Gdje nastaju digitalci?
Shopper's Mind – sMind (grupacija Ceneje) prvo je poduzeće u Hrvatskoj i Sloveniji u kojem su svi zaposlenici i vanjski suradnici u tri države položili ispit Googleove Digitalne garaže i time potvrdili aktualna znanja s...
Web trgovci u Hrvatskoj i Sloveniji prijavljuju se za certifikaciju svoje trgovine – jeste...
Želite kupcima jasno poručiti da ste trgovac vrijedan povjerenja?
Znate kakva su iskrena mišljenja vaših kupaca?
Sigurni ste da poslujete u skladu s nacionalnim i EU standardima?
Na sva ta pitanja odgovara CERTIFIED SHOP, unaprijeđena oznaka...
Kako zaraditi s Pokemonima?
Igru Pokemon Go razvila je tvrtka Niantic koja je istovremenom upotrebom GPS tehnologije i video kamere ugrađene u pametnim telefonima omogućila igračima da u proširenoj stvarnosti (eng. Augmented reality) krenu u lov na Pokemone.
I...
Osigurajte zabavno iskustvo kupovine u vašoj web trgovini – gamifikacijom!
Znate li kako na jednostavan i zabavan način potaknuti vaše kupce da redovito posjećuju vašu web trgovinu? Želite povećati učinkovitost marketinških kampanja, »engagement«korisnika i time unaprijediti poslovanje?
Rješenje se možda skriva u gamifikaciji –...
Prijeti li web trgovcima eskalacija sporova s potrošačima iz inozemstva?
Podaci Europske komisije pokazuju kako se tijekom 2014. godine čak 15% potrošača odlučilo na web kupovinu kod inozemnog trgovca. Unatoč činjenici da web trgovina u cjelini brzo raste, kod prekogranične online kupovine potrošači i...
[STRUČNJACI SAVJETUJU] Potrošači će zahtijevati još brži pristup informacijama!
U svibnju smo na portalu Shopper's Mind – sMind objavili infografiku o online kanalima koje hrvatski potrošači koriste prikupljajući informacije u procesu kupovine. Otkrili smo da se uoči kupovine na internetu samostalno informira 88%...
Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima
Podaci istraživanja Shopper's Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja.
Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet,...
REPORTAŽA S OMGcommerce: Demistifikacija cijene u e-commerceu
Na OMGcommerce konferenciji koja se održala 1. i 2. lipnja u organizaciji Netokracije, mag. Darko Dujić je u predavanju "Gola cijena" razbio mitove o ulozi cijena u e-commerceu te ponudio nekoliko ključnih savjeta za...
INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?
8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...
Prijedlog novog e-commerce zakonodavstva: EU zaboravlja na zaštitu trgovaca!
Europska komisija je 25. svibnja objavila prijedlog novog e-commerce zakonodavstva koji bi, prema njihovom uvjerenju, pomogao potrošačima i trgovcima iskoristiti potpuni potencijal jedinstvenog digitalnog tržišta u EU. Tim su se prijedlogom obistinili strahovi web...

































![[STRUČNJACI SAVJETUJU] Potrošači će zahtijevati još brži pristup informacijama!](https://smind.hr/wp-content/uploads/2016/07/potrosniki-bodo-zahtevali-še-hitrejsi-dostop-do-informacij-696x465-324x235.jpg)






