Rast od 2% u Q4 ublažio je godišnji pad online prodaje u Češkoj.
Pregled češkog ecommerca: božićna kupovina vratila je e-trgovinu na rast od 2% u zadnjem kvartalu, završivši godinu s ukupnih -6% u usporedbi s prošlom
Češka e-trgovina zaključila je 2023. godinu s ukupnim prometom od 185...
Istraživanje pokazalo da ¾ hrvatskog stanovništva kupuje putem interneta
Geopost je sedmu godinu za redom proveo istraživanje E-shopper barometar na bazi od 36.000 intervjua obavljenih online u 22 europske i 9 zemalja izvan EU. Ovogodišnje istraživanje donosi važne informacije o razvoju e-trgovine i...
Proljeće nas je pokrenulo – što online kupci trenutno pretražuju?
U posljednjih 30 dana, na gotovo svim platformama Heureka grupe (uključujući i Jeftinije.hr), primijetili smo izražen trend povećane potražnje za automobilskim gumama, moto gumama i motornim uljima. U usporedbi s prošlom godinom, poraslo je...
Podaci potvrđuju – zdravi životni stil na vrhu je liste prioriteta domaćih potrošača
Udio online prodaje u kategoriji sporta već nekoliko godina iznadprosječno raste. Potrošači su očito sve više svjesni važnosti zdravog načina života koji uključuje redovitu tjelesnu aktivnost i zdravu prehranu. Aktualni podaci pokazuju da postoji...
Pošteno je zahladilo zato opremamo domove i pretražujemo sušilice
Gdje ćemo se udobno smjestiti?
Unatoč niskim temperaturama i dugo očekivanom dolasku zime, na temelju potražnje koju smo primijetili zadnjih dana na Jeftinije.hr (dio Heureka grupe), hrvatski potrošači povećano potražuju ponudu namještaja i bijele tehnike....
Kakvu odjeću pretražuju online kupci u prvim danima godine?
Sezona zimskih aktivnosti i niskih temperatura je tu stoga ne iznenađuje da potrošači u ovom trenutku aktivno traže odgovarajuću odjeću i obuću na internetu. Zanimljivo je da je aktualno vrijeme isticanja ponuda zimske odjeće...
Online kupnja u 2022: potražnju su oblikovali vanjski utjecaji, a najtraženiji su bili električni...
Posljednji dani prosinca tradicionalno su rezervirani za pregled godine na izmaku, analizu potražnje online potrošača i osvrt na ključne trendove koji nas očekuju u nadolazećoj godini. Kakva je bila godina s obzirom na online...
Hrvati ne škrtare na zimskoj sportskoj opremi, posebice dječjoj skijaškoj opremi, no kupuju pametnije...
U posljednjim danima godine, potrošači kreću u posljednji online lov na dobre ponude za opremu i odjeću koja im je potrebna za zimsku zabavu na snježnim padinama ili klizalištima. Podaci Jeftinije.hr pokazuju kako je...
Kada je riječ o odabiru poklona, potrošači dolaze na Jeftinije.hr!
Bloomberg javlja da više od polovice Britanaca procjenjuje da će božićno i novogodišnje razdoblje biti još stresnije nego ranije zbog rastućih troškova života dok njih 37 % očekuje još težu situaciju zbog rata u Ukrajini.
Shodno...
Roditeljima se žuri s kupnjom – u kolovozu najveća potražnja za školskim priborom
Još je svega nekoliko dana do početka nove školske godine i roditelji se već nekoliko tjedana ubrzano pripremaju za novi početak. Na platformama Heureka Grupe (u čijem je sastavu i najveća domaća platforma za...