Stevica Kuharski

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...

Preduhitrite ljetne vrućine pravovremenom ponudom bazena!

Na Jeftinije.hr, najvećem hrvatskom portalu za usporedbu cijena, smo ovoga puta prikupili najvažnije podatke koji otkrivaju sezonske trendove, analizu ponašanja kupaca i vaše konkurencije u kategoriji Bazeni. Otkrit ćete kada je najbolje vrijeme za...
Suzana Martić

[INTERVJU] Suzana Martić (Lesnina): »Pazite da ne razočarate kupca, budite dosljedni i pošteni!«

Online prodaja u Hrvatskoj raste iz dana u dan, a neke kategorije imaju veći potencijal od drugih. Takva je situacija i s kategorijom Dom i vrt. Prema našem istraživanju Shopper's Mind Hrvatska 2018, broj...
budućnost ecommerca

Kako ćemo kupovati (online) 2025. godine?

Ako se bavite internet trgovinom zasigurno vas zanima što nas na tom području čeka u budućnosti. Kakav će biti omjer fizičke i online trgovine, kakav će utjecaj donijeti mobilne i nosive tehnologije, što će...

[INTERVJU] Digitalni marketing: što rade vodeći na internetu?

Slovenski portal Mladi poduzetnik objavio je intervju s dr. Jelenom Rašula, jednom od osnivačica brenda Shopper's Mind i voditeljicom digitalnog marketinga na Ceneje d.o.o., koja je govorila o ključnim marketinškim izazovima u sljedećim godinama.  Sugovornica je, između...
ROI

Kako mjeriti rezultate digitalnog marketinga i ROI?

Kako donose na portalu Marketo email, društvene mreže i web stranice tri su glavna kanala za komunikaciju sa strankama. Bez obzira na to koriste li mobilne telefone ili stolna računala, većina stranki koristi jedan...

Što su Hrvati najviše pretraživali i kupovali putem Interneta u 2019. godini?

Bliži se kalendarski kraj 2019. godine. Podatke koje prikupljamo, analiziramo i smisleno koristimo za našu sljedeću poslovnu godinu mogu također web trgovcima omogućiti kreativniji pristup, pomoći pri pokretanju projekata i optimiziranju ponuda. Kupci pa...

Broj web kupaca u EU se udvostručio! Kakvi su izazovi za trgovce?

Dostupni su novi podaci Consumer Conditions Scoreboard 2017 koji pokazuju nevjerojatnu dinamiku u ecommercu. Broj online kupaca u EU se u zadnjem desetljeću gotovo udvostručio, sve je veći broj kupovina u inozemstvu ali i dalje...
online-rast-modne-industrije

Modna industrija – najbrže rastući ecommerce sektor

Početkom ove godine, Ecommerce Foundation javnosti je prezentirala zanimljive podatke ecommerce benchmark istraživanja provedenog na uzorku 1068 kompanija. Usredotočit ćemo se na online stopu rasta (ukupan broj online narudžbi upućen vašoj tvrtki podijeljen s...

OTKRIVAMO Kada je vrijeme za oglašavanje hladnjaka!

Trenutno je u tijeku sezona prodaje hladnjaka na hrvatskom tržištu. Početak sezone kreće sredinom svibnja dok svoj vrhunac doseže sredinom kolovoza bilo da je riječ o hladnjacima s ledenicom ili bez. Naši podaci s najvećeg...

ZADNJE OBJAVE