uvodni-email

Kako da vaš uvodni email bude još bolji?

E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...
5_načina_kako_povecati_prodaju

5 trikova kako povećati prodaju

Marketing i prodaja vrlo su povezani s ljudskom psihologijom, te vrlo jednostavno možete upotrijebiti nekoliko osnovnih trikova koji će uvjeriti ljude da kupe upravo u vašoj web trgovini. U nastavku pročitajte 5 načina koji...
nezadovoljni_kupci

Kako se nositi s nezadovoljnim kupcima?

Odgovaranje nezadovoljnim kupcima ponekad može biti vrlo nezahvalan zadatak, te će vam se često činiti da ne možete riješiti njihov problem ili pravilno odgovoriti na zahtjev koji vam postavljaju. Uzmimo idući primjer: nakon što...
ecommerce

5 savjeta za pokretanje ecommerce tvrtke

Mnogi ljudi razmišljaju o pokretanju ecommerce tvrtke, ali rijetko tko se za to stvarno odluči. Ako je vaša ideja dobra, testirana i spremni ste za pokretanje, ne trebate se bojati. Ključ uspjeha leži u...
povecanje-prometa-na-web-stranici

Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …

Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...
GDPR 5 pitanja

GDPR: 5 pitanja i odgovora o osobnim podacima i 1 primjer nepoštene prakse

U ovom vam članku predstavljamo 5 pitanja o upravljanju osobnim podacima na koja morate znati odgovor prije 25. svibnja, kada GDPR stupa na snagu. Pogledajte i primjer nepoštenog sakupljanja osobnih podataka kojeg uredba izričite...
marketing automatizacija

[INTERVJU] Andrej Bergant: »Marketinškom automatizacijom sa svakim kontaktom možete komunicirati u najbolje vrijeme!«

Jeste li znali da automatizacijom marketinga možete uštedjeti puno dragocjenog vremena, te postići bolje rezultate? Posjetila sam predavanje Andreja Berganta u sklopu FrodX akademije na temu marketinške automatizacije, te popričala s njim o tome kako pametno...
GDPR

GDPR kroz oči stručnjaka: Stjepan Perko

O novoj Uredbi o zaštiti osobnih podataka sam već pisala, te u tri članka pokušala sažeti najvažnije promjene koje nam ona donosi (pročitajte prvi, drugi i treći). Za komentar smo zamolili Stjepana Perka, CEO-a...
GDPR

Što online trgovci moraju učiniti da se usklade s GDPR-om?

25. svibnja je pred vratima, a što ste vi učinili da poslovanje svoje tvrtke prilagodite za nadolazeću Opću uredbu o zaštiti podataka? Ako ste već poduzeli određene korake, pročitajte naš popis i provjerite je...

Što zapravo GDPR znači za tvrtke, a što za pojedince?

U prošlom sam članku pisala malo više o samoj Općoj uredbi koja će stupiti na snagu 25. svibnja 2018., ali što će to konkretno značiti? Pojedinci će imati pravo dati suglasnost o korištenju svojih...

ZADNJE OBJAVE