4 savjeta za optimizaciju vaše web trgovine!

Online prodaja je dosegla nevjerojatne razmjere. Osim očitih prednosti prodavateljima – znatno nižih troškova (bez troškova najma/zakupa prostora, niži troškovi radne snage), veće prilagodljivosti i responzivnosti na trendove, globalno prodajno okruženje – te prednosti...

Tri jednostavna trika zbog koji su neke web trgovine uspješnije od ostalih

Male stvari koje čine veliku razliku. U članku vam donosimo ideje o detaljima koji mogu napraviti veliku razliku. Budimo iskreni, svi kupujemo očima i zato je danas jako važna osviještenost o tome da nitko neće...

Prvoaprilske šale ili prilika za inovativne marketinške kampanje

Prvi april ili Dan budala izvrsna je prilika za inovativne marketinške kampanje. Jeste li spremni okušati se u nečem drugačijem ove godine? Uz dobro osmišljenu prvoaprilsku šalu možete pokazati zabavnu stranu brenda uz istovremeno povećanje...

Zašto nema smisla kupovati Instagram profile i pratioce

Za 4 dolara dobijete 500 pratitelja. Za samo 6 dolara, čak 1000. I to pravih. Zvuči primamljivo, zar ne? Posebno za one kojima se unatoč svakodnevnim aktivnostima na društvenim mrežama pridruži jedan pratitelj. I to...

Unfollow – razlog za paniku?

Imati poslovni Instagram račun znači imati kanal putem kojeg vaš brend komunicira s krajnjim kupcima. Instagram omogućuje da svakodnevno komunicirate s njima – da ih educirate objavama, zabavljate storyima i povećavate engagement nagradnim igrama....

5 koraka za učinkovito pozicioniranje na Jeftinije.hr

Vjerojatno nije potrebno posebno naglašavati da su se kupci gotovo u potpunosti preselili na internet. Posljedica je to iznimno brze prilagodbe potrošača na mjere društvene izolacije, mjere koja je uzrokovala značajne promjene kupovnog ponašanja....

Jačanje povjerenja u vašu web trgovinu

Iznimnim porastom online kupovine i sveopćoj prisutnosti potrošača u online svijetu, jedan se dio populacije, koji u prošlosti nije imao iskustva s digitalnim poslovanjem, prepun novih pitanja susreo s novim izazovima. Oni su vaši...

5 učinkovitih načina kojima ćete povećati zadovoljstvo i produktivnost zaposlenika

U brizi za dobro poslovanje, u tvrtkama poput web trgovina fokusirani smo na zadovoljstvo naših kupaca. Konačna konverzija, odnosno kupnja, ciljna je akcija kupca s kojim se zaokružuje misija pojedine tvrtke. Put od idejnog...

Koji je pravi subject line kojem vaši kupci neće moći odoljeti?

Jeste li vidjeli da čak 70% web kupaca napusti web košaricu prije nego izvrši kupnju? Pitate se zašto? Možda se pri samom procesu susretnu s izazovima koji ih obeshrabre od nastavka puta kupovine. Kako...

Jednostavan uvid u regionalni ecommerce [BPI]

Promjenom vanjskih čimbenika i uvjeta na nivou pojedinih kategorija, unutar određenog segmenta proizvoda, možemo primijetiti nastanak i oblikovanje novih sezonskih trendova. Već pomalo zaboravljeni proizvodi, na koje dugo vremena nismo obraćali posebnu pozornost, u specifičnim...

ZADNJE OBJAVE