8 koraka u oblikovanju uspjesnih infografika

8 koraka u oblikovanju uspješnih infografika

Infografike ili vizualizacije podataka postale su uobičajene na web portalima, blogovima, u trgovinama i časopisima jer predstavljaju način otkrivanja informacija skrivenih u slojevima podataka.  Vizualnim predstavljanjima podataka uspješno nadograđujemo komunikacijsku strategiju, marketinški i prodajni...
Znate li koliko konkurenata u vasem sektoru vec prodaje na internetu

Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?

Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
https-protokol

Gubite li promet sa HTTPS web stranica?

Sve je više internet portala i web trgovina u posljednje vrijeme suočeno sa gubitkom praćenja posjeta i konverzija mjerenih u Google Analyticsu. Usklici poput “ŠTO SE DOGAĐA?”, “GDJE NAM JE NESTAO PROMET?” I “ŠTO JE S...
Naucite-se-upotrebljavati-UTM-parametre

Imate 10 minuta vremena? Naučite koristiti UTM parametre!

Oglašavate se na webu? Kako detaljno mjeriti uspjeh online oglasnih kampanja? Ako ste u tome stručnjaci, zasigurno znate koliko vas prosječno košta konverzija sa pojedinog izvora, a vjerojatno poznajete i UTM parametre. Ako vam koncept UTM-a...

3 najčešće pogreške kod upotrebe UTM parametara

Najčešće pogreške s kojima smo se suočili u praksi su upotreba neprimjerenih znakova u UTM parametru, dodavanje parametara kada to nije potrebno i nerazumijevanje sintakse. 1. Upotreba neprimjerenih znakova URL mora s UTM-om činiti neprekinut niz...

ZADNJE OBJAVE