Proljeće je najbolje vrijeme za obnovu doma
Kad zamiriši proljeće! Onda je sve ljepše, zar ne?
Koje smo trendove otkrili na Jeftinije.hr? Odlučuju li se potrošači na bojanje, mijenjanje namještaja, uređenje okućnice ili možda traže novu vrtnu garnituru?Na Jeftinije.hr svakog proljeća bilježimo...
Navike kupovine u Hrvatskoj (2024.): Što otkrivaju podaci?
U posljednjem desetljeću online kupovina postala je neizostavni dio naše svakodnevice. Kupovne navike, generacijske razlike i tehnologija neprestano se mijenjaju i razvijaju. Digitalizacija, koja napreduje nevjerojatnom brzinom – razmislite samo o tome kako je...
3 najveće pogreške u digitalnom marketingu koje si web trgovac ne smije priuštiti!
Imate uspješnu web trgovinu. Nakon dugih godina napornog rada čini vam se da ste većinu stvari u svojoj trgovini doveli do točke na kojoj sada konačno možete početi ubirati plodove svog rada. Zadovoljni ste...
Online kupci televizora neće čekati na Black Friday ponude!
Što mislite zašto potrošači pojačano kupuju tv prijemnike? U ljetnim mjesecima smo primijetili veliki porast praćenja različitih sportskih događanja i natjecanja. Pratilo se europsko prvenstvo u košarci, svjetsko prvenstvo u odbojci, biciklističke utrke, prvenstvo...
Primjeri najboljih Black Friday kampanja
Nakon izvanredne prošlogodišnje evolucije online prodaje, web trgovci se vraćaju na bojno polje inovativnosti i kreativnosti. Posljednji dio godine obilježen je, za web trgovce, tradicionalno uspješnim razdobljima koji se nazivaju i „praznicima kupovine“: Singles'...
Vremenski uvjeti oblikuju online potražnju: potrošači su potrazi za zimskim gumama i opremom za...
Prvi ovogodišnji val hladnoće na europskom kontinentu uvelike se odrazio i na potražnju online potrošača, pokazuju to podaci Heureka grupe kojoj pripada i domaći portal za usporedbu cijena, Jeftinije.hr.Pregledali smo i usporedili potražnju online...




































