled izgledaju vrlo privlaćno - ali ima...
keynote speaker Biljana Borzan

Shopper’s Mind istraživanje: što je pokazalo prošle godine, a što nam donosi ove? Saznajte...

Zanimaju vas kupovne navike hrvatskih potrošača? Na konferenciji Ecommerce Day 2018 predstavit ćemo nove rezultate najvećeg istraživanja web kupovine u regiji Shopper's Mind. Rezultati su jedinstven način da dobijete uvid u kupovno ponašanje hrvatskih...
sMind-Interview-Dujic-Netokracija

Darko Dujić: Web trgovci usredotočeni samo na cijenu teško će konkurirati

Portalu Netokracija.com nedavno je intervju dao mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje d.o.o., dinamične tvrtke koja upravlja najvećim internetskim portalima za usporednu kupovinu u regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs i idealno.ba. U nastavku pročitajte nekoliko zanimljivih isječaka...
FB-oglasi

Velika promjena Facebook news feed-a! Kako će utjecati na oglašavanje?

Facebook je nedavno objavio da će iz news feed-a maknuti oglasne sadržaje kao što su objave tvrtki, brendova i medija. Glavna svrha bi trebala biti veći naglasak na osobnim trenucima koji povezuju korisnike, što...

ZADNJE OBJAVE