lokalno-pretraživanje

Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing

Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako? Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...
pokretanje web shopa

Razmišljate o pokretanju vlastite online trgovine? Evo što prvo morate učiniti…

Popularnost online trgovina raste iz dana u dan, a u Hrvatskoj nije ništa drugačije. To dokazuju službeni podaci Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta RH koji pokazuju kako se više od 25% malih i srednjih...

5 razloga zašto morate imati mobilnu verziju web trgovine

Razvoj mobilnih tehnologija značajno mijenja ponašanje potrošača. Prema prošlogodišnjim podacima DZS-a, broj kućanstava koji koristi pristup internetu putem širokopojasnih mobilnih mreža porastao je sa 31 % na 38 % i to uglavnom zahvaljujući sve...

Zašto bilježite manje prometa nego ste ga platili?

Događa li vam se često da ne znate objasniti razliku između podataka o plaćenoj usluzi i dobivenih rezultata? Praćenje učinkovitosti i rezultata online oglašavanja bez analitike jednostavno ne ide. Izvori posjetitelja web stranica su toliko raspršeni...
online-rast-modne-industrije

Modna industrija – najbrže rastući ecommerce sektor

Početkom ove godine, Ecommerce Foundation javnosti je prezentirala zanimljive podatke ecommerce benchmark istraživanja provedenog na uzorku 1068 kompanija. Usredotočit ćemo se na online stopu rasta (ukupan broj online narudžbi upućen vašoj tvrtki podijeljen s...
8 koraka u oblikovanju uspjesnih infografika

8 koraka u oblikovanju uspješnih infografika

Infografike ili vizualizacije podataka postale su uobičajene na web portalima, blogovima, u trgovinama i časopisima jer predstavljaju način otkrivanja informacija skrivenih u slojevima podataka.  Vizualnim predstavljanjima podataka uspješno nadograđujemo komunikacijsku strategiju, marketinški i prodajni...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...
conrad

[INTERVJU] Conrad.hr: Ključ uspjeha je u snažnom uslužnom servisu!

Web trgovina Conrad.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017 pobijedila u svojoj kategoriji i ponijela nagradu The Shopper’s Mind Category Award, IT & Consumer electronics. Povodom toga, razgovarali smo s Tinom Jankovič Vladović...
GDPR 5 pitanja

GDPR: 5 pitanja i odgovora o osobnim podacima i 1 primjer nepoštene prakse

U ovom vam članku predstavljamo 5 pitanja o upravljanju osobnim podacima na koja morate znati odgovor prije 25. svibnja, kada GDPR stupa na snagu. Pogledajte i primjer nepoštenog sakupljanja osobnih podataka kojeg uredba izričite...
online_obrasci

Kako kreirati online obrazac koji će ljudi htjeti ispuniti?

Internet obrasci su često na lošem glasu, ali ako se pravilno koriste mogu vam priskrbiti velik broj relevantnih podataka. Važno je kako dizajnirate pop-up s obrascem, a u ovom članku možete pročitati nekoliko savjeta...

ZADNJE OBJAVE