6 važnih trendova koji će obilježiti 2017. na društvenim mrežama

Prema pisanju bloga SocialMedia Today i SproutSocial ovo je 6 ovogodišnjih trenova na društvenim mrežama na koje bi svi mi koji se bavimo digitalnim marketingom trebali pripaziti. 1. Analitika dobiva na značaju Brojni oglašivači počinju shvaćati...

ONLINE KUPOVINA U HRVATSKOJ 2016: Donosimo listu most wanted proizvoda

U godini za nama, portal Jeftinije.hr koji je dio grupacije sMind –Shopper's Mind, može se pohvaliti s više od 30 milijuna posjeta i činjenicom da ga je posjetila gotovo cijela online populacija Hrvatske, pa smo se osjetili...

Kako vam inicijativa Shopper’s Mind – sMind može pomoći unaprijediti poslovanje?

Nakon više od mjesec dana po završetku natjecanja Shopper's Mind Spletni trgovec leta 2016 održanog krajem studenog u Ljubljani, prikupili smo izjave trgovaca nagrađenih prestižnom ecommerce nagradom. Razgovarali smo o dodanim vrijednostima koje im donosi...

Još jedan udarac za SEO? Novi Googleov algoritam bit će mobile-first!

2016. smo primijetili nekoliko Googleovih poteza koji su potaknuli nagađanja o učincima tih promjena na organske posjete. Trenutno smo svjedoci još jedne promjene koja se odnosi na optimizaciju web stranica (SEO); Googleov algoritam se mijenja...

ALIBABA završila na američkoj “black listi” – opet!

Trgovački predstavnik SAD-a, odnosno USTR (tijelo koje je odgovorno za razvoj i preporuke trgovačkih odnosa SAD-a prema predsjedniku SAD-a) u proteklu srijedu je vratilo najveću e-commerce platformu u Kini Taobao.com na svoj popis "crnih...

[INTERVJU] Darko Dujić: Primjećujemo iznimno povećanje učestalosti internetskih kupovina

Krajem studenog su na 5. konferenciji Ecommerce Day u Ljubljani prvi puta predstavljeni rezultati ovogodišnjeg istraživanja o web kupovini Shopper's Mind provedenog u Sloveniji. Povodom toga, prenosimo vam najzanimljivije dijelove intervjua u kojem mag....

Zašto se svaki web trgovac mora pripremiti za Black Friday i Cyber Monday?

Black Friday je među potrošačima u SAD-u, a zadnje dvije godine i u Europi, poznat po nevjerojatnim sniženjima i mogućnostima uštede. Slijedi ga Cyber Monday s pojedinim online pogodnostima, a oba dana su svojevrstan uvod...

Novo istraživanje otkriva jednostavan način za povećanje povjerenja vaših kupaca

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind – sMind objavili rezultate novog istraživanja instituta Baymard koji su pokazali da je kod online kupovine ključan osjećaj sigurnosti kojeg potrošač dobiva pretražujući web stranice trgovca. U ovom...
internacionalizacija_poslovanja

Razmišljate o širenju poslovanja u Sloveniju, Srbiju ili BiH?

Rast poslovanja možete postići na nekoliko načina; jedan od njih je da razmislite o internacionalizaciji svog poslovanja i prisutnosti na stranim tržištima. »Web trgovci će u budućnosti morati biti spremni premostiti barijere kao što su dostava i...

Kako potaknuti posjetitelje web trgovine da kupuju sada, a ne kasnije

Koliko puta ste šetali fizičkom trgovinom i na pitanje prodavačice odgovorili sa „Ma, hvala... samo malo gledam“? Isto tako, divno je kad imate mnogo posjetitelja na webu koji pregledavaju vašu ponudu, ali još je bolje...

ZADNJE OBJAVE