Uoči drugog dijela školskih praznika, hrvatski potrošači posljednji put ove sezone žele nabaviti potrebnu...

U posljednjih nekoliko dana, uoči drugog dijela zimskih školskih praznika, potrošači se vjerojatno posljednji put ove zime, bacaju u lov za dobrim ponudama opreme i odjeće koju trebaju za uživanje u zimskim sportovima. Ako je...

Povratak na skijališta, rast potražnje u CEE regiji

2021. godine nije veselila skijaše kao godina prije i poslije. Zbog zatvaranja većina skijaških odredišta spust po uređenim stazama bio je gotovo nemoguć, ali rekreativci su se prilagodili situaciji fokusirajući se na skijaško trčanje,...

Jeste li spremni za Valentinovo? 5 savjeta za uspješnu kampanju za Dan zaljubljenih

Neosporna je činjenica da su domaći potrošači prigrlili Valentinovo i iz godine u godinu ga sve posebnije obilježavaju. Izvorno je Valentinovo praznik zaljubljenih, tijekom kojeg se kao znak ljubavi i međusobne privrženosti izmjenjuju darovi...

Analiza potražnje najpopularnijih proizvoda u CEE regiji

Tijekom novogodišnje kupovine potrošači u istočnoj i zapadnoj Europi tražili su iznenađujuće slične proizvode što ukazuje na ujednačavanje tržišta u smislu želja i potreba potrošača. Najveći percipirani porast potražnje bio je ujednačen u gotovo...

Kako zagrijati srca kupaca XMAS oglasima?

Najveće i najljepše blagdansko vrijeme je tik pred vratima. I kao i svake godine, kupci se osim darivanju i primanju poklona, vesele i zajedničkim trenutcima s najmilijima. Istovremeno, pregledavaju i – potpuno nove, srcedrapajuće...

Primjeri najboljih Black Friday kampanja

Nakon izvanredne prošlogodišnje evolucije online prodaje, web trgovci se vraćaju na bojno polje inovativnosti i kreativnosti. Posljednji dio godine obilježen je, za web trgovce, tradicionalno uspješnim razdobljima koji se nazivaju i „praznicima kupovine“: Singles'...

Rješenje za kućne ljubimce – ponudite novim vlasnicima prave proizvode – za štence i...

Pandemija nije samo radikalno promijenila kupovne navike potrošača i svijet trgovine gotovo u potpunosti preselila na internet, već je utjecala i na sposobnost racionalnog rasuđivanja. Priznajem – i sama sam ogledan primjer posljednje tvrdnje,...

Kako prodavati milenijalcima, a kako babyboom generaciji?

Zbog ekstremnog rasta online kupovine web trgovci se vraćaju svojim ciljnim skupinama – njihovim karakteristikama, navikama i preferencijama. Zašto? Najvažnije pitanje koje mora postaviti svaki vlasnik web trgovine prije samog početka poslovanja je: Kako prodavati različitim...

Koliku važnost hrvatski potrošači pridaju kvaliteti proizvoda za kućne ljubimce?

Potražnja za hranom i proizvodima za njegu i zdravlje kućnih ljubimaca počela je rasti još u ožujku. Podaci posljednjih godina ukazuju na to da će se vrhunac potražnje dogoditi u travnju i ključno je...

Po LEGO kocke – samo u web trgovine!

Kako su se prošlogodišnjoj promjeni trendova u online kupovini prilagodila djeca i njihovi roditelji koji su zbog obveznih epidemioloških mjera veliki dio svog slobodnog vremena proveli kod kuće? Jesu li u većoj mjeri igračke...

ZADNJE OBJAVE