Zašto se svaki web trgovac mora pripremiti za Black Friday i Cyber Monday?
Black Friday je među potrošačima u SAD-u, a zadnje dvije godine i u Europi, poznat po nevjerojatnim sniženjima i mogućnostima uštede. Slijedi ga Cyber Monday s pojedinim online pogodnostima, a oba dana su svojevrstan uvod...
Kako prodavati milenijalcima, a kako babyboom generaciji?
Zbog ekstremnog rasta online kupovine web trgovci se vraćaju svojim ciljnim skupinama – njihovim karakteristikama, navikama i preferencijama. Zašto?
Najvažnije pitanje koje mora postaviti svaki vlasnik web trgovine prije samog početka poslovanja je:
Kako prodavati različitim...
Na što trebate paziti kako bi vaša web trgovina (p)ostala profitabilna
Razvoj novih ecommerce rješenja, povećanje broja online kupovina kao i povećanje prelaska broja ljudi iz tradicionalnih u online kupce, obećavajući su znakovi za one koji se žele okušati u web trgovini. Ecommerce nudi izvrsne...
Ecommerce trendovi za 2020
Ecommerce prostor razvija se nevjerojatnom brzinom. Očekuje se da će globalni prihodi prodaje u 2020. doseći čak 3,500 milijarde eura. Veoma je važno poznavati i implementirati najnovije trendove koji će dovesti do povećanja prodaje...
Hrvati su velik dio božićnog shoppinga obavili već tijekom Crnog petka
Traganje za dobrim cijenama i čekanje popusta - upravo to je opis ponašanja domaćih potrošača posljednjih mjeseci. Ništa drugačije nije niti tijekom božićne kupovine. Prema rezultatima božićno-novogodišnje ankete na platformi za usporednu web kupovinu...
Velika promjena Facebook news feed-a! Kako će utjecati na oglašavanje?
Facebook je nedavno objavio da će iz news feed-a maknuti oglasne sadržaje kao što su objave tvrtki, brendova i medija. Glavna svrha bi trebala biti veći naglasak na osobnim trenucima koji povezuju korisnike, što...
Pobjednici natjecanja Web trgovac godine 2018
Najbolji web trgovci godine su zooplus.hr i sonusart.hr!
Danas je na konferenciji Ecommerce Day u Kraš Auditoriumu u Zagrebu, svečanom podjelom nagrada završilo najveće natjecanje web trgovaca u Hrvatskoj, Web trgovac godine 2018, koje se...
Kako vam inicijativa Shopper’s Mind – sMind može pomoći unaprijediti poslovanje?
Nakon više od mjesec dana po završetku natjecanja Shopper's Mind Spletni trgovec leta 2016 održanog krajem studenog u Ljubljani, prikupili smo izjave trgovaca nagrađenih prestižnom ecommerce nagradom. Razgovarali smo o dodanim vrijednostima koje im donosi...
Gdje nastaju digitalci?
Shopper's Mind – sMind (grupacija Ceneje) prvo je poduzeće u Hrvatskoj i Sloveniji u kojem su svi zaposlenici i vanjski suradnici u tri države položili ispit Googleove Digitalne garaže i time potvrdili aktualna znanja s...
5 tipova kupaca koji posjećuju vašu stranicu
Možete li ih sve prepoznati?
Jeste li ikada pomislili da je bilo kakav kupac bolji nego niti jedan? Ako tek počinjete s online prodajom, svaki kupac vam puno znači. Prodaja je samo prodaja, zar ne?...








































