Provjerite po čemu su hrvatski web kupci drugačiji od slovenskih!
Istraživanje Shopper's Mind, kojeg partnerski provode grupacija Ceneje i istraživačka agencija Valicon, ove je godine od siječnja do ožujka, na uzorku od 4,436 hrvatskih online potrošača, proučavalo najnovije trendove u njihovim posljednjim kupovinama.
Prisutni ste...
Kako prilagoditi web stranicu Z generaciji?
Pripadnici Z generacije rođeni su oko 2000. godine, a nazivaju se i mobilnom generacijom, generacijom Facebooka i slično. Karakterizira ih to što su odrastali s tehnologijom i internetom, pametnim telefonima, YouTube-om i drugim medijskim...
[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije
Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...
[INTERVJU] Digitalni marketing: što rade vodeći na internetu?
Slovenski portal Mladi poduzetnik objavio je intervju s dr. Jelenom Rašula, jednom od osnivačica brenda Shopper's Mind i voditeljicom digitalnog marketinga na Ceneje d.o.o., koja je govorila o ključnim marketinškim izazovima u sljedećim godinama. Sugovornica je, između...
[FMCG] Otkrivamo kako potrošači kupuju proizvode svakodnevne potrošnje!
Trgovinu proizvodima svakodnevne potrošnje u posljednje vrijeme karakterizira posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind – sMind nedavno smo objavili usporedbu kupovnih navika hrvatskih i slovenskih potrošača, a u ovom ćemo članku analizirati neke od ključnih...
Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?
Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...
Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …
Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...
CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!
Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala...
[ISTRAŽIVANJE SHOPPER’S MIND] Iznimno povećanje učestalosti internet kupovine u Hrvatskoj i Sloveniji
Novi podaci najvećeg istraživanja online kupovine u regiji, Shopper’s Mind 2017, predstavljeni na konferenciji Ecommerce Day 2017, otkrivaju sličnosti i razlike među hrvatskim i slovenskim internet kupcima i donose jedinstveno znanje za web trgovce na oba...
11 načina kako da povećate open rate
Ako želite da pretplatnici na vašu elektronsku poštu otvore vezu koja se u njoj nalazi, važno je da ju uopće otvore. Sama moram priznati da imam preko 200 neotvorenih mailova, a većina njih su...