European Union Law Eu Parliament

Prijedlog novog e-commerce zakonodavstva: EU zaboravlja na zaštitu trgovaca!

Europska komisija je 25. svibnja objavila prijedlog novog e-commerce zakonodavstva koji bi, prema njihovom uvjerenju, pomogao potrošačima i trgovcima iskoristiti potpuni potencijal jedinstvenog digitalnog tržišta u EU. Tim su se prijedlogom obistinili strahovi web...
Stevica Kuharski

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...

Trebate najbolju aplikaciju za shopping? Ovo je 5 najpopularnijih aplikacija za Android

Osim što vam ove aplikacije štede vrijeme uvijek su vam pri ruci. Donosimo nekoliko prijedloga za najpristupačnije aplikacije koje će vam koristiti ako volite online shopping. 1. Wish Brzo, jednostavno i s brojnim popustima! Ovo su...
keynote speaker Biljana Borzan

Shopper’s Mind istraživanje: što je pokazalo prošle godine, a što nam donosi ove? Saznajte...

Zanimaju vas kupovne navike hrvatskih potrošača? Na konferenciji Ecommerce Day 2018 predstavit ćemo nove rezultate najvećeg istraživanja web kupovine u regiji Shopper's Mind. Rezultati su jedinstven način da dobijete uvid u kupovno ponašanje hrvatskih...
google_prilagodba

Google uvodi promjene zbog kazne EU– istina ili laž?

Google je nedavno izjavio kako će prilagoditi svoj Google Shopping za uspoređivanje cijena, u skladu s odlukom Europske komisije koja je donesena ranije ove godine. Kao što smo već pisali, EU komisija je Google-u...

Ecommerce trendovi za 2020

Ecommerce prostor razvija se nevjerojatnom brzinom. Očekuje se da će globalni prihodi prodaje u 2020. doseći čak 3,500 milijarde eura. Veoma je važno poznavati i implementirati najnovije trendove koji će dovesti do povećanja prodaje...
GDPR-suglasnost

GDPR: Možete li i nakon 25. svibnja dobivati suglasnosti?

Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) stupila je na snagu 25. svibnja, a puno tvrtki koje upravljaju osobnim podacima još uvijek prikupljaju suglasnosti. Jeste li i vi među njima? Prvo provjerite jesu li vaše...

Kada ponuditi proizvode ljubiteljima vrtlarenja?

Pred samim vrhuncem sezone potražnje za proizvodima za uređenje vrta i okućnice, na vodećem portalu za usporednu kupovinu Jeftinije.hr smo pripremili analizu ponašanja kupaca. Naši su podaci pouzdan pokazatelj kupovnih navika i otkrivaju kada...
FMCG

4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)

Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...
negativni-komentari

5 zabluda o negativnim komentarima

Negativni komentari su vjerojatno noćna mora svakog web trgovca. Istraživanje koje je proveo BrightLocal, otkriva kako će čak dvije trećine kupaca stvoriti mišljenje o vašoj tvrtki nakon samo četiri pročitana komentara. To je razlog...

ZADNJE OBJAVE