Netokracija: Darko Dujić

Jeftinije.hr postao dio grupe Heureka: Što to znači za web trgovce?

Portal za komparativnu kupovinu Jeftinije.hr, trenutno ima više od 250 trgovina i više od 1,100.000 dnevno aktivnih ponuda, a mjesečno ga posjeti više od 950 tisuća jedinstvenih kupaca. U godini 2018 je Ceneje (koji...
instagram

[INSTAGRAM] Kako web trgovci mogu iskoristiti sve omiljeniju društvenu mrežu?

Čak i ako smo do nedavno misleći o društvenim mrežama mislili zapravo na Facebook, možda nam u budućnosti prvi na pameti bude Instagram. Društvena mreža u vlasništvu gigantskog Facebooka razvija se iz mjeseca u...

Kako vam inicijativa Shopper’s Mind – sMind može pomoći unaprijediti poslovanje?

Nakon više od mjesec dana po završetku natjecanja Shopper's Mind Spletni trgovec leta 2016 održanog krajem studenog u Ljubljani, prikupili smo izjave trgovaca nagrađenih prestižnom ecommerce nagradom. Razgovarali smo o dodanim vrijednostima koje im donosi...

Bartlomiej Behnke (INTERSPORT) govori o omnichannel prodaji i otkriva kako pronalaze dobre zaposlenike

Bartlomiej Behnke, veliko ime koje uskoro stiže u Zagreb direktor je marketinga i potpredsjednik upravnog odbora Intersporta ISI. Bartlomieja će imati prilike čuti svi koji stižu na najveću ecommerce regionalnu konferenciju Ecommerce Day 2019.  Ovaj menadžer...
amazon

Amazon se još uvijek bori s osvajanjem Europe

Amazon je jedna od većih ecommerce tvrtki u Europi. Iako nije prisutan u svim europskim državama, ima veliki utjecaj, a posebno u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Amazon je prvi web shop u Americi otvorio...
FB-oglasi

Velika promjena Facebook news feed-a! Kako će utjecati na oglašavanje?

Facebook je nedavno objavio da će iz news feed-a maknuti oglasne sadržaje kao što su objave tvrtki, brendova i medija. Glavna svrha bi trebala biti veći naglasak na osobnim trenucima koji povezuju korisnike, što...

FOTO Ceneje d.o.o. najbolji u B2B kategoriji! Osvojili nagradu za marketinšku izvrsnost, a tajna...

U večernjem dijelu 24. Slovenske marketinške konferencije, 28. svibnja 2019., održala se podjela nagrada za marketinšku izvrsnost. Slovenska tvrtka Ceneje d.o.o. osvojila je nagradu za marketinšku izvrsnost u B2B kategoriji. Podsjetimo se, pod okriljem...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

Dobrodošli na Shopper’s Mind – sMind!

sMind popunjava rupe u znanju koje nas dijeli od uspješne budućnosti! Poslovanje se u proteklih deset godina nedvojbeno promijenilo znatno više nego u posljednjih sto godina. Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije i interneta prouzrokovao...
istrazivanje mobilni uredaji

Mobilni uređaji u fazi uoči kupovine gotovo prestižu računala! Jeste li spremni?

Znate li dovoljno o utjecaju mobilne tehnologije na kupovno ponašanje potrošača i na vaše poslovanje? Dva nova istraživanja o korištenju interneta i web kupovini, Shopper's Mind 2017 i Consumer Barometer 2016, otkrivaju gdje potrošači...

Kaspars Drikis (RTB House): Započnite s pametnim retargetingom!

Kaspars Drikis odgovoran je za razvoj tvrtke RTB House koja razvija rješenja za retargetiranje za ecommerce tvrtke na tržištima Balkana, Baltika, Kazahstana i Bjelorusije. Uskoro će svoje predavanje održati na konferenciji Ecommerce Day 2019....

ZADNJE OBJAVE