DOKAZANO: Generacije X, Y i Z se uvelike razlikuju prema kupovnim navikama!
Nedavno Shopper's Mind 2016 istraživanje koje je u studenom prošle godine provedeno na 5.352 slovenskih korisnika interneta otkrilo je zanimljive razlike u kupovnom ponašanju različitih generacija slovenskih potrošača – pripadnika tzv. baby boom generacije...
[TrendKiwi] Dolaze vrućine! Potražnja za klima uređajima porast će za više od 300 posto!
Prodajete u kategoriji klima uređaja? Provjerite analizu ponašanja potrošača i otkrijte kakve vam mogućnosti otvara ta kategorija!
U narednim danima meteorolozi najavljuju temperature visoko iznad 30 stupnjeva, a mi najavljujemo više od 3-struko veće potražnje za klima...
[TrendKiwi] U trenutku vala vrućine očekujemo 5-struko povećanje zanimanja za klime!
Na portalu Shopper's Mind - sMind od sada možete pratiti rubriku TrendKiwi koja vam donosi uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda.
U očekivanju prvog ovogodišnjeg vala vrućine koji nam dolazi ovog tjedna, pripremili smo analizu online pretraživanja...
Kako će se u ovoj godini mijenjati navike potrošača?
Novo istraživanje međunarodne organizacije Pricewaterhousecoopers (PwC) o kupovnim navikama u 2016., otkriva 5 važnih trendova s kojima se moraju upoznati svi koji se bave trgovinom bilo u online ili fizičkim kanalima:
1. Rast učestalosti online...
[TrendKiwi] Vrhunac potražnje za zimskim gumama! Donosimo uvid u najtraženije veličine guma i brandova...
TrendKiwi analize donose uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda i prognoze ponašanja potrošača za jednostavnije planiranje prodajnih i oglašivačkih aktivnosti.
Na vodećem hrvatskom portalu za usporednu kupovinu, jeftinije.hr, smo tik pred vrhunac sezone pripremili analizu kupovnog...