[VRUĆE] Facebook krivo obračunavao metrike video objava

Među onima ste koji marljivo koriste prednost video objava i video oglašavanja na Facebooku? Onda morate znati da je web gigant nedavno objavio službenu ispriku radi pogrešnog prikaza metrika za tu vrstu oglašavanja. »We sincerely...

Koliku važnost hrvatski potrošači pridaju kvaliteti proizvoda za kućne ljubimce?

Potražnja za hranom i proizvodima za njegu i zdravlje kućnih ljubimaca počela je rasti još u ožujku. Podaci posljednjih godina ukazuju na to da će se vrhunac potražnje dogoditi u travnju i ključno je...

Što svaki web trgovac može napraviti kako bi zadržao kupce?

Veliki dio web trgovaca još uvijek nije svjestan koliko prednosti, i značajno nižih troškova, ima zadržavanje postojećih kupaca u usporedbi s pridobivanjem novih raznim marketinškim i prodajnim aktivnostima. Svakodnevno se za pridobivanje novih klijenata...
online trgovci

Što kao online trgovac možete postići na Instagramu i kako pripremiti dobar profil?

U prvom članku o Instagramu predstavila sam sve popularniju društvenu mrežu kojoj se pridružuje sve više tvrtki. Sada ćemo konkretno pogledati zašto i kako početi s komunikacijom na toj mreži. Zašto se uopće pridružiti Instagramu? Ako...

5 ključnih faktora rasta online trgovine

Razumijete zašto je online prisutnost za trgovce danas obvezna? Na konferenciji Ecommerce Day 2017, organiziranoj 5. travnja u Zagrebu predavali su brojni ecommerce stručnjaci i posjetiteljima predali jedinstveno znanje u području web trgovine. Među njima i Darko...

Pobjednici natjecanja Web trgovac godine 2017

Najbolji web trgovci godine su namjestaj.hr i sonusart.hr! Danas se u dvorani KRAŠ Auditorium u Zagrebu na 3. konferenciji Ecommerce Day, dodjelom nagrada najboljim web trgovcima zaključilo najveće natjecanje na području web kupovine u Hrvatskoj...

Kako vam inicijativa Shopper’s Mind – sMind može pomoći unaprijediti poslovanje?

Nakon više od mjesec dana po završetku natjecanja Shopper's Mind Spletni trgovec leta 2016 održanog krajem studenog u Ljubljani, prikupili smo izjave trgovaca nagrađenih prestižnom ecommerce nagradom. Razgovarali smo o dodanim vrijednostima koje im donosi...

Shoptalk Europe, povratak digitalnoj transformaciji Power Retail-a

Read in english Shoptalk Europe se vraća u Barcelonu i ovog lipnja, nakon izuzetno uspješnog prošlogodišnjeg izdanja, sa svrhom olakšavanja digitalne transformacije europskog maloprodajnog tržišta. Cilj Shoptalka je stvoriti najdinamičniju i najnapredniju zajednicu europske maloprodaje, usmjerenu...

Jesu li kupci zadovoljni uslugama dostave i što žele?

Dostavne usluge kod online kupovine postaju jedan od najvažnijih faktora kupovnog procesa. Kada je riječ o dostavi naručenih proizvoda, očekivanja kupaca su iznimno porasla proteklih godine. Upravo je praktičnost dostave i dostavu po mjeri...
aktivirajte pretplatnike

6 načina kako aktivirati »uspavale« pretplatnike na e-novosti

Brojni pretplatnici na email novosti dolaze i odlaze, neki od njih su aktivni, a neki ne. Otvaraju, čitaju i klikaju na poveznice, ali činjenica je da rijetki ostaju aktivni u nedogled. Mnogi od njih...

ZADNJE OBJAVE