5 koraka za učinkovito pozicioniranje na Jeftinije.hr

Vjerojatno nije potrebno posebno naglašavati da su se kupci gotovo u potpunosti preselili na internet. Posljedica je to iznimno brze prilagodbe potrošača na mjere društvene izolacije, mjere koja je uzrokovala značajne promjene kupovnog ponašanja....

Jačanje povjerenja u vašu web trgovinu

Iznimnim porastom online kupovine i sveopćoj prisutnosti potrošača u online svijetu, jedan se dio populacije, koji u prošlosti nije imao iskustva s digitalnim poslovanjem, prepun novih pitanja susreo s novim izazovima. Oni su vaši...

5 učinkovitih načina kojima ćete povećati zadovoljstvo i produktivnost zaposlenika

U brizi za dobro poslovanje, u tvrtkama poput web trgovina fokusirani smo na zadovoljstvo naših kupaca. Konačna konverzija, odnosno kupnja, ciljna je akcija kupca s kojim se zaokružuje misija pojedine tvrtke. Put od idejnog...

Koji je pravi subject line kojem vaši kupci neće moći odoljeti?

Jeste li vidjeli da čak 70% web kupaca napusti web košaricu prije nego izvrši kupnju? Pitate se zašto? Možda se pri samom procesu susretnu s izazovima koji ih obeshrabre od nastavka puta kupovine. Kako...

Jednostavan uvid u regionalni ecommerce [BPI]

Promjenom vanjskih čimbenika i uvjeta na nivou pojedinih kategorija, unutar određenog segmenta proizvoda, možemo primijetiti nastanak i oblikovanje novih sezonskih trendova. Već pomalo zaboravljeni proizvodi, na koje dugo vremena nismo obraćali posebnu pozornost, u specifičnim...

ZADNJE OBJAVE