DOKAZANO: Oznake povjerenja znatno utječu na broj napuštenih košarica
Povjerenje je bez sumnje jedan od najvažnijih faktora na temelju kojeg se potencijalni web kupac odlučuje za kupovinu, odnosno na temelju kojeg se predomišlja o procesu kupovine. Potrošači kupuju kod trgovaca kojima vjeruju, a...
Dobrodošli na Shopper’s Mind – sMind!
sMind popunjava rupe u znanju koje nas dijeli od uspješne budućnosti!
Poslovanje se u proteklih deset godina nedvojbeno promijenilo znatno više nego u posljednjih sto godina. Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije i interneta prouzrokovao...
Darko Dujić: Web trgovci usredotočeni samo na cijenu teško će konkurirati
Portalu Netokracija.com nedavno je intervju dao mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje d.o.o., dinamične tvrtke koja upravlja najvećim internetskim portalima za usporednu kupovinu u regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs i idealno.ba. U nastavku pročitajte nekoliko zanimljivih isječaka...
Hoće li Facebook revolucionarno pojednostaviti proces kupovine?
Facebook je nedavno, na svojoj F8 konferenciji, predstavio automatizirane programe, takozvane botove koji omogućuju kupovinu direktno iz Messengera. Korisnici odsada mogu unutar Messenger platforme jednostavno napisati koji proizvode traže, a bot će umjesto njih...
[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti
Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje
Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina?
Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
Stefan Jørgensen: Internacionalizacija karakterizira online tržište
Što opažate kod globalnih trendova na području e-trgovine? Mogu li se očekivati zanimljivi obrati?
U posljednje je vrijeme vrlo važan trend internacionalizacija i to iz perspektive svih e-commerce igrača. Lijepo ide ruku pod ruku s...