Analiza potražnje najpopularnijih proizvoda u CEE regiji

Tijekom novogodišnje kupovine potrošači u istočnoj i zapadnoj Europi tražili su iznenađujuće slične proizvode što ukazuje na ujednačavanje tržišta u smislu želja i potreba potrošača. Najveći percipirani porast potražnje bio je ujednačen u gotovo...

Kako zagrijati srca kupaca XMAS oglasima?

Najveće i najljepše blagdansko vrijeme je tik pred vratima. I kao i svake godine, kupci se osim darivanju i primanju poklona, vesele i zajedničkim trenutcima s najmilijima. Istovremeno, pregledavaju i – potpuno nove, srcedrapajuće...

Primjeri najboljih Black Friday kampanja

Nakon izvanredne prošlogodišnje evolucije online prodaje, web trgovci se vraćaju na bojno polje inovativnosti i kreativnosti. Posljednji dio godine obilježen je, za web trgovce, tradicionalno uspješnim razdobljima koji se nazivaju i „praznicima kupovine“: Singles'...

Rješenje za kućne ljubimce – ponudite novim vlasnicima prave proizvode – za štence i...

Pandemija nije samo radikalno promijenila kupovne navike potrošača i svijet trgovine gotovo u potpunosti preselila na internet, već je utjecala i na sposobnost racionalnog rasuđivanja. Priznajem – i sama sam ogledan primjer posljednje tvrdnje,...

Kako prodavati milenijalcima, a kako babyboom generaciji?

Zbog ekstremnog rasta online kupovine web trgovci se vraćaju svojim ciljnim skupinama – njihovim karakteristikama, navikama i preferencijama. Zašto? Najvažnije pitanje koje mora postaviti svaki vlasnik web trgovine prije samog početka poslovanja je: Kako prodavati različitim...

Koliku važnost hrvatski potrošači pridaju kvaliteti proizvoda za kućne ljubimce?

Potražnja za hranom i proizvodima za njegu i zdravlje kućnih ljubimaca počela je rasti još u ožujku. Podaci posljednjih godina ukazuju na to da će se vrhunac potražnje dogoditi u travnju i ključno je...

Po LEGO kocke – samo u web trgovine!

Kako su se prošlogodišnjoj promjeni trendova u online kupovini prilagodila djeca i njihovi roditelji koji su zbog obveznih epidemioloških mjera veliki dio svog slobodnog vremena proveli kod kuće? Jesu li u većoj mjeri igračke...

TRGOVCI PAŽNJA! – Mastercard će vam s ovim olakšati

Razvoj online poslovanja kao posljedica tehnološkog napretka i digitalizacije od iznimne je važnosti za gospodarsku sliku Hrvatske. Posljednjih godina zabilježen je 20-postotni rast prometa u web trgovini koja postaje važan dio naše poslovne stvarnosti....

POTRAŽNJA ZA IGRAČKAMA U NEKIM JE KATEGORIJAMA DOSEGLA RAST OD 500%

Još od 12. ožujka 2020.godine, čak i tijekom kraćih i dužih razdoblja otvaranja u vrijeme koronavirusa, kupnja je poprimila jednu potpuno drugačiju dinamiku. Nakon proglašenja pandemije i ponovnim kasno-jesenskim ograničenjima, internetska je prodaja u...

WEB RETAILER AWARD – NAJBOLJI WEB TRGOVCI U ADRIATIC REGIJI!

Unatoč svim izazovima, natjecanje je ove godine dobilo novu, regionalnu dimenziju jer se osim u Hrvatskoj (šestu godinu) i Sloveniji (već devetu godinu) po prvi puta održalo i u Srbiji! Prema mišljenju kupaca i...

ZADNJE OBJAVE