Ove godine očekujemo 12-postotni rast prihoda od web trgovine!
Udruženje Ecommece Europe koje predstavlja više od 25.000 europskih tvrtki s područja web trgovine je nedavno predstavilo novo izvješće European B2C E-commerce 2016. Podaci su otkrili da se prihod od web trgovine u 2015...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?
Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...
[USPOREDBA HR – SLO] Hrvati istražuju ponudu svakodnevnih proizvoda čak nekoliko dana prije kupovine
Kupovne navike potrošača se znatno razlikuju prema pojedinačnim skupinama proizvoda. Kategorija koja je u mnogočemu specifična je kategorija prehrambenih proizvoda kod koje većina kupaca još uvijek želi fizički kontakt i brzu dostavu. Posljedično, udio...
[TrendKiwi] U trenutku vala vrućine očekujemo 5-struko povećanje zanimanja za klime!
Na portalu Shopper's Mind - sMind od sada možete pratiti rubriku TrendKiwi koja vam donosi uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda.
U očekivanju prvog ovogodišnjeg vala vrućine koji nam dolazi ovog tjedna, pripremili smo analizu online pretraživanja...
Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima
Podaci istraživanja Shopper's Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja.
Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet,...
INFOGRAFIKA: Koji oblici promocije su najučinkovitiji u povećanju prodaje?
Kao trgovce, sigurno vas zanima kako različiti oblici poticanja prodaje, poput oglašavanja, PR sadržaja, direktnog marketinga i promocije na mjestu prodaje, utječu na odluke o kupovini (online) kupaca. Odgovore nudi istraživanje Shopper's Mind –...
INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?
8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...
Znate li što potrošači kupuju i što vi nemate?
Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije te interneta prouzrokovao je temeljne promjene u suvremenom poslovnom svijetu. Za odgovarajuće praćenje novih trendova treba vam pravo znanje!
U grupaciji Ceneje d.o.o. detaljno proučavamo potrošačke navike već...
Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?
Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
Provjerite po čemu su hrvatski web kupci drugačiji od slovenskih!
Istraživanje Shopper's Mind, kojeg partnerski provode grupacija Ceneje i istraživačka agencija Valicon, ove je godine od siječnja do ožujka, na uzorku od 4,436 hrvatskih online potrošača, proučavalo najnovije trendove u njihovim posljednjim kupovinama.
Prisutni ste...






























![[USPOREDBA HR – SLO] Hrvati istražuju ponudu svakodnevnih proizvoda čak nekoliko dana prije kupovine](https://smind.hr/wp-content/uploads/2016/07/kupovne-navike-u-kategoriji-hrane-i-pića-324x235.jpg)
![[TrendKiwi] U trenutku vala vrućine očekujemo 5-struko povećanje zanimanja za klime!](https://smind.hr/wp-content/uploads/2016/06/analiza-pretrazivanja-klime-2016_full-696x445-324x235.jpg)








