Do podataka o sezonskim trendovima kupovine igraćih konzola, VR naočala i igračaka – uz...

Bliži se sezona kupovine omiljenih proizvoda koje hrvatski potrošači rado daruju u blagdanskim prosinačkim danima. Neke od tih proizvoda potrošači kupuju zbog vlastite zabave i ugodnijeg provođenja vremena u udobnosti vlastitog doma, drugi pretražuju...

Potražnja roditelja otkriva dječje želje!

Bliže nam se jesenski mjeseci i pred vratima su novi sezonski trendovi koje redovito pratimo na Jeftinije.hr – najvećoj platformi za usporednu kupovinu u regiji. Uvid u trendove sezonskih robnih marki i prognoza zanimanja potrošača...

Kategorija koja je doživjela prijevremenu potražnju

U razdoblju između ožujka i srpnja ove godine, zbog promijenjene stvarnosti kupovine, imali smo priliku primijetiti zanimljiva kretanja potražnje u specifičnim segmentima i kategorijama na Jeftinije.hr. Detaljno poznavanje trendova koji se iznimno brzo prilagođavaju...

Na vama je da izaberete

Neka od naših kategorija zanima vas detaljnije? Ispunite obrazac i poslat ćemo vam pregled potražnje za točno određenim proizvodima unutar izabrane kategorije!

Mogu li gameri iznenaditi web trgovce?

Višak slobodnog vremena proteklih mjeseci potrošači su odlučili provesti na različite načine. Neki su u prestanku uobičajenih aktivnosti i promjeni obrazaca ponašanja, uključujući i onih vezanih za kupnju, vidjeli izvrsnu priliku za osoban rast...

Kupci će prirodu promatrati i kroz objektive

Pozornost potrošača se proteklih mjeseci usmjerila na proizvode koji omogućuju kvalitetnije provođenje vremena. Veći se broj ljudi, od onog kojeg smo mogli pretpostaviti, odlučio posvetiti kvaliteti života, brizi za zdravlje i pozitivnoj interakciji s...

Pripremite vruće ponude za sve koji se boje hladnoće

Sve više smo uvjereni kako je pravo razdoblje veće neizvjesnosti vezane uz budućnost ecommerca za nama. Kupovne navike i obrasce sada primjećujemo u izmijenjenim oblicima, prilagođenim novoj realnosti. Tržište se iznimno brzo prilagođava potrebama...

Ledeno kraljevstvo doma – kada posežemo za zamrzivačima i klima uređajima?

Proteklih smo tjedana zadržavajući se uglavnom kod kuće  i poštujući ograničenje kretanja kao potrošači značajno promijenili svoje kupovno ponašanje. Prva reakcija izazvana cijelom situacijom oko COVID-19, primijećena u različitim dijelovima svijeta, bila je ubrzana...

Kada slika i zvuk najviše znače potrošačima?

Unatoč značajnoj neizvjesnosti kojom su sada izložena sva gospodarska predviđanja većina ih očekuje zaokret u roku od 2,3 mjeseca i početak ponovnog gospodarskog rasta u drugoj polovici 2020. Čini se da je u ovoj...

Zašto će potrošači uvijek kupovati proizvode poput prijenosnika, televizora i mobitela?

Proteklih su se tjedana na cijelom lancu vrijednosti dogodile tektonske promjene čiji će utjecaj na tok procesa kupovine biti primjetan još dugo u budućnost. S korona situacijom našli smo se u razdoblju velikih, čak...

ZADNJE OBJAVE