Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?

Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...
aktivirajte pretplatnike

6 načina kako aktivirati »uspavale« pretplatnike na e-novosti

Brojni pretplatnici na email novosti dolaze i odlaze, neki od njih su aktivni, a neki ne. Otvaraju, čitaju i klikaju na poveznice, ali činjenica je da rijetki ostaju aktivni u nedogled. Mnogi od njih...
online trgovci

Što kao online trgovac možete postići na Instagramu i kako pripremiti dobar profil?

U prvom članku o Instagramu predstavila sam sve popularniju društvenu mrežu kojoj se pridružuje sve više tvrtki. Sada ćemo konkretno pogledati zašto i kako početi s komunikacijom na toj mreži. Zašto se uopće pridružiti Instagramu? Ako...
European Union Law Eu Parliament

Prijedlog novog e-commerce zakonodavstva: EU zaboravlja na zaštitu trgovaca!

Europska komisija je 25. svibnja objavila prijedlog novog e-commerce zakonodavstva koji bi, prema njihovom uvjerenju, pomogao potrošačima i trgovcima iskoristiti potpuni potencijal jedinstvenog digitalnog tržišta u EU. Tim su se prijedlogom obistinili strahovi web...

Zašto se svaki web trgovac mora pripremiti za Black Friday i Cyber Monday?

Black Friday je među potrošačima u SAD-u, a zadnje dvije godine i u Europi, poznat po nevjerojatnim sniženjima i mogućnostima uštede. Slijedi ga Cyber Monday s pojedinim online pogodnostima, a oba dana su svojevrstan uvod...
marketing trendovi

10 marketinških trendova u 2018. godini

U 2017. smo godini bili svjedoci mnogih promjena i razvoja koji će sigurno utjecati na razvitak marketinga. Umjetna inteligencija će nam proširiti horizonte, a činjenica da danas gotovo svaki potrošač ima pametni telefon, utjecat...

Prijeti li web trgovcima eskalacija sporova s potrošačima iz inozemstva?

Podaci Europske komisije pokazuju kako se tijekom 2014. godine čak 15% potrošača odlučilo na web kupovinu kod inozemnog trgovca. Unatoč činjenici da web trgovina u cjelini brzo raste, kod prekogranične online kupovine potrošači i...

Web trgovci pozitivni oko budućnosti

Web trgovine jako dobro razumiju izazove trenutne situacije i mogućnosti koje se pružaju zbog ograničenosti fizičke trgovine. U vremenu socijalnog distanciranja i izolacije koje zahtijeva osjetne promjene kupovnog ponašanja, možemo primijetiti kako su se...

Na što trebate paziti kako bi vaša web trgovina (p)ostala profitabilna

Razvoj novih ecommerce rješenja, povećanje broja online kupovina kao i povećanje prelaska broja ljudi iz tradicionalnih u online kupce, obećavajući su znakovi za one koji se žele okušati u web trgovini. Ecommerce nudi izvrsne...

[STRUČNJACI SAVJETUJU] Potrošači će zahtijevati još brži pristup informacijama!

U svibnju smo na portalu Shopper's Mind – sMind objavili infografiku o online kanalima koje hrvatski potrošači koriste prikupljajući informacije u procesu kupovine. Otkrili smo da se uoči kupovine na internetu samostalno informira 88%...

ZADNJE OBJAVE