europsko vijece

Nova EU pravila o prekograničnoj prodaji digitalnih usluga i sadržaja! Koje promjene donose?

Europsko vijeće prihvatilo je nacrt direktive kojom će se uspostaviti još veća sigurnost potrošača u EU prilikom prekograničnih kupovina digitalnog sadržaja i usluga te istovremeno stvoriti ugodnije poslovno okružje malim i srednje velikim poduzećima...

[TrendKiwi] Vrhunac potražnje za zimskim gumama! Donosimo uvid u najtraženije veličine guma i brandova...

TrendKiwi analize donose uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda i prognoze ponašanja potrošača za jednostavnije planiranje prodajnih i oglašivačkih aktivnosti. Na vodećem hrvatskom portalu za usporednu kupovinu, jeftinije.hr, smo tik pred vrhunac sezone pripremili analizu kupovnog...

5 ključnih faktora rasta online trgovine

Razumijete zašto je online prisutnost za trgovce danas obvezna? Na konferenciji Ecommerce Day 2017, organiziranoj 5. travnja u Zagrebu predavali su brojni ecommerce stručnjaci i posjetiteljima predali jedinstveno znanje u području web trgovine. Među njima i Darko...
predstavljamo vam brand sMind

Shopper’s mind: poslovna inteligencija na dohvat ruke

Početkom 2016, u grupaciji Ceneje, predstavili smo vam novi brand poslovne inteligencije Shopper's Mind – sMind koji predstavlja inicijativu grupacije za promociju i razvoj znanja u e-commerce području. Što znači sMind? sMind skraćenica je fraze „shopper's...
istrazivanje mobilni uredaji

Mobilni uređaji u fazi uoči kupovine gotovo prestižu računala! Jeste li spremni?

Znate li dovoljno o utjecaju mobilne tehnologije na kupovno ponašanje potrošača i na vaše poslovanje? Dva nova istraživanja o korištenju interneta i web kupovini, Shopper's Mind 2017 i Consumer Barometer 2016, otkrivaju gdje potrošači...
jeste li medu 19 posto tvrtki koje prodaju na webu-696x494

Više od 19% hrvatskih tvrtki prodaje na webu! Jeste li među njima?

U Hrvatskoj neupitno raste broj tvrtki koje koriste internet kao jedan od kanala prodaje, a tijekom 2015. premašili smo u tome i europski prosjek. Novoj situaciji na tržištu treba se brzo prilagoditi inače nećete...
UX-dizajn

Osnove dobrog UX designa

Danas se s pojmom "korisničko iskustvo" susrećemo na svakom koraku, u restoranu i kafiću ili na web stranici i u aplikacijama. Znate li da pozitivno korisničko iskustvo posjetitelje privuče da ostanu na vašoj web...
dark-dujić

[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u...

U Ljubljani se nedavno održala najveća regionalna konferencija s područja online trgovine, Ecommerce Day 2017. Na događaju su po prvi puta predstavljeni rezultati najvećeg istraživanja online kupovine u Sloveniji, Shopper's Mind 2017, koje je...

Web trgovci i oglašivači, ne zaboravite na potrošače starije od 45 godina!

U planiranju oglašavanja i prodajnih aktivnosti često zaboravljamo na demografsku skupinu potrošača iznad 45 godina, koja također značajno utječe na različite sektore. Nazivamo ih digitalnim imigrantima koji su odrastali bez interneta, ali su zbog praktičnosti brzo...

Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima

Podaci istraživanja Shopper's Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja. Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet,...

ZADNJE OBJAVE