zadovoljstvo-povrat-proizvoda

Vaši kupci žele informaciju gdje se nalazi naručeni proizvod!

Znate li što kupci očekuju kad je u pitanju dostava iz vaše online trgovine i što im je važno da bi bili zadovoljni kad završe s kupovinom? Novo istraživanje pokazalo je da je razina...

3 najčešće pogreške kod upotrebe UTM parametara

Najčešće pogreške s kojima smo se suočili u praksi su upotreba neprimjerenih znakova u UTM parametru, dodavanje parametara kada to nije potrebno i nerazumijevanje sintakse. 1. Upotreba neprimjerenih znakova URL mora s UTM-om činiti neprekinut niz...

Steknite ključna digitalna znanja – besplatno!

Digitalna prisutnost u punom je zamahu i nužnost današnjeg poslovanja. Ako vas zanima gdje naučiti aktualna znanja, niže navedeni izvori bit će vam od koristi. Samostalno naučite osnove SEO i web analize, oglašavanja na...

5 razloga zašto morate imati mobilnu verziju web trgovine

Razvoj mobilnih tehnologija značajno mijenja ponašanje potrošača. Prema prošlogodišnjim podacima DZS-a, broj kućanstava koji koristi pristup internetu putem širokopojasnih mobilnih mreža porastao je sa 31 % na 38 % i to uglavnom zahvaljujući sve...
FB oglasavanje

8 zlatnih pravila Facebook oglašavanja

Broj Facebook korisnika u konstantnom je porastu, a prema podacima Statista, u drugom kvartalu 2018. godine Facebook je mjesečno koristilo čak 2,23 milijarde ljudi. Ta informacija je zanimljiva svim poduzetnicima, tvrtkama i organizacijama koji...
adwords display

3 pogreške koje morate izbjegavati na Google prikazivačkoj mreži

Google Ads je u potpunosti razvio pretraživanje po ključnim riječima i godinama je samo iz toga donosio prihode. Međutim, 2005. godine Google je proširio svoju ponudu na prikazivačku (display) mrežu. Google prikazivačka mreža ima...
inspektori_u_web_trgovini

Što inspektori provjeravaju u web trgovini? Stvari na koje morate paziti…

Inspektori su već u akciji, a vi niste u potpunosti sigurni je li vaša web trgovina u skladu sa zakonom? U prošlom sam članku pisala o tome što morate učini kada se odlučite pokrenuti...

Pitanja kupaca na koja izvrsna web shop stranica mora znati brzo odgovoriti

Kojim se sve detaljima posvetiti prilikom izrade savršenog web shopa možemo pisati na tisuće stranica. Za početak, prođimo zajedno ključne elemente koji čine izvrsnu ecommerce stranicu odgovarajući na pitanja koja kupac postavlja prilikom posjete web shopu. Gdje...

Zašto bilježite manje prometa nego ste ga platili?

Događa li vam se često da ne znate objasniti razliku između podataka o plaćenoj usluzi i dobivenih rezultata? Praćenje učinkovitosti i rezultata online oglašavanja bez analitike jednostavno ne ide. Izvori posjetitelja web stranica su toliko raspršeni...

6 razloga zašto vaše marketinške kampanje nisu uspješne

Svi vi koji se bavite digitalnim marketingom dobro znate da izvedba marketinških kampanja nije jednostavan proces. Iako vladate pojedinim elementima lako može doći do pogrešaka pri povezivanju u jedinstvenu kampanju. Posljedično, rezultati ne dostižu zadane...

ZADNJE OBJAVE