Reportaža s eCommerce Meetupa: Networking & Storytelling

Na jučerašnjem eCommerce Meetup Networking & Storytelling u organizaciji Udruge eCommerce Hrvatska i pokroviteljstvom Shopper’s Mind – sMind, sudionici su imali priliku razmijeniti ecommerce iskustva, pronaći rješenja za izazove u poslovanju, poslušati zanimljiva predavanja i sudjelovati...

Matej Špehar: 3 najbolje prakse na društvenim mrežama

Sigurni ste da je vaša komunikacija na društvenim mrežama relevantna? Matej Špehar je na konferenciji Digitalni preobražaj i novi pristup marketingu i prodaji pored naglašavanja važnosti prisutnosti poduzeća na društvenim mrežama otkrio i savjete za uspješno komuniciranja na...
fotogalerija

sMind 2016 – Fotografije sa konferencije i podjele nagrada WTG 2016

FOTOGALERIJA S DOGAĐANJA Ovdje vas čeka fotogalerija s konferencije o internet kupovini sMind 2016 te fotografije s pobjednicima natjecanja Shopper’s Mind – Web trgovac godine 2016.
Pobjednik-WTG2016-ekupi-s-Darko-Dujic-Igor-Martinovic-696x464

[INTERVJU] eKupi.hr – Web trgovac godine 2016

6. travnja se na konferenciji o internet kupovini sMind dodjelom nagrada najboljim hrvatskim web trgovcima završilo natjecanje Shopper's Mind – Web trgovac godine 2016 (WTG 2016). Provjerite što nam je sve nakon proglašenja pobjednika rekao...

Web trgovac godine 2016 je trgovina eKupi.hr!

Na današnjoj konferenciji sMind, u organizaciji tvrtke sMind d.o.o., zaključen je najveći istraživački projekt o internet kupovini kod nas: Shopper’s Mind – Web trgovac godine 2016 (WTG 2016). Naziv Web trgovca godine 2016 osvojila...

[INTERVJU] Kako povećati prodaju na domaćem i EU tržištu?

Irena Leskovar (Lengow), predavač na sMind konferenciji 2016 Dolazite iz poduzeća Lengow, možete nam predstaviti kompaniju i posao za koji ste zaduženi? Lengow je europski lider za optimizaciju internet trgovine i vođenje product feed-ova internet trgovaca na...

[INTERVJU] Evolucija načina plaćanja i iskustva kupovine

Damir Hozdić (Mastercard), predavač na sMind konferenciji 2016 Ove ste se godine pridružili MasterCard® kao direktor razvoja poslovanja za Hrvatsku i Slovenijiu. Možete li nam opisati razlike u procesu kupovine putem mobilnih tehnologije kod hrvatskih...

[INTERVJU] Put u profitabilno poslovanje na webu vodi kroz istraživanje i testiranje

Damir Plejić (Laboss), predavač na sMind konferenciji 2016 Predstavljate nam projekt Laboss, možete li nam reći nešto više o tom projektu? Laboss je zajednička inicijativa dva studija – Kaizen i Revolucija.  Kaizen, gdje ja radim, se...

ZADNJE OBJAVE