[INTERVJU] Sonusart.hr: Iskoristite svaku mogućnost za komunikaciju s vašim kupcima!

Nakon završetka natjecanja Web trgovac godine 2017, koje se zaključilo početkom travnja, na 3. konferenciji Ecommerce Day u Zagrebu, razgovarali smo s web trgovinom sonusart.hr kojoj je pripala jedna od dvije glavne nagrade The...

[INTERVJU] Namjestaj.hr: Što je potrebno da te kupci proglase najboljim trgovcem na webu?

5. travnja smo na 3. konferenciji Ecommerce Day u Zagrebu saznali tko su najbolji web trgovci na hrvatskom tržištu. Organizator najtecanja Web trgovac godine 2017 podijelio je 19 prestižnih ecommerce nagrada, a najzvučniji naziv, The Shopper’s Mind Web Champion Award,...

Povećajte prodaju za četvrtinu – email marketingom!

Ne posvećujete se email marketingu jer mislite da nemate vremena za razvoj baze email kontakata? Na račun toga možete izgubiti jako puno novaca, a vaša prodaja može biti i do 25 % niža! Kao što možete...

Jeste li spremni na posjete inspektora?

U medijima se već neko vrijeme piše o novom projektu uvođenja i razvoja sustava praćenja i nadzora e-trgovine u Poreznoj upravi RH (CRO E-COM), vrijednom gotovo 200.000 eura, koji financira EU. Porezna uprava namjerava oblikovati...

Zašto bilježite manje prometa nego ste ga platili?

Događa li vam se često da ne znate objasniti razliku između podataka o plaćenoj usluzi i dobivenih rezultata? Praćenje učinkovitosti i rezultata online oglašavanja bez analitike jednostavno ne ide. Izvori posjetitelja web stranica su toliko raspršeni...

Pitanja kupaca na koja izvrsna web shop stranica mora znati brzo odgovoriti

Kojim se sve detaljima posvetiti prilikom izrade savršenog web shopa možemo pisati na tisuće stranica. Za početak, prođimo zajedno ključne elemente koji čine izvrsnu ecommerce stranicu odgovarajući na pitanja koja kupac postavlja prilikom posjete web shopu. Gdje...

Steknite ključna digitalna znanja – besplatno!

Digitalna prisutnost u punom je zamahu i nužnost današnjeg poslovanja. Ako vas zanima gdje naučiti aktualna znanja, niže navedeni izvori bit će vam od koristi. Samostalno naučite osnove SEO i web analize, oglašavanja na...

Poznajete li baš sve mogućnosti targetiranja na Facebooku?

Oglašavate na Facebook-u? Ako da, nadam se da koristite mogućnost ciljnog oglašavanja koje može pomoći dosegnuti pravu skupinu potrošača. »Hrvatska je premalena za napredno targetiranje« je rečenica koju često čujem od oglašivača koji obično ciljaju...

Povećajte CTR AdWords oglasa dinamičkim prikazom cijena!

Često mi se dogodi da na Google-u primijetim oglas s cijenom proizvoda, kliknem na njega i otkrijem da je cijena na web stranici potpuno drugačija. Osim što zbog takvog oglasa imamo priliku skočiti u...

7 trikova za uspješnije email kampanje, ali oprezno s njima!

Što napraviti ako nikako ne možete oživjeti svoje "mrtve baze" pretplatnika na e-novosti? Vrijedi jednako i za poslovne partnere ili cijelu internu email komunikaciju >> kako postići da zaista otvore vaše poruke? Neću govoriti o...

ZADNJE OBJAVE