[FMCG] Otkrivamo kako potrošači kupuju proizvode svakodnevne potrošnje!

Trgovinu proizvodima svakodnevne potrošnje u posljednje vrijeme karakterizira posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind – sMind nedavno smo objavili usporedbu kupovnih navika hrvatskih i slovenskih potrošača, a u ovom ćemo članku analizirati neke od ključnih...

[USPOREDBA HR – SLO] Hrvati istražuju ponudu svakodnevnih proizvoda čak nekoliko dana prije kupovine

Kupovne navike potrošača se znatno razlikuju prema pojedinačnim skupinama proizvoda. Kategorija koja je u mnogočemu specifična je kategorija prehrambenih proizvoda kod koje većina kupaca još uvijek želi fizički kontakt i brzu dostavu. Posljedično, udio...
z generacija

Kako prilagoditi web stranicu Z generaciji?

Pripadnici Z generacije rođeni su oko 2000. godine, a nazivaju se i mobilnom generacijom, generacijom Facebooka i slično. Karakterizira ih to što su odrastali s tehnologijom i internetom, pametnim telefonima, YouTube-om i drugim medijskim...

Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?

Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...

[INTERVJU] Digitalni marketing: što rade vodeći na internetu?

Slovenski portal Mladi poduzetnik objavio je intervju s dr. Jelenom Rašula, jednom od osnivačica brenda Shopper's Mind i voditeljicom digitalnog marketinga na Ceneje d.o.o., koja je govorila o ključnim marketinškim izazovima u sljedećim godinama.  Sugovornica je, između...

Kako učinkovito koristiti portale za usporednu kupovinu za povećanje prodaje vašeg web shopa

Prema izvještaju Europske komisije (EK), portale za usporednu kupovinu (engl. Price comparison engines) koristi 74% europskih potrošača, a 35% njih je iste koristilo za svoju primarnu odluku o kupovini. Prema podacima istraživanja Shopper’s Mind...

Na koje se starosne skupine potrošača trebate usredotočiti?

Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper's Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i...

Kada slika i zvuk najviše znače potrošačima?

Unatoč značajnoj neizvjesnosti kojom su sada izložena sva gospodarska predviđanja većina ih očekuje zaokret u roku od 2,3 mjeseca i početak ponovnog gospodarskog rasta u drugoj polovici 2020. Čini se da je u ovoj...

Znate li u kojim će se Dom i vrt kategorijama zanimanje u 2020. čak...

U najjačoj kategoriji DOM I VRT na Jeftinije.hr, online korisnici mogu birati između 200.000 proizvoda. Možda u svojoj web trgovini prodajete proizvode koji odgovaraju nekoj drugoj potkategoriji? Povjerite nam svoju email adresu i možda...

Povratak u školu po novom razmišljanje o radu od kuće

Prije svega nekoliko mjeseci teško bi mogli zamisliti današnju realnost, razinu digitalizacije rada i obrazovanja koju smo doživjeli praktički preko noći. Online pretraživanja i kupovine postale su dio svakodnevice naših ciljanih potrošača. Online prodaja...

ZADNJE OBJAVE