Kako personalizirati iskustvo kupnje i web trgovini dati osobni pečat?

Kupovina više nije samo puka nabavka proizvoda koji nam nedostaju za ugodniji i jednostavniji život. Iako je krajnji cilj možda i dalje isti, potrošači uživaju u samom iskustvu kupnje: razgledavanje i istraživanje proizvoda koji...

Jačanje povjerenja u vašu web trgovinu

Iznimnim porastom online kupovine i sveopćoj prisutnosti potrošača u online svijetu, jedan se dio populacije, koji u prošlosti nije imao iskustva s digitalnim poslovanjem, prepun novih pitanja susreo s novim izazovima. Oni su vaši...

5 praktičnih savjeta kako poboljšati email marketing

Email marketing predstavlja odličan alat za promociju brenda i povećanje prodaje, ali kako ističe Shopify, to nije jedini način na koji ga možete iskoristiti. Dodatna prednost elektroničke pošte je održavanje odnosa s kupcima, odnosno...

5 učinkovitih načina kojima ćete povećati zadovoljstvo i produktivnost zaposlenika

U brizi za dobro poslovanje, u tvrtkama poput web trgovina fokusirani smo na zadovoljstvo naših kupaca. Konačna konverzija, odnosno kupnja, ciljna je akcija kupca s kojim se zaokružuje misija pojedine tvrtke. Put od idejnog...

ZADNJE OBJAVE