ROI

Kako mjeriti rezultate digitalnog marketinga i ROI?

Kako donose na portalu Marketo email, društvene mreže i web stranice tri su glavna kanala za komunikaciju sa strankama. Bez obzira na to koriste li mobilne telefone ili stolna računala, većina stranki koristi jedan...
vjernost_kupca

6 načina kako pridobiti vjernost kupaca

Pronalaženje kupaca i njihovo zadržavanje glavni je cilj ecommerce-a. Na tržištu je mnogo online trgovina i vi morate učiniti nešto kako bi se istaknuli. Programi vjernosti su jedna mogućnost, a u ovom članku možete...
dark-dujić

[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u...

U Ljubljani se nedavno održala najveća regionalna konferencija s područja online trgovine, Ecommerce Day 2017. Na događaju su po prvi puta predstavljeni rezultati najvećeg istraživanja online kupovine u Sloveniji, Shopper's Mind 2017, koje je...

[INTERVJU] Digitalni marketing: što rade vodeći na internetu?

Slovenski portal Mladi poduzetnik objavio je intervju s dr. Jelenom Rašula, jednom od osnivačica brenda Shopper's Mind i voditeljicom digitalnog marketinga na Ceneje d.o.o., koja je govorila o ključnim marketinškim izazovima u sljedećim godinama.  Sugovornica je, između...
open_rate

11 načina kako da povećate open rate

Ako želite da pretplatnici na vašu elektronsku poštu otvore vezu koja se u njoj nalazi, važno je da ju uopće otvore. Sama moram priznati da imam preko 200 neotvorenih mailova, a većina njih su...
smindhr_podatkovna_ekonomija

Ankete su pokazale – online trgovine napreduju u podatkovnom gospodarstvu

Digitalni podaci ključan su izvor za ekonomski rast, kompetitivnost, inovacije, stvaranje novih radnih mjesta i općeniti napredak društva. Najvažnije od svega, vrijednost podataka raste. Ovom anketom je The European eCommerce & Omni-Schannel Trade Association...
instagram

Što, kada i koliko puta objaviti na Instagramu kao web trgovac?

Ako ste pročitali članak o tome kako web trgovci mogu koristiti Instagram i kako pripremiti dobar profil, onda ste već upoznati s ovom društvenom mrežom. Postavili ste si ciljeve i kreirali profil koji će...
online kupovina u HR

Saznajte tko u Hrvatskoj kupuje online i prilagodite se!

Ima li vaš web shop sve što je kupcima važno? Ako želite doseći svoju ciljnu skupinu, prvi korak je dobivanje predodžbe o tome tko u Hrvatskoj najviše kupuje. U tome vam mogu pomoći rezultati...
UX-dizajn

Osnove dobrog UX designa

Danas se s pojmom "korisničko iskustvo" susrećemo na svakom koraku, u restoranu i kafiću ili na web stranici i u aplikacijama. Znate li da pozitivno korisničko iskustvo posjetitelje privuče da ostanu na vašoj web...
Online plaćanje

Online metode plaćanja u Europi

Zanima li vas koje su omiljene i najčešće korištene metode online plaćanja u Europi? Pitali ste se koje načine plaćanja ponuditi da biste zadovoljili većinu kupaca? Teško je dati jedinstven odgovor, jer je svaka...

ZADNJE OBJAVE