INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?
8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...
Znate li što potrošači kupuju i što vi nemate?
Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije te interneta prouzrokovao je temeljne promjene u suvremenom poslovnom svijetu. Za odgovarajuće praćenje novih trendova treba vam pravo znanje!
U grupaciji Ceneje d.o.o. detaljno proučavamo potrošačke navike već...
Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?
Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
Provjerite po čemu su hrvatski web kupci drugačiji od slovenskih!
Istraživanje Shopper's Mind, kojeg partnerski provode grupacija Ceneje i istraživačka agencija Valicon, ove je godine od siječnja do ožujka, na uzorku od 4,436 hrvatskih online potrošača, proučavalo najnovije trendove u njihovim posljednjim kupovinama.
Prisutni ste...
Više od 19% hrvatskih tvrtki prodaje na webu! Jeste li među njima?
U Hrvatskoj neupitno raste broj tvrtki koje koriste internet kao jedan od kanala prodaje, a tijekom 2015. premašili smo u tome i europski prosjek. Novoj situaciji na tržištu treba se brzo prilagoditi inače nećete...
[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti
Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje
Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina?
Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
Shopper’s mind: poslovna inteligencija na dohvat ruke
Početkom 2016, u grupaciji Ceneje, predstavili smo vam novi brand poslovne inteligencije Shopper's Mind – sMind koji predstavlja inicijativu grupacije za promociju i razvoj znanja u e-commerce području.
Što znači sMind?
sMind skraćenica je fraze „shopper's...