Shopper’s Mind Hrvatska u medijima

Pročitajte aktualan Shopper's Mind sadržaj u najistaknutijim hrvatskim medijima:Progressive (tiskano izdanje) Povjerenje ključan element daljnjeg razvoja online trgovina Objavljeno: rujan 2018, broj 182, godina XVInovac.jutarnji.hr  Zašto su u Hrvatskoj online trgovine daleko od onih u SAD-u...
dan-pravic-potrosnikov-HR

[DAN ZAŠTITE POTROŠAČKIH PRAVA] Poštujete li prava svojih kupaca?

Na dan zaštite potrošačkih prava, donosimo vam zaključke nedavno održane konferencije Povjerenje potrošača - ključ razvoja gospodarstva te kratki podsjetnik o 10 najvažnijih potrošačkih prava. Potrošači su ključni čimbenici gospodarskog rasta 15. ožujka obilježava se svjetski...

[GO DIGITAL] Kako mobilni telefoni mijenjaju način kupovine?

Kako se nositi s digitalnom transformacijom već smo pisali u prošloj Go Digital reportaži, a danas vam donosimo glavne zaključke predavanja Lenarta Celara, koji otkriva kako mobilne tehnologije mijenjaju način kupovine i kako iskoristiti...

Na što trebate paziti kako bi vaša web trgovina (p)ostala profitabilna

Razvoj novih ecommerce rješenja, povećanje broja online kupovina kao i povećanje prelaska broja ljudi iz tradicionalnih u online kupce, obećavajući su znakovi za one koji se žele okušati u web trgovini. Ecommerce nudi izvrsne...

[GO DIGITAL] Darko Dujić: 5 smjernica kako se nositi s digitalnom transformacijom

14. veljače na prvom seminaru iz ciklusa Go Digital održalo se predavanje Digitalna realnost i trendovi Google na kojem su se predstavili mag. Darko Dujić iz Ceneje i 3 Google stručnjaka: Tina Radojkovič, Lenart Celar i Metka Svetlin. Desetljeće promjena i...
fotogalerija

10 razloga zašto sudjelovati u natjecanju Web trgovac godine 2017

Prijave na Shopper's Mind Web trgovac godine 2017, jedino natjecanje u području internet kupovine u Hrvatskoj, moguće su samo do 23. ožujka. Niste još prijavili vašu web trgovinu? Predstavljamo 10 razloga, zašto bi to trebali učiniti odmah! 1. Važno...

Europski web trgovci radi geoblokiranja pod velikim istraživanjem Komisije – što slijedi?

Prodajete na internetu EU državama? Provjerite najčešće greške web trgovaca, kojima se krše EU pravila konkurentnosti i izbjegnite istraživanje Komisije! O mjerama Europske komisije radi otklanjanja geoblokiranja smo na portalu Shopper's Mind – sMind.hr već pisali,...

(Online) kupovina proizvoda svakodnevne potrošnje – prilika za trgovce

Digitalna transformacija zadnjih godina potpuno mijenja navike kupovanja. Dinamika širenja online trgovine je u nekim kategorijama revolucionarna, u drugima ide polako ali sigurno - među potonjima su najzanimljiviji proizvodi svakodnevne, odnosno široke potrošnje. Kako se mijenjaju...
5ecommerce-trendov

5 ključnih ecommerce trendova u 2017. koje morate slijediti

Nedavno smo vam pisali o važnim trendovima koji će ove godine zavladati društvenim mrežama, a danas ćemo se usredotočiti na očekivane ovogodišnje trendove u ecommerce-u. Portali engadget.com i 10ecommercetrends.com definirali su nekoliko najvažnijih novosti...

Kako učinkovito koristiti portale za usporednu kupovinu za povećanje prodaje vašeg web shopa

Prema izvještaju Europske komisije (EK), portale za usporednu kupovinu (engl. Price comparison engines) koristi 74% europskih potrošača, a 35% njih je iste koristilo za svoju primarnu odluku o kupovini. Prema podacima istraživanja Shopper’s Mind...

ZADNJE OBJAVE