INFLUENCER INTERVJU Fotograf Domagoj Sever: “Svoja buduća putovanja planiram fotografirati mobitelom”

"Prije desetak godina kada sam počeo fotografirati bilo je nezamislivo da ćemo jednog dana u mobitelu imati kamere kakve imamo danas." - pojašnjava nam na početku intervjua Domagoj Sever. Influneceri. Možemo ih voljeti ili mrziti,...
google_inbox

Veliki udarac za email marketing? Google Inbox odsada omogućuje brzu odjavu od promocijske e-pošte!

Izgleda da je Google napravio još jedan korak prema tome da korisnicima e-pošte pomogne očistiti neželjenu promocijsku poštu iz njihovih spremnika. Android Police izvještava da se odsad korisnicima Google aplikacije za e-poštu Inbox prikazuje prozorčić...

Ecommerce Day 2017, Zagreb – Fotografije i dojmovi s konferencije

U dvorani KRAŠ Auditorium u Zagrebu, danas 5. travnja 2017, završila se najveća konferencija s područja web kupovine Ecommerce Day 2017 koja je na jednom mjestu okupila više od 150 ecommerce stručnjaka. Sudionicu su...

ALIBABA završila na američkoj “black listi” – opet!

Trgovački predstavnik SAD-a, odnosno USTR (tijelo koje je odgovorno za razvoj i preporuke trgovačkih odnosa SAD-a prema predsjedniku SAD-a) u proteklu srijedu je vratilo najveću e-commerce platformu u Kini Taobao.com na svoj popis "crnih...

2 ključna pitanja koja si mora postaviti svaki trgovac

Uspješno ste otvorili (web) trgovinu. Imate odličan izbor ponuda i cijena koje su uglavnom konkurentne ostalim trgovcima. Aktivni ste na društvenim mrežama, vrijedno odgovarate na pitanja na Facebooku i ažurni ste u obradi i...
ecommerce trendovi

6 ključnih ecommerce trendova u 2018. godini

  U ovom članku donosimo 6 globalnih trendova koje stručnjaci najavljuju za ovu godinu. Među njima su tako zvane glasovne kupovine, pretplatničko-prodajni model i personalizacija. U nastavku pročitajte što će u 2018. godini biti odlučujuće za ecommerce!   1. Porast...

Kaspars Drikis (RTB House): Započnite s pametnim retargetingom!

Kaspars Drikis odgovoran je za razvoj tvrtke RTB House koja razvija rješenja za retargetiranje za ecommerce tvrtke na tržištima Balkana, Baltika, Kazahstana i Bjelorusije. Uskoro će svoje predavanje održati na konferenciji Ecommerce Day 2019....

DOKAZANO: Oznake povjerenja znatno utječu na broj napuštenih košarica

Povjerenje je bez sumnje jedan od najvažnijih faktora na temelju kojeg se potencijalni web kupac odlučuje za kupovinu, odnosno na temelju kojeg se predomišlja o procesu kupovine. Potrošači kupuju kod trgovaca kojima vjeruju, a...

Točka s koje nema povratka! Kupnja koja mijenja dinamiku razvoja web trgovine, ili –...

Došlo je vrijeme kada tradicionalni trgovci više neće tražiti svoje ciljne akvizicije među web trgovcima već će jednostavno postati meta. Amazon je to pokazao na najbolji mogući način prošlog tjedna, kada se odlučio za...
jd.com

Još jedan kineski gigant započinje širenje u Europu

Kineski ecommerce div JD.com prije nekoliko mjeseci objavio je kako u svojoj trgovini želi više luksuznih europskih brendova. Time je započeo otvoreni rat sa svojim najvećim konkurentom, divom Alibaba, za kojeg je rekao da...

ZADNJE OBJAVE