lokalno-pretraživanje

Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing

Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako? Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...
uvodni-email

Kako da vaš uvodni email bude još bolji?

E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...
5_načina_kako_povecati_prodaju

5 trikova kako povećati prodaju

Marketing i prodaja vrlo su povezani s ljudskom psihologijom, te vrlo jednostavno možete upotrijebiti nekoliko osnovnih trikova koji će uvjeriti ljude da kupe upravo u vašoj web trgovini. U nastavku pročitajte 5 načina koji...
FMCG

4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)

Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...
amazon

Amazon se još uvijek bori s osvajanjem Europe

Amazon je jedna od većih ecommerce tvrtki u Europi. Iako nije prisutan u svim europskim državama, ima veliki utjecaj, a posebno u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Amazon je prvi web shop u Americi otvorio...
Suzana Martić

[INTERVJU] Suzana Martić (Lesnina): »Pazite da ne razočarate kupca, budite dosljedni i pošteni!«

Online prodaja u Hrvatskoj raste iz dana u dan, a neke kategorije imaju veći potencijal od drugih. Takva je situacija i s kategorijom Dom i vrt. Prema našem istraživanju Shopper's Mind Hrvatska 2018, broj...
Stevica Kuharski

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...
povecanje-prometa-na-web-stranici

Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …

Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...
adwords

Google AdWords za početnike: Što morate znati prije nego ga počnete koristiti?

Google AdWords je Google alat za oglašavanje u kojem oglašivači licitiraju za određene ključne riječi kako bi se njihovi oglasi prikazali na što boljoj poziciji u Google tražilici. Još uvijek postoji puno skeptika koji...
digitalni-marketing

[INTERVJU] Igor Pauletič: Digitalni marketing je više od PPC-a i brige za 3 objave...

S Igorom Pauletičem, direktorom tvrtke FrodX, sam uz kavu porazgovarala o lekcijama koje je podijelio na svojem predavanju u sklopu FrodX akademije. Razgovor nas je odveo do trendova u marketingu, novih prodajnih taktika, chat botova...

ZADNJE OBJAVE