Analiza online potražnje u CEE regiji: kupci se vraćaju tradicionalno najpopularnijim proizvodima
Nakon snažnih reakcija potrošača na početak sukoba u Ukrajini i velikih povećanja cijena goriva, novi podaci o online potražnji u analiziranim državama srednje i istočne Europe pokazuju velike sličnosti u ponovnom povećanju zanimanja potrošača...
Počinje izletnička sezona – što će kupci nositi sa sobom?
Nedavno popuštanje mjera, a još više ono koje se očekuje od 1. ožujka potaknut će mnoge na kratka putovanja i izlete. Pred nama je sezona sunčanih dana i toplog proljetnog vremena koje će doprinijeti...
Do podataka o sezonskim trendovima kupovine igraćih konzola, VR naočala i igračaka – uz...
Bliži se sezona kupovine omiljenih proizvoda koje hrvatski potrošači rado daruju u blagdanskim prosinačkim danima. Neke od tih proizvoda potrošači kupuju zbog vlastite zabave i ugodnijeg provođenja vremena u udobnosti vlastitog doma, drugi pretražuju...
Natrag u školu! – jedna od najvažnijih sezona u djelatnosti trgovine
Tik pred vrhuncem potražnje školskog pribora pripremili smo pregled kupovnog ponašanja hrvatskih potrošača i zaključke usporedili s analizom američkog tržišta koje je objavio portal Hubspot. U nastavku provjerite neke od ključnih podataka kojima morate...
Proljeće nas je pokrenulo – što online kupci trenutno pretražuju?
U posljednjih 30 dana, na gotovo svim platformama Heureka grupe (uključujući i Jeftinije.hr), primijetili smo izražen trend povećane potražnje za automobilskim gumama, moto gumama i motornim uljima. U usporedbi s prošlom godinom, poraslo je...
Raste online kupnja među Hrvatima
Zagreb, 18. siječanj 2022. – Aktualno istraživanje Shopper's Mind 2021, provedeno u suradnji istraživačke agencije , online platforme i digitalne agencije , pokazalo je da raste trend online kupnje. U Hrvatskoj je kod...
Prodajete li na internetu u pravoj kategoriji?
Znate li koje proizvode hrvatski potrošači najčešće kupuju na internetu? Novi podaci istraživanja internet kupovine Shopper's Mind Hrvatska 2017 otkrivaju koje su kategorije već dosegle online zrelost te od kojih tek možemo očekivati procvat....
Obećaju se niže cijene prekogranične dostave – očekuje li vas više inozemnih kupaca?
Nova EU odredba povezana s preglednijim uslugama prekogranične dostave koju predlaže Europska komisija, donijela bi inozemnim potrošačima niže cijene dostave, a trgovcima više potencijalnih kupaca.
O novoj europskoj direktivi koja tematizira prekograničnu prodaju digitalnih usluga...
Za proizvod s objavljenim komentarom kupci su spremni platiti više!
(function(d,s,u,i){var e=d.createElement(s), p=d.getElementsByTagName(s);e.async=1;e.src=u+'#id='+i; p.parentNode.insertBefore(e,p);})(document,'script','//cloud.startquestion.com/scripts/widget/script.min.js', '5inm');
Jeste li svjesni utjecaja komentara kupaca na vaše poslovanje? Potrošači su danas sve informiraniji i zahtjevniji, popusti i besplatna dostava jednostavno nisu više dovoljan poticaj da svoju kupovinu izvrše upravo...
Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …
Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...