DRUŠTVENE MREŽE │Novi trendovi i najefikasnije prakse
Društvene mreže preuzimaju sve važniju ulogu u poslovnoj zajednici jer poslovni korisnici s pravom vjeruju da im one omogućavaju brže i jednostavnije povezivanje s klijentima i strankama. Sve je više i onih koji su...
Ulaznice za najveći maloprodajni događaj u Europi – po SNIŽENOJ CIJENI!
READ IN ENGLISH »
Događaj epskih razmjera gdje se spajaju maloprodaja, tehnologija i inovacija
Veliko nam je zadovoljstvo objaviti da smo sklopili partnerstvo sa Shoptalk Europe, zajednicom za poticanje razgovora o budućnosti maloprodaje. Želimo vas pozvati...
Kojih je to 5 stvari koje web trgovci moraju učiniti prije dana žena?
Bliži nam se Međunarodni dan žena, dan kada ćemo zastati i odvojiti trenutak kako bi počastili pripadnice ljepšeg spola. Pažljivo odabrani darovi samo su mali znak pažnje našim damama, a online kupcima izbor bi...
Influencer marketing, neiskorišteni as u rukavu
Kao marketingaši uvijek smo u potrazi za novim načinima povećanja dosega, engagementa s našim projektima, a prije svega za time kako ispravno pristupiti svim demografskim skupinama. A što je bolje od preporuke osobe kojoj...
Jeftinije.hr anketa otkriva navike potrošača oko Valentinova
Jeste li pomislili kakva bi ljubav bila bez osobe koju najviše volite? Ili recimo, jutro bez kave? Prvi spoj bez leptirića u trbuhu? Ljubav je poklon! Na Jeftinije.hr (dio Heureka grupe) smo uoči Valentinova proveli anketu...
Kako je Grinch protumačio rezultate božićne ankete na Jeftinije.hr?
Čini se da se i neprijateljski nastrojen Grinch dokopao rezultata božićne ankete o navikama potrošača kod kupnje blagdanskih poklona, koja je u listopadu provedena na Jeftinije.hr (dio Heureka grupe). Samo nekoliko dana prije Božića...
Ljubitelji pečenja kolača – trenutno najaktivniji online kupci!
Podaci s Jeftinije.hr pokazuju nagli porast zanimanja potrošača za praktičnim kuhinjskim dodacima. Imamo li objašnjenje? Naravno!
Na popisu ideja za poklone često se nalaze praktični kuhinjski dodaci, čija potražnja u prosincu značajno raste. Kuhinje onih koje...
Podaci pokazuju da su Black Friday kupnje započele!
Bliži se praznik povoljnih ponuda – Black Friday odnosno Crni petak s kojim započinje i razdoblje blagdanske shopping groznice. Web trgovci su proteklih godina toliko navikli potrošače na Black Friday dnevne ili tjedne popuste...
Online kupci televizora neće čekati na Black Friday ponude!
Što mislite zašto potrošači pojačano kupuju tv prijemnike? U ljetnim mjesecima smo primijetili veliki porast praćenja različitih sportskih događanja i natjecanja. Pratilo se europsko prvenstvo u košarci, svjetsko prvenstvo u odbojci, biciklističke utrke, prvenstvo...
Pomozite potrošačima da se ove zime ugriju!
Očito je da potrošače brinu rastuće cijene energenata i ovih je dana sve aktualnije pitanje grijanja životnih prostora. U trenutnoj situaciji potpuno su razumljive promjene njihovog kupovnog ponašanja koje uglavnom podrazumijevaju potragu za alternativnim...