Povratak na skijališta, rast potražnje u CEE regiji
2021. godine nije veselila skijaše kao godina prije i poslije. Zbog zatvaranja većina skijaških odredišta spust po uređenim stazama bio je gotovo nemoguć, ali rekreativci su se prilagodili situaciji fokusirajući se na skijaško trčanje,...
Jeste li spremni za Valentinovo? 5 savjeta za uspješnu kampanju za Dan zaljubljenih
Neosporna je činjenica da su domaći potrošači prigrlili Valentinovo i iz godine u godinu ga sve posebnije obilježavaju. Izvorno je Valentinovo praznik zaljubljenih, tijekom kojeg se kao znak ljubavi i međusobne privrženosti izmjenjuju darovi...
Analiza potražnje najpopularnijih proizvoda u CEE regiji
Tijekom novogodišnje kupovine potrošači u istočnoj i zapadnoj Europi tražili su iznenađujuće slične proizvode što ukazuje na ujednačavanje tržišta u smislu želja i potreba potrošača. Najveći percipirani porast potražnje bio je ujednačen u gotovo...
Kako zagrijati srca kupaca XMAS oglasima?
Najveće i najljepše blagdansko vrijeme je tik pred vratima. I kao i svake godine, kupci se osim darivanju i primanju poklona, vesele i zajedničkim trenutcima s najmilijima. Istovremeno, pregledavaju i – potpuno nove, srcedrapajuće...
Primjeri najboljih Black Friday kampanja
Nakon izvanredne prošlogodišnje evolucije online prodaje, web trgovci se vraćaju na bojno polje inovativnosti i kreativnosti. Posljednji dio godine obilježen je, za web trgovce, tradicionalno uspješnim razdobljima koji se nazivaju i „praznicima kupovine“: Singles'...
Rješenje za kućne ljubimce – ponudite novim vlasnicima prave proizvode – za štence i...
Pandemija nije samo radikalno promijenila kupovne navike potrošača i svijet trgovine gotovo u potpunosti preselila na internet, već je utjecala i na sposobnost racionalnog rasuđivanja. Priznajem – i sama sam ogledan primjer posljednje tvrdnje,...
Kako prodavati milenijalcima, a kako babyboom generaciji?
Zbog ekstremnog rasta online kupovine web trgovci se vraćaju svojim ciljnim skupinama – njihovim karakteristikama, navikama i preferencijama. Zašto?
Najvažnije pitanje koje mora postaviti svaki vlasnik web trgovine prije samog početka poslovanja je:
Kako prodavati različitim...
Koliku važnost hrvatski potrošači pridaju kvaliteti proizvoda za kućne ljubimce?
Potražnja za hranom i proizvodima za njegu i zdravlje kućnih ljubimaca počela je rasti još u ožujku. Podaci posljednjih godina ukazuju na to da će se vrhunac potražnje dogoditi u travnju i ključno je...
Po LEGO kocke – samo u web trgovine!
Kako su se prošlogodišnjoj promjeni trendova u online kupovini prilagodila djeca i njihovi roditelji koji su zbog obveznih epidemioloških mjera veliki dio svog slobodnog vremena proveli kod kuće? Jesu li u većoj mjeri igračke...
TRGOVCI PAŽNJA! – Mastercard će vam s ovim olakšati
Razvoj online poslovanja kao posljedica tehnološkog napretka i digitalizacije od iznimne je važnosti za gospodarsku sliku Hrvatske. Posljednjih godina zabilježen je 20-postotni rast prometa u web trgovini koja postaje važan dio naše poslovne stvarnosti....