Kako učinkovito koristiti portale za usporednu kupovinu za povećanje prodaje vašeg web shopa

Prema izvještaju Europske komisije (EK), portale za usporednu kupovinu (engl. Price comparison engines) koristi 74% europskih potrošača, a 35% njih je iste koristilo za svoju primarnu odluku o kupovini. Prema podacima istraživanja Shopper’s Mind...

Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima

Podaci istraživanja Shopper's Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja. Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet,...
Rast ecommerce EU

[ISTRAŽIVANJE] Neuzaustavljiv rast ecommerca na zapadnoeuropskom tržištu

Procjenjuje se da će do 2022. godine ecommerce na zapadnoeuropskom tržištu zauzimati 13,9 % ukupne prodaje, a ako se iz projekcije izuzme kategorija FMCG proizvoda pretpostavlja se da će ecommerce zauzimati čak 20 %...

[USPOREDBA HR – SLO] Hrvati istražuju ponudu svakodnevnih proizvoda čak nekoliko dana prije kupovine

Kupovne navike potrošača se znatno razlikuju prema pojedinačnim skupinama proizvoda. Kategorija koja je u mnogočemu specifična je kategorija prehrambenih proizvoda kod koje većina kupaca još uvijek želi fizički kontakt i brzu dostavu. Posljedično, udio...

[GO DIGITAL] Darko Dujić: 5 smjernica kako se nositi s digitalnom transformacijom

14. veljače na prvom seminaru iz ciklusa Go Digital održalo se predavanje Digitalna realnost i trendovi Google na kojem su se predstavili mag. Darko Dujić iz Ceneje i 3 Google stručnjaka: Tina Radojkovič, Lenart Celar i Metka Svetlin. Desetljeće promjena i...
digitalni-marketing

[INTERVJU] Igor Pauletič: Digitalni marketing je više od PPC-a i brige za 3 objave...

S Igorom Pauletičem, direktorom tvrtke FrodX, sam uz kavu porazgovarala o lekcijama koje je podijelio na svojem predavanju u sklopu FrodX akademije. Razgovor nas je odveo do trendova u marketingu, novih prodajnih taktika, chat botova...
Znate-li-kako-vam-internet-moze-poboljsati-prodaju

INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?

8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...

Znate li iskoristiti online prisutnost za povećanje prihoda?

Sve više poduzeća iskorištava mogućnosti koje nudi prisutnost na internetu i e-commerce, kako unutar, tako i izvan nacionalnih granica. Prema podacima Europske komisije, broj hrvatskih poduzeća koja prodaju putem interneta je tijekom 2015. premašio i...
hrvatski-vs-slovenski-web-kupci-2016

Provjerite po čemu su hrvatski web kupci drugačiji od slovenskih!

Istraživanje Shopper's Mind, kojeg partnerski provode grupacija Ceneje i istraživačka agencija Valicon, ove je godine od siječnja do ožujka, na uzorku od 4,436 hrvatskih online potrošača, proučavalo najnovije trendove u njihovim posljednjim kupovinama. Prisutni ste...
cross border shopping

Prekogranična kupovina u Europi u 2018. godini

Prekogranična kupovina je vrlo popularna u Europi, ali postoje razlike od države do države. Prema rezultatima PayPal istraživanja, prekogranična online kupovina je popularnija u Irskoj, nego u Poljskoj u kojoj čak 62 % stanovništva...

ZADNJE OBJAVE