Koji je pravi subject line kojem vaši kupci neće moći odoljeti?
Jeste li vidjeli da čak 70% web kupaca napusti web košaricu prije nego izvrši kupnju? Pitate se zašto? Možda se pri samom procesu susretnu s izazovima koji ih obeshrabre od nastavka puta kupovine. Kako...
5 učinkovitih načina kojima ćete povećati zadovoljstvo i produktivnost zaposlenika
U brizi za dobro poslovanje, u tvrtkama poput web trgovina fokusirani smo na zadovoljstvo naših kupaca. Konačna konverzija, odnosno kupnja, ciljna je akcija kupca s kojim se zaokružuje misija pojedine tvrtke. Put od idejnog...
Jačanje povjerenja u vašu web trgovinu
Iznimnim porastom online kupovine i sveopćoj prisutnosti potrošača u online svijetu, jedan se dio populacije, koji u prošlosti nije imao iskustva s digitalnim poslovanjem, prepun novih pitanja susreo s novim izazovima. Oni su vaši...
5 koraka za učinkovito pozicioniranje na Jeftinije.hr
Vjerojatno nije potrebno posebno naglašavati da su se kupci gotovo u potpunosti preselili na internet. Posljedica je to iznimno brze prilagodbe potrošača na mjere društvene izolacije, mjere koja je uzrokovala značajne promjene kupovnog ponašanja....
Kako njegovati prepoznatljivost branda i mjeriti rezultate?
Izgraditi prepoznatljivosti branda web trgovine dugotrajan je proces koji zahtijeva promišljeno planiranje i razrađenu strategiju svakog web trgovca. Bilo koji korak kupovnog iskustva vaših kupaca može predstavljati tzv. make-it-or-brake-it točku u kojoj ćete zadržati...
Znate li u kojim će se Dom i vrt kategorijama zanimanje u 2020. čak...
U najjačoj kategoriji DOM I VRT na Jeftinije.hr, online korisnici mogu birati između 200.000 proizvoda. Možda u svojoj web trgovini prodajete proizvode koji odgovaraju nekoj drugoj potkategoriji? Povjerite nam svoju email adresu i možda...
Jesu li kupci zadovoljni uslugama dostave i što žele?
Dostavne usluge kod online kupovine postaju jedan od najvažnijih faktora kupovnog procesa. Kada je riječ o dostavi naručenih proizvoda, očekivanja kupaca su iznimno porasla proteklih godine. Upravo je praktičnost dostave i dostavu po mjeri...
DPDgroup dostavio 1,2 milijarde CO2 neutralnih paketa
Kako ovih dana obilježavamo Europski tjedan mobilnosti, kojim se osim
zdravog načina života, promiče i smanjenje zagađenja zraka koristeći
alternativne načine transporta, DPD je iskoristio priliku kako bi ukazao na svoj
doprinos pri smanjenju...
DPD digitalizirao uslugu plaćanja paketa pouzećem
Ove je godine DPD Croatia uveo novitet na tržištu distribucije. Riječ je o online plaćanju paketa pouzećem putem sigurnog sustava za autorizaciju kreditnih kartica.
I dok se u nekim zapadnim zemljama ukida opcija plaćanja paketa...
Marko Čendak (Proteone): “Svaki naš pothvat ima početak i kraj, ali ključan je timski...
Na ovogodišnjem održanom natjecanju za najbolje hrvatske web trgovce proteone.hr osvojio je nagradu Web Challenger Committee Award - nagradu stručne međunarodne komisije. Proteone.hr, prema ocjenama stručne međunarodne komisije, primjer je weba u koji se...