Zašto se svaki web trgovac mora pripremiti za Black Friday i Cyber Monday?

Black Friday je među potrošačima u SAD-u, a zadnje dvije godine i u Europi, poznat po nevjerojatnim sniženjima i mogućnostima uštede. Slijedi ga Cyber Monday s pojedinim online pogodnostima, a oba dana su svojevrstan uvod...

Kako prodavati milenijalcima, a kako babyboom generaciji?

Zbog ekstremnog rasta online kupovine web trgovci se vraćaju svojim ciljnim skupinama – njihovim karakteristikama, navikama i preferencijama. Zašto? Najvažnije pitanje koje mora postaviti svaki vlasnik web trgovine prije samog početka poslovanja je: Kako prodavati različitim...

Na što trebate paziti kako bi vaša web trgovina (p)ostala profitabilna

Razvoj novih ecommerce rješenja, povećanje broja online kupovina kao i povećanje prelaska broja ljudi iz tradicionalnih u online kupce, obećavajući su znakovi za one koji se žele okušati u web trgovini. Ecommerce nudi izvrsne...

Ecommerce trendovi za 2020

Ecommerce prostor razvija se nevjerojatnom brzinom. Očekuje se da će globalni prihodi prodaje u 2020. doseći čak 3,500 milijarde eura. Veoma je važno poznavati i implementirati najnovije trendove koji će dovesti do povećanja prodaje...

Hrvati su velik dio božićnog shoppinga obavili već tijekom Crnog petka

Traganje za dobrim cijenama i čekanje popusta - upravo to je opis ponašanja domaćih potrošača posljednjih mjeseci. Ništa drugačije nije niti tijekom božićne kupovine. Prema rezultatima božićno-novogodišnje ankete na platformi za usporednu web kupovinu...
FB-oglasi

Velika promjena Facebook news feed-a! Kako će utjecati na oglašavanje?

Facebook je nedavno objavio da će iz news feed-a maknuti oglasne sadržaje kao što su objave tvrtki, brendova i medija. Glavna svrha bi trebala biti veći naglasak na osobnim trenucima koji povezuju korisnike, što...

Pobjednici natjecanja Web trgovac godine 2018

Najbolji web trgovci godine su zooplus.hr i sonusart.hr! Danas je na konferenciji Ecommerce Day u Kraš Auditoriumu u Zagrebu, svečanom podjelom nagrada završilo najveće natjecanje web trgovaca u Hrvatskoj, Web trgovac godine 2018, koje se...

Kako vam inicijativa Shopper’s Mind – sMind može pomoći unaprijediti poslovanje?

Nakon više od mjesec dana po završetku natjecanja Shopper's Mind Spletni trgovec leta 2016 održanog krajem studenog u Ljubljani, prikupili smo izjave trgovaca nagrađenih prestižnom ecommerce nagradom. Razgovarali smo o dodanim vrijednostima koje im donosi...

Gdje nastaju digitalci?

Shopper's Mind – sMind (grupacija Ceneje) prvo je poduzeće u Hrvatskoj i Sloveniji u kojem su svi zaposlenici i vanjski suradnici u tri države položili ispit Googleove Digitalne garaže i time potvrdili aktualna znanja s...

5 tipova kupaca koji posjećuju vašu stranicu

Možete li ih sve prepoznati? Jeste li ikada pomislili da je bilo kakav kupac bolji nego niti jedan? Ako tek počinjete s online prodajom, svaki kupac vam puno znači. Prodaja je samo prodaja, zar ne?...

ZADNJE OBJAVE