[FMCG] Otkrivamo kako potrošači kupuju proizvode svakodnevne potrošnje!

Trgovinu proizvodima svakodnevne potrošnje u posljednje vrijeme karakterizira posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind – sMind nedavno smo objavili usporedbu kupovnih navika hrvatskih i slovenskih potrošača, a u ovom ćemo članku analizirati neke od ključnih...

Potražnja roditelja otkriva dječje želje!

Bliže nam se jesenski mjeseci i pred vratima su novi sezonski trendovi koje redovito pratimo na – najvećoj platformi za usporednu kupovinu u regiji. Uvid u trendove sezonskih robnih marki i prognoza zanimanja potrošača...

U 2021. najviše su se kupovali mobiteli i pametni satovi

2021. je bila iznimna u svakom aspektu online kupovine. Interes potrošača za kupnju putem interneta se pojačao, taj je oblik kupnje uvelike zamijenio tradicionalnu kupovinu i omogućio novu online stvarnost s kojom ćemo odsada...

[NOVO] Baymard Institute dokazao da oznake povjerenja značajno utječu na ponašanje vaših kupaca!

Nedavno su javnosti predstavljeni zanimljivi nalazi ovogodišnjeg istraživanja instituta Baymard koji je obuhvatio 1044 američkih korisnika interneta te između ostalog provjerio razloge napuštanja košarica u posljednjoj fazi kupovine. Podaci pokazuju da web trgovci na...

Pošteno je zahladilo zato opremamo domove i pretražujemo sušilice

Gdje ćemo se udobno smjestiti? Unatoč niskim temperaturama i dugo očekivanom dolasku zime, na temelju potražnje koju smo primijetili zadnjih dana na Jeftinije.hr (dio Heureka grupe), hrvatski potrošači povećano potražuju ponudu namještaja i bijele tehnike....
uvodni-email

Kako da vaš uvodni email bude još bolji?

E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...

Na vama je da izaberete

Neka od naših kategorija zanima vas detaljnije? Ispunite obrazac i poslat ćemo vam pregled potražnje za točno određenim proizvodima unutar izabrane kategorije!
Znate-li-kako-vam-internet-moze-poboljsati-prodaju

INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?

8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...

Kako će se u ovoj godini mijenjati navike potrošača?

Novo istraživanje međunarodne organizacije Pricewaterhousecoopers (PwC) o kupovnim navikama u 2016., otkriva 5 važnih trendova s kojima se moraju upoznati svi koji se bave trgovinom bilo u online ili fizičkim kanalima: 1. Rast učestalosti online...

Podaci potvrđuju – zdravi životni stil na vrhu je liste prioriteta domaćih potrošača

Udio online prodaje u kategoriji sporta već nekoliko godina iznadprosječno raste. Potrošači su očito sve više svjesni važnosti zdravog načina života koji uključuje redovitu tjelesnu aktivnost i zdravu prehranu. Aktualni podaci pokazuju da postoji...

ZADNJE OBJAVE