Leto v iskanjih

2018 U PRETRAŽIVANJIMA: Što smo najviše pretraživali u 2018?

Web trgovina je jedna od najdinamičnijih industrija. S europskog statističkog portala Eurostat poručuju da putem interneta prodaje 20 % europskih poduzeća što predstavlja 18 % prihoda od prodaje. U Hrvatskoj je prošle godine bilo...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...

Obećaju se niže cijene prekogranične dostave – očekuje li vas više inozemnih kupaca?

Nova EU odredba povezana s preglednijim uslugama prekogranične dostave koju predlaže Europska komisija, donijela bi inozemnim potrošačima niže cijene dostave, a trgovcima više potencijalnih kupaca. O novoj europskoj direktivi koja tematizira prekograničnu prodaju digitalnih usluga...

Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?

Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...
z generacija

Kako prilagoditi web stranicu Z generaciji?

Pripadnici Z generacije rođeni su oko 2000. godine, a nazivaju se i mobilnom generacijom, generacijom Facebooka i slično. Karakterizira ih to što su odrastali s tehnologijom i internetom, pametnim telefonima, YouTube-om i drugim medijskim...

[TrendKiwi] U trenutku vala vrućine očekujemo 5-struko povećanje zanimanja za klime!

Na portalu Shopper's Mind - sMind od sada možete pratiti rubriku TrendKiwi koja vam donosi uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda. U očekivanju prvog ovogodišnjeg vala vrućine koji nam dolazi ovog tjedna, pripremili smo analizu online pretraživanja...
adwords

Google AdWords za početnike: Što morate znati prije nego ga počnete koristiti?

Google AdWords je Google alat za oglašavanje u kojem oglašivači licitiraju za određene ključne riječi kako bi se njihovi oglasi prikazali na što boljoj poziciji u Google tražilici. Još uvijek postoji puno skeptika koji...
digitalni-marketing

[INTERVJU] Igor Pauletič: Digitalni marketing je više od PPC-a i brige za 3 objave...

S Igorom Pauletičem, direktorom tvrtke FrodX, sam uz kavu porazgovarala o lekcijama koje je podijelio na svojem predavanju u sklopu FrodX akademije. Razgovor nas je odveo do trendova u marketingu, novih prodajnih taktika, chat botova...
Stevica Kuharski

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...

OTKRIVAMO Kada je vrijeme za oglašavanje hladnjaka!

Trenutno je u tijeku sezona prodaje hladnjaka na hrvatskom tržištu. Početak sezone kreće sredinom svibnja dok svoj vrhunac doseže sredinom kolovoza bilo da je riječ o hladnjacima s ledenicom ili bez. Naši podaci s najvećeg...

ZADNJE OBJAVE