Više od 19% hrvatskih tvrtki prodaje na webu! Jeste li među njima?
U Hrvatskoj neupitno raste broj tvrtki koje koriste internet kao jedan od kanala prodaje, a tijekom 2015. premašili smo u tome i europski prosjek. Novoj situaciji na tržištu treba se brzo prilagoditi inače nećete...
Dr. Željko Ćurić: Trgovci se moraju suočiti s realnošću!
Na konferenciji Ecommerce Day 2017 koja je nedavno održana u Zagrebu u organizaciji Shopper's Mind, dr. Željko Ćurić, liječnik i stručnjak na području poslovne psihologije, je otkrio trenutno najveći izazov u ecommercu te pojasnio...
Što su Hrvati najviše pretraživali i kupovali putem Interneta u 2019. godini?
Bliži se kalendarski kraj 2019. godine. Podatke koje prikupljamo, analiziramo i smisleno koristimo za našu sljedeću poslovnu godinu mogu također web trgovcima omogućiti kreativniji pristup, pomoći pri pokretanju projekata i optimiziranju ponuda. Kupci pa...
Natrag u školu! – jedna od najvažnijih sezona u djelatnosti trgovine
Tik pred vrhuncem potražnje školskog pribora pripremili smo pregled kupovnog ponašanja hrvatskih potrošača i zaključke usporedili s analizom američkog tržišta koje je objavio portal Hubspot. U nastavku provjerite neke od ključnih podataka kojima morate...
U 2021. najviše su se kupovali mobiteli i pametni satovi
2021. je bila iznimna u svakom aspektu online kupovine. Interes potrošača za kupnju putem interneta se pojačao, taj je oblik kupnje uvelike zamijenio tradicionalnu kupovinu i omogućio novu online stvarnost s kojom ćemo odsada...
Kampiranje i biciklizam – što ponuditi kupcima koji žele odmor u prirodi
I dok se razmišlja o novim, rigoroznijim mjerama u pojedinim dijelovima Hrvatske, sreća je da toplom i lijepom vremenu koje poziva na razne aktivnosti u prirodi ne moramo odolijevati.
Obožavatelji bicikliranja već traže najbolje ponude...
Osnove dobrog UX designa
Danas se s pojmom "korisničko iskustvo" susrećemo na svakom koraku, u restoranu i kafiću ili na web stranici i u aplikacijama. Znate li da pozitivno korisničko iskustvo posjetitelje privuče da ostanu na vašoj web...
Kada je riječ o odabiru poklona, potrošači dolaze na Jeftinije.hr!
Bloomberg javlja da više od polovice Britanaca procjenjuje da će božićno i novogodišnje razdoblje biti još stresnije nego ranije zbog rastućih troškova života dok njih 37 % očekuje još težu situaciju zbog rata u Ukrajini.
Shodno...
Kategorija koja je doživjela prijevremenu potražnju
U razdoblju između ožujka i srpnja ove godine, zbog promijenjene stvarnosti kupovine, imali smo priliku primijetiti zanimljiva kretanja potražnje u specifičnim segmentima i kategorijama na . Detaljno poznavanje trendova koji se iznimno brzo prilagođavaju...
Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?
Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...