Pripremite vruće ponude za sve koji se boje hladnoće

Sve više smo uvjereni kako je pravo razdoblje veće neizvjesnosti vezane uz budućnost ecommerca za nama. Kupovne navike i obrasce sada primjećujemo u izmijenjenim oblicima, prilagođenim novoj realnosti. Tržište se iznimno brzo prilagođava potrebama...
predstavljamo vam brand sMind

Shopper’s mind: poslovna inteligencija na dohvat ruke

Početkom 2016, u grupaciji Ceneje, predstavili smo vam novi brand poslovne inteligencije Shopper's Mind – sMind koji predstavlja inicijativu grupacije za promociju i razvoj znanja u e-commerce području. Što znači sMind? sMind skraćenica je fraze „shopper's...
smindhr_podatkovna_ekonomija

Ankete su pokazale – online trgovine napreduju u podatkovnom gospodarstvu

Digitalni podaci ključan su izvor za ekonomski rast, kompetitivnost, inovacije, stvaranje novih radnih mjesta i općeniti napredak društva. Najvažnije od svega, vrijednost podataka raste. Ovom anketom je The European eCommerce & Omni-Schannel Trade Association...

Zašto će potrošači uvijek kupovati proizvode poput prijenosnika, televizora i mobitela?

Proteklih su se tjedana na cijelom lancu vrijednosti dogodile tektonske promjene čiji će utjecaj na tok procesa kupovine biti primjetan još dugo u budućnost. S korona situacijom našli smo se u razdoblju velikih, čak...
Stevica Kuharski

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...

Potrošači se pakiraju – pomozite im!

Stiglo nam je vrijeme godišnjih odmora! A s njim i proizvodi koji su trenutno potrošačima najpotrebniji. Prije nego se upute na zaslužene odmore – u potrazi su za krovnim kutijama i nosačima za automobile....

Potražnja za školskim priborom u svakom će trenutku početi strelovito rasti!

U kratkom roku će, u skladu s godišnjim trendom kupovnog ponašanja potrošača, potražnja za školskim priborom početi rasti. Stoga smo vam na Jeftinije.hr, najvećoj platformi za online kupovinu u regiji, pripremili prognozu kupovnog ponašanja...
trendkiwi klime

[TrendKiwi] Dolaze vrućine! Potražnja za klima uređajima porast će za više od 300 posto!

Prodajete u kategoriji klima uređaja? Provjerite analizu ponašanja potrošača i otkrijte kakve vam mogućnosti otvara ta kategorija! U narednim danima meteorolozi najavljuju temperature visoko iznad 30 stupnjeva, a mi najavljujemo više od 3-struko veće potražnje za klima...

[NOVO] Baymard Institute dokazao da oznake povjerenja značajno utječu na ponašanje vaših kupaca!

Nedavno su javnosti predstavljeni zanimljivi nalazi ovogodišnjeg istraživanja instituta Baymard koji je obuhvatio 1044 američkih korisnika interneta te između ostalog provjerio razloge napuštanja košarica u posljednjoj fazi kupovine. Podaci pokazuju da web trgovci na...

9 savjeta za dizajn landing stranice

Landing stranice su važan dio digitalnog marketinga i mogu doprinijeti svakoj firmi. Bez obzira na to želite li povećati svoju listu čitatelja ili povećati prodaju, landing stranice su odlične za „njegu“ novih stranki, educiranje...

ZADNJE OBJAVE