Kada slika i zvuk najviše znače potrošačima?

Unatoč značajnoj neizvjesnosti kojom su sada izložena sva gospodarska predviđanja većina ih očekuje zaokret u roku od 2,3 mjeseca i početak ponovnog gospodarskog rasta u drugoj polovici 2020. Čini se da je u ovoj...
Rast ecommerce EU

[ISTRAŽIVANJE] Neuzaustavljiv rast ecommerca na zapadnoeuropskom tržištu

Procjenjuje se da će do 2022. godine ecommerce na zapadnoeuropskom tržištu zauzimati 13,9 % ukupne prodaje, a ako se iz projekcije izuzme kategorija FMCG proizvoda pretpostavlja se da će ecommerce zauzimati čak 20 %...

Obećaju se niže cijene prekogranične dostave – očekuje li vas više inozemnih kupaca?

Nova EU odredba povezana s preglednijim uslugama prekogranične dostave koju predlaže Europska komisija, donijela bi inozemnim potrošačima niže cijene dostave, a trgovcima više potencijalnih kupaca. O novoj europskoj direktivi koja tematizira prekograničnu prodaju digitalnih usluga...

Ledeno kraljevstvo doma – kada posežemo za zamrzivačima i klima uređajima?

Proteklih smo tjedana zadržavajući se uglavnom kod kuće  i poštujući ograničenje kretanja kao potrošači značajno promijenili svoje kupovno ponašanje. Prva reakcija izazvana cijelom situacijom oko COVID-19, primijećena u različitim dijelovima svijeta, bila je ubrzana...

Razmišljate o internacionalizaciji poslovanja? Evo što morate znati o EU potrošačima!

Prekogranična business-to-consumer ecommerce prodaja nastavlja rasti na svjetskoj razini i prema podacima eMarketera do 2021. očekuje se da će doseći promet od vrtoglavih 424 bilijuna dolara. To samo potvrđuje da potrošači zaista vide internet...

[NOVO] Baymard Institute dokazao da oznake povjerenja značajno utječu na ponašanje vaših kupaca!

Nedavno su javnosti predstavljeni zanimljivi nalazi ovogodišnjeg istraživanja instituta Baymard koji je obuhvatio 1044 američkih korisnika interneta te između ostalog provjerio razloge napuštanja košarica u posljednjoj fazi kupovine. Podaci pokazuju da web trgovci na...

INFOGRAFIKA: Koji oblici promocije su najučinkovitiji u povećanju prodaje?

Kao trgovce, sigurno vas zanima kako različiti oblici poticanja prodaje, poput oglašavanja, PR sadržaja, direktnog marketinga i promocije na mjestu prodaje, utječu na odluke o kupovini (online) kupaca. Odgovore nudi istraživanje Shopper's Mind –...

Pripremite vruće ponude za sve koji se boje hladnoće

Sve više smo uvjereni kako je pravo razdoblje veće neizvjesnosti vezane uz budućnost ecommerca za nama. Kupovne navike i obrasce sada primjećujemo u izmijenjenim oblicima, prilagođenim novoj realnosti. Tržište se iznimno brzo prilagođava potrebama...
open_rate

11 načina kako da povećate open rate

Ako želite da pretplatnici na vašu elektronsku poštu otvore vezu koja se u njoj nalazi, važno je da ju uopće otvore. Sama moram priznati da imam preko 200 neotvorenih mailova, a većina njih su...

Ove godine očekujemo 12-postotni rast prihoda od web trgovine!

Udruženje Ecommece Europe koje predstavlja više od 25.000 europskih tvrtki s područja web trgovine je nedavno predstavilo novo izvješće European B2C E-commerce 2016. Podaci su otkrili da se prihod od web trgovine u 2015...

ZADNJE OBJAVE