Oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP® osvaja web trgovce u regiji i mijenja svoj izgled

Shopper's Mind Hrvatska s ponosom vam predstavlja nov izgled nacionalne oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® - prepoznatljiv dokaz pouzdanih web trgovaca, koja se dodjeljuje zajedno s europskom oznakom povjerenja EMOTA! U nastavku pročitajte zašto smo se odlučili...
ecommerce-conference

8th European eCommerce Conference: Samo inovacije mogu osigurati rast!

Zanima li vas kakve će politike oblikovati budućnost ecommercea? Odgovore su dobili sudionici 8. europske ecommerce konferencije koja se održala 11. svibnja u Bruxellesu. Događanje kojeg su organizirali udruženje EMOTA i Forum Europe na jednom...

FOTO Ceneje d.o.o. najbolji u B2B kategoriji! Osvojili nagradu za marketinšku izvrsnost, a tajna...

U večernjem dijelu 24. Slovenske marketinške konferencije, 28. svibnja 2019., održala se podjela nagrada za marketinšku izvrsnost. Slovenska tvrtka Ceneje d.o.o. osvojila je nagradu za marketinšku izvrsnost u B2B kategoriji. Podsjetimo se, pod okriljem...
dr. Željko Ćurić

Dr. Željko Ćurić: Trgovci se moraju suočiti s realnošću!

Na konferenciji Ecommerce Day 2017 koja je nedavno održana u Zagrebu u organizaciji Shopper's Mind, dr. Željko Ćurić, liječnik i stručnjak na području poslovne psihologije, je otkrio trenutno najveći izazov u ecommercu te pojasnio...
chrome ad blocker

Chrome je počeo blokirati nametljive oglase! Hoće li i vaša web stranica biti na...

Google je 15. veljače u online pretraživaču Chrome počeo blokirati nametljive oglase. O toj smo promjeni već pisali, a sada je konačno stupila na snagu. Pritom su se marketinški krugovi digli na noge, ali...
novi uredi

Ceneje i Shopper’s Mind u novim prostorima – možete nas pronaći u Dunajskim kristalima!

U tvrtki Ceneje d.o.o., koja upravlja vodećim platformama za usporedbu proizvoda i ponuda u regiji i brojnim ecommerce uslugama u okviru Shopper's Mind brine za razvoj online trgovine, uvijek rado prihvaćamo nove izazove i...

Novo istraživanje otkriva jednostavan način za povećanje povjerenja vaših kupaca

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind – sMind objavili rezultate novog istraživanja instituta Baymard koji su pokazali da je kod online kupovine ključan osjećaj sigurnosti kojeg potrošač dobiva pretražujući web stranice trgovca. U ovom...
amazon

Amazon se još uvijek bori s osvajanjem Europe

Amazon je jedna od većih ecommerce tvrtki u Europi. Iako nije prisutan u svim europskim državama, ima veliki utjecaj, a posebno u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Amazon je prvi web shop u Americi otvorio...
instagram

[INSTAGRAM] Kako web trgovci mogu iskoristiti sve omiljeniju društvenu mrežu?

Čak i ako smo do nedavno misleći o društvenim mrežama mislili zapravo na Facebook, možda nam u budućnosti prvi na pameti bude Instagram. Društvena mreža u vlasništvu gigantskog Facebooka razvija se iz mjeseca u...
DMS

[REPORTAŽA] Ovo danas odlučuje o uspjehu vašeg marketinga!

21. svibnja se u Sloveniji održao mjesečni susret Društva za marketing Slovenije pod naslovom Zagrijavanje prije marketinške (r)evolucije. Živimo li u vremenu evolucije ili revolucije marketinga, u razgovoru su otkrili Darko Dujić (Ceneje i Shopper's...

ZADNJE OBJAVE