Potražnja za školskim priborom u svakom će trenutku početi strelovito rasti!

U kratkom roku će, u skladu s godišnjim trendom kupovnog ponašanja potrošača, potražnja za školskim priborom početi rasti. Stoga smo vam na Jeftinije.hr, najvećoj platformi za online kupovinu u regiji, pripremili prognozu kupovnog ponašanja...

Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?

Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...

Veliki val potražnje za automobilskim gumama – sezona nakon sezone!

Nova stvarnost kojoj smo svjedočili proteklih tjedana u Hrvatskoj privremeno je zaustavila javni život u zemlji. Obavezne mjere podrazumijevale su zatvaranje svih uslužnih djelatnosti, a trgovina se gotovo u potpunosti preselila na internet. Zbog...
oprošteno-plaćanje-poreza

Proizvodi iz Kine, jeftiniji od 160 kn, neće više biti oprošteni od plaćanja poreza

Europska unija već je dva puta najavila da će prekinuti nelojalnu konkurenciju između dobavljača iz trećih država i dobavljača unutar EU. Nedugo je prihvaćeno novo uređenje koje, između ostalog, predviđa ukinuće opraštanja plaćanja poreza...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...
certified-shop

CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!

Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala...

Koliko vremena treba kupcu od posjete web trgovini do krajnjeg koraka online kupnje?

Prilikom online kupovine, rijetko se dogodi da kupac odmah nakon pronalaska željenog proizvoda obavi kupovinu. Od prve posjete web trgovini do krajnjeg koraka kupnje prođe neko vrijeme i, prema rezultatima najnovijih istraživanja, vremenski odmak...
udio-ecommercea

Udio ecommerca u maloprodaji možda je dva puta veći od općenitih pretpostavki!

Najnoviji izračuni američke firme Inflection Capital Management koji su sažeti na portalu axios.com, pokazuju da je prodaja u web trgovinama u 2017. možda čak dva puta veća od općenitih ocjena koje navode različiti izvori. Podatak da...
duštvene mreže

Izgradite prepoznatljivost na društvenim mrežama

Društvene mreže preuzele su važnu ulogu u našim životima, ali neke su svejedno popularnije od drugih. Poslovni korisnici smatraju da im društvene mreže omogućuju bržu i jednostavniju komunikaciju s klijentima, korisnicima i potrošačima, a...

Kupci će prirodu promatrati i kroz objektive

Pozornost potrošača se proteklih mjeseci usmjerila na proizvode koji omogućuju kvalitetnije provođenje vremena. Veći se broj ljudi, od onog kojeg smo mogli pretpostaviti, odlučio posvetiti kvaliteti života, brizi za zdravlje i pozitivnoj interakciji s...

ZADNJE OBJAVE