Kako zagrijati srca kupaca XMAS oglasima?
Najveće i najljepše blagdansko vrijeme je tik pred vratima. I kao i svake godine, kupci se osim darivanju i primanju poklona, vesele i zajedničkim trenutcima s najmilijima. Istovremeno, pregledavaju i – potpuno nove, srcedrapajuće...
CROSS-BORDER Ako imate web shop i razmišljate o širenju prodaje u inozemstvo, evo od...
Na nedavno održanoj konferenciji Ecommerce Day 2019 u Zagrebu, Tomáš Braverman, izvršni direktor češke Heureka grupe predstavio je temu „Koje zemlje imaju najviše potencijala za proširenje na njihova tržišta“. Ove informacije mogle bi uvelike...
Obožavatelji mode već očekuju novu sezonu – ponudite im ono što žele!
Obožavatelji mode već očekuju novu sezonu – ponudite im ono što žele!
Znate li kada je vrhunac kupovine zimske odjeće i odjeće za prijelaznu sezonu te nadolazeće proljeće u kojem kupci u prosjeku na webu...
Je li veličina zaista bitna – znate li što Hrvati žele pokazati susjedima?
Prethode godine, kada smo zbog mjera bili primorani provoditi vrijeme u i oko kuće, natjerale su nas da uz malo domišljatosti pokušamo dočarati i organizirati razne ljetne aktivnosti u vlastitom vrtu. To, da su...
Što web trgovci moraju znati o promijenjenim kupovnim navikama Hrvata prije i nakon epidemije...
Nakon što smo se početkom ljeta veselili poboljšanju epidemiološke slike u Hrvatskoj i normalizaciji stanja, nove nam brojke daju naslutiti da je drugi val već zahvatio našu zemlju. U prvom smo valu naučili mnogo...
Web trgovci u Hrvatskoj i Sloveniji prijavljuju se za certifikaciju svoje trgovine – jeste...
Želite kupcima jasno poručiti da ste trgovac vrijedan povjerenja?
Znate kakva su iskrena mišljenja vaših kupaca?
Sigurni ste da poslujete u skladu s nacionalnim i EU standardima?
Na sva ta pitanja odgovara CERTIFIED SHOP, unaprijeđena oznaka...
Točka s koje nema povratka! Kupnja koja mijenja dinamiku razvoja web trgovine, ili –...
Došlo je vrijeme kada tradicionalni trgovci više neće tražiti svoje ciljne akvizicije među web trgovcima već će jednostavno postati meta. Amazon je to pokazao na najbolji mogući način prošlog tjedna, kada se odlučio za...
Prijeti li web trgovcima eskalacija sporova s potrošačima iz inozemstva?
Podaci Europske komisije pokazuju kako se tijekom 2014. godine čak 15% potrošača odlučilo na web kupovinu kod inozemnog trgovca. Unatoč činjenici da web trgovina u cjelini brzo raste, kod prekogranične online kupovine potrošači i...
INTERVJU s Janko Medja (Leanpay): Kako web trgovci mogu povećati online prodaju?
Janko Medja, direktor je u Leanpay i stručnjak za strateško planiranje i organizacijsku kulturu kada je u pitanju digitalizacija. Rješava svakodnevne izazove upravljanja: od menadžmenta pa sve do financijskog savjetovanja.
Ovaj profesionalac rođeni je vođa koji...
[INTERVJU] Ecco-verde.hr: “Odlikuje nas brza dostava koja obično traje 2-3 radna dana!”
Web trgovina ecco-verde.hr na najvećem je ecommerce natjecanju u Hrvatskoj Web trgovac godine 2018 dobila nagradu Committee Award. Tom nam je prilikom Urška Strmečki otkrila kakav je recept za zadovoljstvo kupaca i osvajanje ove prestižne nagrade.
.
Što mislite...