Online plaćanje

Online metode plaćanja u Europi

Zanima li vas koje su omiljene i najčešće korištene metode online plaćanja u Europi? Pitali ste se koje načine plaćanja ponuditi da biste zadovoljili većinu kupaca? Teško je dati jedinstven odgovor, jer je svaka...

DOKAZANO: Generacije X, Y i Z se uvelike razlikuju prema kupovnim navikama!

Nedavno Shopper's Mind 2016 istraživanje koje je u studenom prošle godine provedeno na 5.352 slovenskih korisnika interneta otkrilo je zanimljive razlike u kupovnom ponašanju različitih generacija slovenskih potrošača – pripadnika tzv. baby boom generacije...

INFOGRAFIKA: Koji oblici promocije su najučinkovitiji u povećanju prodaje?

Kao trgovce, sigurno vas zanima kako različiti oblici poticanja prodaje, poput oglašavanja, PR sadržaja, direktnog marketinga i promocije na mjestu prodaje, utječu na odluke o kupovini (online) kupaca. Odgovore nudi istraživanje Shopper's Mind –...
Leto v iskanjih

2018 U PRETRAŽIVANJIMA: Što smo najviše pretraživali u 2018?

Web trgovina je jedna od najdinamičnijih industrija. S europskog statističkog portala Eurostat poručuju da putem interneta prodaje 20 % europskih poduzeća što predstavlja 18 % prihoda od prodaje. U Hrvatskoj je prošle godine bilo...
adwords

Google AdWords za početnike: Što morate znati prije nego ga počnete koristiti?

Google AdWords je Google alat za oglašavanje u kojem oglašivači licitiraju za određene ključne riječi kako bi se njihovi oglasi prikazali na što boljoj poziciji u Google tražilici. Još uvijek postoji puno skeptika koji...
predstavljamo vam brand sMind

Shopper’s mind: poslovna inteligencija na dohvat ruke

Početkom 2016, u grupaciji Ceneje, predstavili smo vam novi brand poslovne inteligencije Shopper's Mind – sMind koji predstavlja inicijativu grupacije za promociju i razvoj znanja u e-commerce području. Što znači sMind? sMind skraćenica je fraze „shopper's...

Obećaju se niže cijene prekogranične dostave – očekuje li vas više inozemnih kupaca?

Nova EU odredba povezana s preglednijim uslugama prekogranične dostave koju predlaže Europska komisija, donijela bi inozemnim potrošačima niže cijene dostave, a trgovcima više potencijalnih kupaca. O novoj europskoj direktivi koja tematizira prekograničnu prodaju digitalnih usluga...
europsko vijece

Nova EU pravila o prekograničnoj prodaji digitalnih usluga i sadržaja! Koje promjene donose?

Europsko vijeće prihvatilo je nacrt direktive kojom će se uspostaviti još veća sigurnost potrošača u EU prilikom prekograničnih kupovina digitalnog sadržaja i usluga te istovremeno stvoriti ugodnije poslovno okružje malim i srednje velikim poduzećima...
gospodarski-rast

Fina izvijestila o znatnom gospodarskom rastu u 2016.

Fina je nedavno predstavila poslovne rezultate za 2016. godinu koji su pokazali ostvarivanje neto dobitka hrvatskih poduzeća od 23 milijarde kuna. Rastu su najviše pridonijela mala i srednja poduzeća. Zanimljiva dinamika se odvija u...
trendkiwi klime

[TrendKiwi] Dolaze vrućine! Potražnja za klima uređajima porast će za više od 300 posto!

Prodajete u kategoriji klima uređaja? Provjerite analizu ponašanja potrošača i otkrijte kakve vam mogućnosti otvara ta kategorija! U narednim danima meteorolozi najavljuju temperature visoko iznad 30 stupnjeva, a mi najavljujemo više od 3-struko veće potražnje za klima...

ZADNJE OBJAVE