marketing automatizacija

[INTERVJU] Andrej Bergant: »Marketinškom automatizacijom sa svakim kontaktom možete komunicirati u najbolje vrijeme!«

Jeste li znali da automatizacijom marketinga možete uštedjeti puno dragocjenog vremena, te postići bolje rezultate? Posjetila sam predavanje Andreja Berganta u sklopu FrodX akademije na temu marketinške automatizacije, te popričala s njim o tome kako pametno...
GDPR

GDPR kroz oči stručnjaka: Stjepan Perko

O novoj Uredbi o zaštiti osobnih podataka sam već pisala, te u tri članka pokušala sažeti najvažnije promjene koje nam ona donosi (pročitajte prvi, drugi i treći). Za komentar smo zamolili Stjepana Perka, CEO-a...
GDPR

Što online trgovci moraju učiniti da se usklade s GDPR-om?

25. svibnja je pred vratima, a što ste vi učinili da poslovanje svoje tvrtke prilagodite za nadolazeću Opću uredbu o zaštiti podataka? Ako ste već poduzeli određene korake, pročitajte naš popis i provjerite je...

Što zapravo GDPR znači za tvrtke, a što za pojedince?

U prošlom sam članku pisala malo više o samoj Općoj uredbi koja će stupiti na snagu 25. svibnja 2018., ali što će to konkretno značiti? Pojedinci će imati pravo dati suglasnost o korištenju svojih...
gdpr-25_svibnja

[GDPR] Opća uredba o zaštiti osobnih podataka uskoro stupa na snagu, ali jeste li...

U današnje vrijeme posjedovanje i obrada podataka imaju sve veću važnost. Zbog toga dolazi i do njihove zloporabe. Yahoo je 2016. godine doživio krađu u kojoj je ukradeno rekordnih pola milijarde podataka, između ostalog...
online_obrasci

Kako kreirati online obrazac koji će ljudi htjeti ispuniti?

Internet obrasci su često na lošem glasu, ali ako se pravilno koriste mogu vam priskrbiti velik broj relevantnih podataka. Važno je kako dizajnirate pop-up s obrascem, a u ovom članku možete pročitati nekoliko savjeta...
https

Kako osigurati da vaša stranica bude sigurna za stranke?

Ranije ove godine Google Chrome je promijenio način na koji prikazuje HTTP web stranice bez TLS/SSL enkripcije. Na taj način žele korisnicima pružiti sigurniju mrežu, pa su počeli prikazivati upozorenje „Nije sigurno“ na adresnu...
dosljedan_marketing

Zašto se isplati dosljedan marketing?

Ponekad je ključ uspjeha SEO optimizacije i online marketinga upravo u dosljednosti. Pod dosljednošću se smatra raditi nešto redovito da vas dovede na pravi put. Ljepota konzistentnosti je upravo to što vas mali koraci...
pdv

Novi zakon o PDV-u za online trgovce!

Ministarstvo financija Europske Unije odlučilo je pojednostaviti zakon o PDV-u za web trgovce, te na taj način potaknuti razvitak online poslovanja. Po novom će, umjesto registracije PDV-a za svaku državu, web trgovci moći podnijeti...
post-sale

8 savjeta kako e-mail kampanjama pretvoriti kupca u obožavatelja

Email marketing je odličan i sigurno će vam pomoći da povećate prodaju u svojem web shop-u, ali kao što donose na blogu Shopify, to nije jedina stvar za koju ih možete koristiti. Dodatna prednost...

ZADNJE OBJAVE