dark-dujić

[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u...

U Ljubljani se nedavno održala najveća regionalna konferencija s područja online trgovine, Ecommerce Day 2017. Na događaju su po prvi puta predstavljeni rezultati najvećeg istraživanja online kupovine u Sloveniji, Shopper's Mind 2017, koje je...
Online plaćanje

Online metode plaćanja u Europi

Zanima li vas koje su omiljene i najčešće korištene metode online plaćanja u Europi? Pitali ste se koje načine plaćanja ponuditi da biste zadovoljili većinu kupaca? Teško je dati jedinstven odgovor, jer je svaka...
istrazivanje mobilni uredaji

Mobilni uređaji u fazi uoči kupovine gotovo prestižu računala! Jeste li spremni?

Znate li dovoljno o utjecaju mobilne tehnologije na kupovno ponašanje potrošača i na vaše poslovanje? Dva nova istraživanja o korištenju interneta i web kupovini, Shopper's Mind 2017 i Consumer Barometer 2016, otkrivaju gdje potrošači...

Kako učinkovito koristiti portale za usporednu kupovinu za povećanje prodaje vašeg web shopa

Prema izvještaju Europske komisije (EK), portale za usporednu kupovinu (engl. Price comparison engines) koristi 74% europskih potrošača, a 35% njih je iste koristilo za svoju primarnu odluku o kupovini. Prema podacima istraživanja Shopper’s Mind...

Zašto će potrošači uvijek kupovati proizvode poput prijenosnika, televizora i mobitela?

Proteklih su se tjedana na cijelom lancu vrijednosti dogodile tektonske promjene čiji će utjecaj na tok procesa kupovine biti primjetan još dugo u budućnost. S korona situacijom našli smo se u razdoblju velikih, čak...

Na koje se starosne skupine potrošača trebate usredotočiti?

Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper's Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i...

[FMCG] Otkrivamo kako potrošači kupuju proizvode svakodnevne potrošnje!

Trgovinu proizvodima svakodnevne potrošnje u posljednje vrijeme karakterizira posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind – sMind nedavno smo objavili usporedbu kupovnih navika hrvatskih i slovenskih potrošača, a u ovom ćemo članku analizirati neke od ključnih...

Kupci će prirodu promatrati i kroz objektive

Pozornost potrošača se proteklih mjeseci usmjerila na proizvode koji omogućuju kvalitetnije provođenje vremena. Veći se broj ljudi, od onog kojeg smo mogli pretpostaviti, odlučio posvetiti kvaliteti života, brizi za zdravlje i pozitivnoj interakciji s...

[NOVO ISTRAŽIVANJE] I u FMCG kategoriji ecommerce postaje glavni pokretač rasta!

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind Hrvatska – smind.hr pisali o tome kako će Amazonova akvizicija Whole Foodsa promijeniti dinamiku razvoja trgovine i to nas je potaklo da vam prenesemo zaključke najnovijeg istraživanja Nielsena...

Potražnja roditelja otkriva dječje želje!

Bliže nam se jesenski mjeseci i pred vratima su novi sezonski trendovi koje redovito pratimo na Jeftinije.hr – najvećoj platformi za usporednu kupovinu u regiji. Uvid u trendove sezonskih robnih marki i prognoza zanimanja potrošača...

ZADNJE OBJAVE