dark-dujić

[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u...

U Ljubljani se nedavno održala najveća regionalna konferencija s područja online trgovine, Ecommerce Day 2017. Na događaju su po prvi puta predstavljeni rezultati najvećeg istraživanja online kupovine u Sloveniji, Shopper's Mind 2017, koje je...

[INTERVJU] Digitalni marketing: što rade vodeći na internetu?

Slovenski portal Mladi poduzetnik objavio je intervju s dr. Jelenom Rašula, jednom od osnivačica brenda Shopper's Mind i voditeljicom digitalnog marketinga na Ceneje d.o.o., koja je govorila o ključnim marketinškim izazovima u sljedećim godinama.  Sugovornica je, između...
open_rate

11 načina kako da povećate open rate

Ako želite da pretplatnici na vašu elektronsku poštu otvore vezu koja se u njoj nalazi, važno je da ju uopće otvore. Sama moram priznati da imam preko 200 neotvorenih mailova, a većina njih su...
smindhr_podatkovna_ekonomija

Ankete su pokazale – online trgovine napreduju u podatkovnom gospodarstvu

Digitalni podaci ključan su izvor za ekonomski rast, kompetitivnost, inovacije, stvaranje novih radnih mjesta i općeniti napredak društva. Najvažnije od svega, vrijednost podataka raste. Ovom anketom je The European eCommerce & Omni-Schannel Trade Association...
instagram

Što, kada i koliko puta objaviti na Instagramu kao web trgovac?

Ako ste pročitali članak o tome kako web trgovci mogu koristiti Instagram i kako pripremiti dobar profil, onda ste već upoznati s ovom društvenom mrežom. Postavili ste si ciljeve i kreirali profil koji će...
online kupovina u HR

Saznajte tko u Hrvatskoj kupuje online i prilagodite se!

Ima li vaš web shop sve što je kupcima važno? Ako želite doseći svoju ciljnu skupinu, prvi korak je dobivanje predodžbe o tome tko u Hrvatskoj najviše kupuje. U tome vam mogu pomoći rezultati...
UX-dizajn

Osnove dobrog UX designa

Danas se s pojmom "korisničko iskustvo" susrećemo na svakom koraku, u restoranu i kafiću ili na web stranici i u aplikacijama. Znate li da pozitivno korisničko iskustvo posjetitelje privuče da ostanu na vašoj web...
Online plaćanje

Online metode plaćanja u Europi

Zanima li vas koje su omiljene i najčešće korištene metode online plaćanja u Europi? Pitali ste se koje načine plaćanja ponuditi da biste zadovoljili većinu kupaca? Teško je dati jedinstven odgovor, jer je svaka...
duštvene mreže

Izgradite prepoznatljivost na društvenim mrežama

Društvene mreže preuzele su važnu ulogu u našim životima, ali neke su svejedno popularnije od drugih. Poslovni korisnici smatraju da im društvene mreže omogućuju bržu i jednostavniju komunikaciju s klijentima, korisnicima i potrošačima, a...
Rast ecommerce EU

[ISTRAŽIVANJE] Neuzaustavljiv rast ecommerca na zapadnoeuropskom tržištu

Procjenjuje se da će do 2022. godine ecommerce na zapadnoeuropskom tržištu zauzimati 13,9 % ukupne prodaje, a ako se iz projekcije izuzme kategorija FMCG proizvoda pretpostavlja se da će ecommerce zauzimati čak 20 %...

ZADNJE OBJAVE