kategorija ljepota i zdravlje

Što web trgovce čeka u kategoriji ljepota i zdravlje?

Kao što smo već pisali na portalu Shopper's Mind, kategorija ljepota i zdravlje na internetu postaje fenomen, bez obzira na to što su to zapravo proizvodi koje je potrebno uživo isprobati. Istraživanje Allied Market...
FMCG

4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)

Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...
amazon

Amazon se još uvijek bori s osvajanjem Europe

Amazon je jedna od većih ecommerce tvrtki u Europi. Iako nije prisutan u svim europskim državama, ima veliki utjecaj, a posebno u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Amazon je prvi web shop u Americi otvorio...
GDPR-suglasnost

GDPR: Možete li i nakon 25. svibnja dobivati suglasnosti?

Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) stupila je na snagu 25. svibnja, a puno tvrtki koje upravljaju osobnim podacima još uvijek prikupljaju suglasnosti. Jeste li i vi među njima? Prvo provjerite jesu li vaše...
marketinška odličnost

[MARKETINŠKA ODLIČNOST] 5 tajni koje su nas odvele u sam vrh marketinga u Sloveniji

S ponosom javljamo da je tvrtka Ceneje, pod čijim okriljem djeluje i Shopper's Mind, jedan od finalista za nagradu marketinška odličnost godine 2018. Podjela se održala na 23. Slovenskoj marketinškoj konferenciji. Ovom prilikom preko 5 pitanja...
Stevica Kuharski

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...
DMS

[REPORTAŽA] Ovo danas odlučuje o uspjehu vašeg marketinga!

21. svibnja se u Sloveniji održao mjesečni susret Društva za marketing Slovenije pod naslovom Zagrijavanje prije marketinške (r)evolucije. Živimo li u vremenu evolucije ili revolucije marketinga, u razgovoru su otkrili Darko Dujić (Ceneje i Shopper's...
digitalni-marketing

[INTERVJU] Igor Pauletič: Digitalni marketing je više od PPC-a i brige za 3 objave...

S Igorom Pauletičem, direktorom tvrtke FrodX, sam uz kavu porazgovarala o lekcijama koje je podijelio na svojem predavanju u sklopu FrodX akademije. Razgovor nas je odveo do trendova u marketingu, novih prodajnih taktika, chat botova...
novi uredi

Ceneje i Shopper’s Mind u novim prostorima – možete nas pronaći u Dunajskim kristalima!

U tvrtki Ceneje d.o.o., koja upravlja vodećim platformama za usporedbu proizvoda i ponuda u regiji i brojnim ecommerce uslugama u okviru Shopper's Mind brine za razvoj online trgovine, uvijek rado prihvaćamo nove izazove i...

[INTERVJU] Ecco-verde.hr: “Odlikuje nas brza dostava koja obično traje 2-3 radna dana!”

Web trgovina ecco-verde.hr na najvećem je ecommerce natjecanju u Hrvatskoj Web trgovac godine 2018 dobila nagradu Committee Award. Tom nam je prilikom Urška Strmečki otkrila kakav je recept za zadovoljstvo kupaca i osvajanje ove prestižne nagrade. . Što mislite...

ZADNJE OBJAVE