[INTERVJU] Suzana Martić (Lesnina): »Pazite da ne razočarate kupca, budite dosljedni i pošteni!«
Online prodaja u Hrvatskoj raste iz dana u dan, a neke kategorije imaju veći potencijal od drugih. Takva je situacija i s kategorijom Dom i vrt. Prema našem istraživanju Shopper's Mind Hrvatska 2018, broj...
Kako učinkovito koristiti portale za usporednu kupovinu za povećanje prodaje vašeg web shopa
Prema izvještaju Europske komisije (EK), portale za usporednu kupovinu (engl. Price comparison engines) koristi 74% europskih potrošača, a 35% njih je iste koristilo za svoju primarnu odluku o kupovini. Prema podacima istraživanja Shopper’s Mind...
[INFOGRAFIKA] Rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj
U infografici prikazanoj niže možete pogledati rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj protekle dvije godine. U 2016. je na mjesečnoj razini kupovalo čak 33 % korisnika interneta, a barem jedno iskustvo s online kupovinom ima...
Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima
Podaci istraživanja Shopper's Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja.
Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet,...
[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u...
U Ljubljani se nedavno održala najveća regionalna konferencija s područja online trgovine, Ecommerce Day 2017. Na događaju su po prvi puta predstavljeni rezultati najvećeg istraživanja online kupovine u Sloveniji, Shopper's Mind 2017, koje je...
Kako da vaš uvodni email bude još bolji?
E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...
5 ključnih faktora rasta online trgovine
Razumijete zašto je online prisutnost za trgovce danas obvezna? Na konferenciji Ecommerce Day 2017, organiziranoj 5. travnja u Zagrebu predavali su brojni ecommerce stručnjaci i posjetiteljima predali jedinstveno znanje u području web trgovine. Među njima i Darko...
Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing
Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako?
Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...
Amazon se još uvijek bori s osvajanjem Europe
Amazon je jedna od većih ecommerce tvrtki u Europi. Iako nije prisutan u svim europskim državama, ima veliki utjecaj, a posebno u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Amazon je prvi web shop u Americi otvorio...
Izgradite prepoznatljivost na društvenim mrežama
Društvene mreže preuzele su važnu ulogu u našim životima, ali neke su svejedno popularnije od drugih. Poslovni korisnici smatraju da im društvene mreže omogućuju bržu i jednostavniju komunikaciju s klijentima, korisnicima i potrošačima, a...




























![[INTERVJU] Suzana Martić (Lesnina): »Pazite da ne razočarate kupca, budite dosljedni i pošteni!« Suzana Martić](https://smind.hr/wp-content/uploads/2018/06/suzana-martić2-324x235.jpg)

![[INFOGRAFIKA] Rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj rast učestalosti online kupovine](https://smind.hr/wp-content/uploads/2017/01/rast-ucestalosti-online-kupovine-u-HR-696x520-324x235.png)

![[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u slovenskom ecommercu dark-dujić](https://smind.hr/wp-content/uploads/2017/12/A67A3813-324x235.jpg)







