Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?

Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...
ecommerce platforme

Otkrivamo top 5 ecommerce platformi!

Koju ecommerce platformu upotrebljavate u svojoj web trgovini? Provjerite što koriste vaši konkurenti i upoznajte se s prednostima i manama različitih rješenja! Na raspolaganju imate različite ecommerce platforme za pokretanje web trgovine od kojih svaka...

INTERVJU Tomáš Braverman: “Zašto bi se web trgovci trebali držati samo svojeg tržišta?”

Tomáš Braverman je više od 6 godina izvršni direktor vodeće platforme za usporednu kupovinu i konzultantske platforme u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini. Heureka Group s više od...

[STRUČNJACI SAVJETUJU] Potrošači će zahtijevati još brži pristup informacijama!

U svibnju smo na portalu Shopper's Mind – sMind objavili infografiku o online kanalima koje hrvatski potrošači koriste prikupljajući informacije u procesu kupovine. Otkrili smo da se uoči kupovine na internetu samostalno informira 88%...

Kupovne navike i (web) trgovina: pandemijska realnost – 1. dio

Trgovina je iznimno dinamična djelatnost, a online trgovina još i više. No, 11. ožujka našla se pred novim iskušenjem. Proglašenjem epidemije mogli smo odmah pretpostaviti da će se realnost trgovine promijeniti i da će...
Lead Generation

Lead generation i njegov značaj za vašu tvrtku

Lead je osoba koja je pokazala interes u bilo kojem obliku za vašu tvrtku ili usluge. U marketingu, pojam »lead generation« označava proces privlačenja i pretvaranje stranaca u lead (zainteresiranu osobu). To znači pronalaženje...
fotogalerija

10 razloga zašto sudjelovati u natjecanju Web trgovac godine 2017

Prijave na Shopper's Mind Web trgovac godine 2017, jedino natjecanje u području internet kupovine u Hrvatskoj, moguće su samo do 23. ožujka. Niste još prijavili vašu web trgovinu? Predstavljamo 10 razloga, zašto bi to trebali učiniti odmah! 1. Važno...

[SAMO 2 DANA] Brzo zgrabi limited edition karte za Ecommerce Day 2019.

Po peti puta u Hrvatskoj održat će se događaj pod nazivom Ecommerce Day 2019. u zagrebačkom Kraš Auditoriumu, 17. travnja 2019. Ponovno će se okupiti vrhunski stručnjaci koji će svojim predavanjima upoznati posjetitelje s...

Primjeri najboljih Black Friday kampanja

Nakon izvanredne prošlogodišnje evolucije online prodaje, web trgovci se vraćaju na bojno polje inovativnosti i kreativnosti. Posljednji dio godine obilježen je, za web trgovce, tradicionalno uspješnim razdobljima koji se nazivaju i „praznicima kupovine“: Singles'...

15 činjenica o korisničkom iskustvu vaših kupaca

Posvećujete li dovoljno pažnje upravljanju kupovnim iskustvom vaših kupaca? Na žalost, još uvijek se događa da poduzeća ne razumiju kako cjelokupno iskustvo njihovih kupaca utječe na snižavanje troškova i povećanje prihoda. Spoznajte značaj upravljanja iskustvom kupovine! Iskustvo kupovine (angl....

ZADNJE OBJAVE