online-rast-modne-industrije

Modna industrija – najbrže rastući ecommerce sektor

Početkom ove godine, Ecommerce Foundation javnosti je prezentirala zanimljive podatke ecommerce benchmark istraživanja provedenog na uzorku 1068 kompanija. Usredotočit ćemo se na online stopu rasta (ukupan broj online narudžbi upućen vašoj tvrtki podijeljen s...

Naučite oblikovati infografike u 5 koraka!

Nedavno sam za portal Shopper's Mind pripremila pregled 8 ključnih elemenata uspješnih infografika, a u ovom članku pokazat ću vam kako u samo 5 koraka možete naučiti oblikovati vlastite infografike koje vam na vizualno...

5 trikova za mjerenje direktnog učinka marketinških kampanja

Imate web trgovinu ili neki drugi oblik online poslovanja i izbjegavate oglašavanje bannerima ili offline promociju jer se bojite da neće biti zadovoljavajućeg učinka? Vjerojatno vas muči mjerljivost kampanja, a samim time i...

Ne pretpostavljajte. Testirajte!

Kada bi postojao univerzalan koncept prema kojem bi vaša web stranica uspješno ispunjavala postavljene ciljeve, sva poduzeća bi imala izvrsne stranice. Realnost je pak, da se ponašanje korisnika različitih industrija razlikuje. Na primjer, posjetitelji...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...

Znate li koji oglašivački kanali najznačajnije utječu na online odluke o kupovini?

Nedavno smo u jednom od članaka na portalu sMind objavili rezultate istraživanja Shopper's Mind – sMind koji nam otkrivaju kako različiti poticaji (oglašavanje, PR sadržaj, … ) utječu na odluke o kupovini online kupaca. Sada smo...

5 razloga zašto morate imati mobilnu verziju web trgovine

Razvoj mobilnih tehnologija značajno mijenja ponašanje potrošača. Prema prošlogodišnjim podacima DZS-a, broj kućanstava koji koristi pristup internetu putem širokopojasnih mobilnih mreža porastao je sa 31 % na 38 % i to uglavnom zahvaljujući sve...

6 razloga zašto vaše marketinške kampanje nisu uspješne

Svi vi koji se bavite digitalnim marketingom dobro znate da izvedba marketinških kampanja nije jednostavan proces. Iako vladate pojedinim elementima lako može doći do pogrešaka pri povezivanju u jedinstvenu kampanju. Posljedično, rezultati ne dostižu zadane...

Kako mjerite ROI kampanja na društvenim mrežama?

Alat Google Analytics (GA) prati podatke na našim internetskim stranicama te nam omogućuje analizu učinkovitosti oglašivačkih kampanja. Analiza AdWords kampanja može biti brza i učinkovita, a u Google Analyticsu imamo prikazane troškove i druge podatke...
8 koraka u oblikovanju uspjesnih infografika

8 koraka u oblikovanju uspješnih infografika

Infografike ili vizualizacije podataka postale su uobičajene na web portalima, blogovima, u trgovinama i časopisima jer predstavljaju način otkrivanja informacija skrivenih u slojevima podataka.  Vizualnim predstavljanjima podataka uspješno nadograđujemo komunikacijsku strategiju, marketinški i prodajni...

ZADNJE OBJAVE